Jméno | Novotný Karel |
---|---|
Bydliště | Jihlava |
Registrace | před 4.0 rok. |
Poslední aktivita | před 4.5 hod. |
Příspěvků ve fóru | 99 |
Komentářů u článků | 535 |
Pozitivních komentářů u článků | 105 |
Negativních komentářů u článků | 19 |
Možnosti | napsat zprávu |
no dyť to píšu.
pokud člověk oželí průjezdnost, může jezdit s objektivně lepším motorem. A kolik lidí potřebuje tu průjezdnost?
A "americkej pickup", jakože Ford. tahle "malá" mrtka s naftovým čtyřválcem? To ne, tenhle faktor nepočítám
otázka je, kdo si kvůli tomu, že hodně jezdí po poli nebo kvůli tomu, že chce vypadat, že hodně jezdí po poli, odpustí třílitr v amaroku a vezme radši tohle.
Protože OK, že někdo nevezme americkej (RAM, F150...) fullsize pickup, to pochopím. Peníze, servis, je to moc velký, jasně.
Ale mezi Amarokem a tímhle, za 1,5 s daní. Jako tohle má styl. Na parkovišti, Ale Amarok má styl na cestě. Na stavbu ale lepší, než E70 za 700.
No a že se zeptám. 150-180, 180+ po dálnici. Rozjete se to vůbec? Jak moc strachu v očích?
beastar: to nejde. obecně. Auto za 700 už bych měl "moc rád" obecně a E70 s 3.0D by mi nedělala takovou radost, aby mě bavilo do ní pouštět za servis.
cívky u feliny.
První přežila 15 let.
A pak jsem je měnil. Každej měsíc.
čoveče krabe, já o tom teď taky přemejšlel. O tom, jestli dřív sehnat dobrou ojetinku bylo jednodušší. A já si ty vole myslim, že jo.
Teď jsem to na klubu řešil. Sháním jedno auto "navíc" na mlácení po Praze, prostě otloukánka, kterýho necháš zaparkovanýho i na žižkově a seš fklidu, vlezeš do toho klidně ze stavby s bahnem na botech a nevim co. A E65 v osmihrnku je jediný logický řešení. Tak se člověk nějak podívat, co to stojí, hodí to na klub a dozví se, že prostě jo, ty auta drželi. Ale už ne "teď". Teď jsou to 15+ let starý krámy a 15 let stará technika nevydrží nikdy nic. Těsnění, elektrika, všechno špatně. Jednoduše věkem, není to o nájezdu.
No tak řeknu, že dobře, ta E65 o který všichni básní je blbost, podíváme se na na 10- let starý 7er. A co tam? N57 na 100 způsobů, N55 taky žádná hitparáda, N63 se snad nemusíme bavit. Do toho něco o převodovkách, rozvodovkách a podobných radostech a člověk to radši fofrem zavře, protože mu dojde, že OL na novou 7er bude levnější než udržet starou (5-10 let) 7er při životě. Ale já nechci na otloukání živit OL na novou 7er. Možná za 15 let, až budu mít taky kancl v BB centru.
Imo tenhle "problém" je u většiny výrobců, většiny tříd. I co mi říkaj kluci od servisů. Prostě v roce 2010 sis pětiletý BMW mohl koupit jako "normální člověk". Když si na to našetřil, tak si to pak nějak servisoval a dalo se to. I jako "dejlíííčko". V roce 2019 si už pětiletý BMW radši nekupuj a vem rovnou nový, nakonec to vyjde levnějc. A to, co bylo v 2010 pětiletý, už je dneska stará hujda do který zahučíš 100+, jenom aby fungovala tak, jak to výrobce tenkrát myslel. Škoda.
Bavor: jo, ale ono dneska koupit byt, speciálně v tý naší stověžatý, není prdel. 4% z kupní ceny sežere stát, banky navíc úplně nevěří současným cenám, takže sice inzerujou 10% LTV, ale to V je dramaticky nižší než kupní cena na kterou se dostaneš (pokud nepřijde vyjednávat ruským způsobem), takže reálně mít tak 20% kupní ceny v keši, hm. 2+1 startovací byt je tak 3-4mega, no tak to abys ten miliónek měl. A z čeho? Nástupáky takovej zázrak nejsou. Já už se přestal divit těm, co si tu akontaci půjčí u nějaký šílený nebankovky, pak hypo a splácí to oboje naráz. Ono to jinak moc dělat nejde.
neasi, chodit do hipsterských kaváren v kožený bundě a začít si do těch jejich čajíčků lejt rumy, neoceňovali to chlapci.
Ale to už odvál čas :-)
nepřijde ti, že má ghibli hrozně krátkej zadní převis oproti přednímu?
mě to naživo hrozivě prcá.
otázka je, proč to chtít.
amerika ist wunderbar!
hřebíček na hlavičku. Největší průser je, že to stojí jako dvoudveřová 7er, ale ona to prostě dvoudveřová 7er není. Velikostně je to Fková 6er a z toho to všechno vyplývá. Oblízal jsem to na nějaký předváděčce Stratosu. Jako jo, dobrý, ale ne za 4mio a ne proti S500/S63.
neblbni krabe, to ti uplně zkurví nadšení pro věc :)
auta jsou jako jídlo/alkohol v dobrých restauracích. Na konci zavřu oči, přiložím kartu a jdu pryč. kdybych se měl dívat, co to stálo, tak by mi to ani nechutnalo.
mně spíš mrzí, že Fková 6er byla prakticky to samý, akorát o míč míň. Protože to sice bylo větší auto, ale nižší číslo, tak se to asi dalo prodávat za lepší prachy :)
S-Klasse je nejlepší auto pro stavební dozor.
Aspoň ty netáhla rovnou chápou, že kurva přijel boss a měli by se kurva rychle chytit nějaký lopaty a začít něco dělat, jsou na to z Ukrajiny už zvyklý :-)
Hele normálně jsem slusnej, snažím se domluvit a celkově jsem daleko víc "člověk" než třeba moji východní přátelé a obchodní partneři
Ale sorry. Teď jsem si od JK přečetl, že právo vlastnit není neotresitelne a chytil dost nerva.
Drž píču ty bolševickej kokote. Pokud si chceš provozovat svoje všechno všech, dělej si to se svýma sockoidnima komouskyma kámošema a neser se do lidi, co za měsíc zaplatí na daních víc než ty a tvoji eko kámoši za rok v hrubým vyděláte. Za svůj posranej život si můžeš jen a jen ty sám, tak se nevymlouvej na Kelnera, kterej má btw ceskej trh úplně v píči, a začni se sebou něco dělat ty nulo utrapena.
*a ještě neparkuju jak píča. Na sirokej chodník klidně jo, ale abych blokoval dopravu, to ne
Striktně dodržuju přednost v jízdě ve všech podobách, dávám blinkr a nejezdím zlitej, to poslední jenom ze strachu o řidičák.
Zbytek neřeším.
jop, jenže tatík koupil novou hračku loni v létě, takže tuhle si necháme ujít. Jsem z toho trošku salty tbh. Už jenom proto, že příští bude v MT osekaná na výkonu a navíc v, pro reálné zákazníky, v málo atraktivní specce (MT+zadohrab a 450k, to si oproti 4x4 AT 500k koupí fakt jen fanda a ti většinou nemají prachy), takže imo nebudou žádný předváděčky a lehce jetý kusy za čupr price. A ještě k tomu ten design. Minulá M3 se mi fakt moc nelíbila, to ta současná je daleko hezčí a studie poslední 4er mě fakt nenaplnila optimismem.
Nicméně u Supry tbh žádná škoda že je předražená, můžu si za podobný peníze koupit M2 a mít pravděpodobně lepší auto v trošku míň to-your-face kastli. Ale u nový Corvetty doufám v rozumné nacenění. 500k mid engine je velká parádička :)
Neřídíl jsem, ale dneska jsem doma u oběda slyšel, že se to líbí, tak třeba přistane v garáži nebo bude alespoň na zápujčku.
Za mě tomu chybí manuál a míň odpornej předek. Třeba "zboku zezadu" se mi vyloženě líbí. Ale jakýkoliv úhel, kde jsou vidět přední světla, je vyloženě peklo.
Díky za test.
Mimochodem, na ///M jsou teď brutální pobídky od importu. M4 za 1,5, M5 za 1,7-1,9. Všechno do výroby.
Ach tý výfuky. To se museli v socialistickém Švédsku chytat za škebli, když jim ve fočus grupu vyšlo, že tohle zákazníci chtějí.
nejsou jízdní vlastnosti bezpečností spíše aktivní? :)
Akcie nafty rostou s průměrnou rychlostí. 2.0TSI umí za stejně jako 2.0TDI. Dokud se nezačne tlačit.:-)
já jsem teď nedávno tak jako aktivně zipoval (no nalítl jsem tam jak píča, co vám budu lhát) a na další křižovatce vedle mě zastavila paní ve věku +- mých prarodičů, stáhla okno a začala vřískat, co jsem to za dementa. Jsem přemejšlel, jak to měla vymyšlený, kdyby narazila na blbce viz první komentář Ratana. :-)
Dobře. Takže si to shrneme.
Soukromá firma vyvine a vyrobí něco, co umí prodat a zkasírovat za to peníze. Značně iracionálně, to jo, ale prodat se dá dneska kde co.
Ovšem internetový fans necení, přestože sami v drtivé většině případů neutratili u BMW ani Euro, tak se má management asi posrat.
Hustý. Kdybyste seděli na jejich židlích, děláte úplně to samý. Jinak byste tam dlouho neseděli.
Až potkáte někoho, kdo si nekoupí nový báwo , protože woe nebude mít na kapotě to samý jako kráva s 2er, tak mi na něj prosím pošlete kontakt, takovýho bych rád viděl.
právě naopak. Koncern se v drtivý většině případů vyznačuje tím, že když jsou ty koně na papíře, tak tam jsou ve skutečnosti. Naopak u Korejců mi přijde, že prostě vyrobí auto, pak si v kanclu řeknou kolik to má mít koní a tolik napíšou do techničáku. A ono to tak ukrutně nejede, že by ses posral. Takovej Cedník GT vs. okta 1.8TSI. Nebudu to hledat na fastestlaps, ale minimálně pocitově a tachometrově, v O3 šlápneš na plyn a jedeš tak nějak jak bys od 180 koní čekal. V Cedníku šlápneš a ono nic. Další zkušenosti už mám jenom z pralesních 2.0CRDI někdy 200x, tak to sem nebudu tahat, to si Korea nezaslouží.
mercedes má přímo na svých stránkách napsáno, že Vklasse je sedan btw.
někam jinam jenom z pohledu akcionáře, technicky jde o hovno a kvůli marketingu produkt opěvovat opravdu netřeba. :-)
Ale jinak Teslička dobrý, když bydlíš v baráku za Prahou a jezdíš jenom do kanclu. Pak je to vlastně celkem levný na provoz, pohodlný a styl +30 :-)
Asi tak. MPVčko je prostě rezignace na život. Všechno praktičnost a rozumné uvažování. No ale fuj. A sorry, kterej fotr tohle dá, když Kaďák jeho potřeba dokáže taktéž obsloužit a navíc to má aspoň náznak stylu. A když nestačí Kaďák, Multivan je taky pohodička, navíc sorry, aspoń to nějak vypadá.
PlusOne: jop, dostala to holka k 18. po mámě, která to kupovala nový a v tý době si koupila nový Yaris. Takže obligátní Ústecký značky ani neznamenají kebab bazar někde ve východním Německu. Nicméně slečna je z města a řídit se prostě boji, takže radši jezdí MHD a autem fakt jenom v krizovkach :-) Možná až to bude potřeba a pořídí se něco s posilovačem a automatem, tak jezdit začne.
Za přesnou půlku bych ho pustil taky, cena je napalena, abych se nemusel peklovat s tou nejhorší bazos luzou. To to radši dám do aaacek a něco provarim
A faktickej rozdíl mezi IIHS a NCAP je jakej? Kdo najde ten článek, kde se ukázalo, že BMW používá na každou stranu auta jinou ocel, protože jedna strana se při crash testech testuje a ta druhá ne? :-)
NCAP neberu vážně, když se testuje a podmínky testu jsou dopředu dané, co si z toho mám odnést?
Chápu pointu, nicméně na nový prachy nejsou a když už jetinu a nějakej Tahoe (...) stojí stejne/min než X5, tak radši ten Tahoe :)
A btw čekal jsem víc mínusek, třeba i nějaký verbální. Tak šup šup.
buď máš nějaký podpultovky, nebo mi ty operáky už teď nedávají moc smysl. Tím spíš pro neplátce DPH. Co jsem koukal na možnosti, tak oproti "před dvěma lety" to šlo pocitově hrozně nahoru. Ale konkrétní nabídky porovnat neumím, tak si spíš jen tak špekuluju.
nechal bych slečnu prvně projet v nějakém SUV. On velkej sedan se řídí jinak než SUVčko, je to příjemnější. Ne na řezání okresek, ale na takový to ploužení se po Praze rozhodně. Až koupíš Fabču a nějaká kámoška jí nechá vyzkoušet Kodiaqa, budeš kupovat znova :-) Navíc asi tak nějak tušíme, že ten pocit "malého auta" je iluzorní.
Moje osobní vsuvka, protože jsem asociální kokot, jak se dozvím v reakcích na tenhle příspěvek: V kombinaci čerstvý řidičák, předškolní dítě a novorozeně na cestě by moje kroky vedly třeba tímto směrem:
https://www.autofrc.cz/inzerat/gmc-yukon-5-3-v8-vortec-slt-gmt900-2007/2512/?sort=1&gotoAction=vypis&rP=0
Tím spíš po Praze. Sorry, ve Fabii je to jedna rána na dveře a pro malý děcko krchov. Někde v na okresce mezi Horním a Spodním vidlákovem je to jedno, tam když se nezabije sama, tak ji nikdo netrefí, ale když vidím, jakým stylem jsou lidi schopní se nabourávat po Praze, tak bych na své děvče těžce naléhal, aby aspoň než děcka trošku odrostou, jezdila tankem.
Jasně, pravděpodobně to přežije i ve Fábii. Zas taková džungle to tam neni. Ale když zdroje jsou, tak bych radši zainvestoval do mega wágnu než si to pak vyčítat, náhoda je svině. LandCruiser, Chevrolet, cokoliv vyrámovanýho. Ne mrdky jako je Koleos, ne vylítaná X5 nebo co se to teď nosí.
Rád si poslechnu něco o tom, jak SUV jsou pouze iluze bezpečí, násada na péro a že byste vopravdu nechtěli potkat "tu mojí" v provozu. Mám piči, krev není voda.
tak jestli si slezskou modelku utáhl na 20yo Escorta, tak jste tam ještě víc v prdeli než jsem si myslel a nebo seš fakt kanec!
no uchodit si podrážky kvůli respektu nějaký 17yo nádhery, fuuu, tos měl navíc :-)
A kdo se s tím bude bez palety tahat? Nejsou lidi.
To je filozifická debata. Já si nedokážu představit nějakej pravidelnej kšeft, možná nějaký kuchyně na míru pro poctivý miliardáře, kterej ti vyvaří na takovouhle káru a nebudeš dělat s plátcema DPH. Ještě to pohostinství, ale tam máš zase vyšší sazbu na vstupu než na výstupu, takže se to do jistý míry srovná. Necháme to bejt.
Tak za mega se mimo předměty DPH dá koupit spousta věcí. Třeba europaleta pika
Jenže pak se dostáváš na tenkou hranici fach idiotství.
Mě vidět kuchař vařit, investiční bankéř něco počítat, fitnessák žrát, tak se z toho poserou jako my všichni tady za volantem.
Fandatik: Budeš snad něco "za mego" kupovat od neplátce DPH a "za dvě mega" prodávat neplátci DPH?
Jak si o tom začal, tak já si uvědomil, že s DPH už normálně vůbec nepočítám. Někde dole tam malýma písmenkama je, že cena je bez DPH a čau, domysli si to. Na konci měsíce se posílá Andrejovi co zbyde. Pokud nejseš zrovna ČSA.
beastar: no to jo, ale to nesmí bejt povinný. Jak to začne bejt povinný, stane se z toho STK. Hlavně razítko a vypadnout.
Jak říká Pepa. Když to má mít prakticky každej, tak musí bejt podmínky hodně nízko. Zároveň asi nedokážeš udělat Ken Blocka z někoho, koho to absolutně nezajímá a chce jezdit A-B.
ty vole Evlíku, co ty máš za problém. Na mě se nikdo nelepí. Ať už udržuju rychlostí průměr 130+ mimo dálnice, nebo táhnu 2 tuny na kouli, nemám problém. V druhém případě uhybám na krajnici, když je kolona už moc, tak klidně uhnu na nějakou zastávku a nechám je projet.
všechny tyhlety autoškoly, povinný polygon a já nevim co, jsou stejně k hovnu. Já mám tolik kurzů a školení na věci, co mě nezajímají, takže nakonec stejně si je dělám po svým. Představa, že z tebe za 3h na polygonu udělají Řidiče je směšná, akorát z tebe vytáhnou další prachy.
Tuhle jsem byl na školení pro řidiče zase. No to byla sranda :-)
jj, myslíš bodovej systém, aka 2x za rok 75 na nuseláku a papíry do čistírny? To jsou pro každýho vopravdu drobný. Cítím z tebe trošku sociální spravedlnosti ;)
+1 všem, co jako problém vidí nedodržování rozestupů na "čemkoliv co neni dálnice", takže se nedá kolonou proskakovat, ale musí se čekat, dokud ji nejde předjet naráz. Zdržuje to, stresuje jo, zbytečně vysírá. Zakázat, zrušit, udělit body!
pokud nejedeš uplně ve špičce, tak se většinou poštěstí jet "blackem" za cenu pop :-)