načítám data...
Vyhledávat inzeráty

Knightrider

JménoMr. Knightrider
BydlištěPraha 1
Registracepřed 5.7 rok.
Poslední aktivitapřed 1.0 hod.
Příspěvků ve fóru449
Komentářů u článků1821
Pozitivních komentářů u článků429
Negativních komentářů u článků16
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Nákaza americkým virem V8

18. října 2016, 09:58 14 komentářů

Trochu jsem se rozepsal o tom, kterak relativně normální kluk amerikami nakažen byl. :-) 

Stádo divokých Mustangů

27. října 2016, 14:33 43 komentářů

Příběh o nákaze virem V8 pokračuje, aneb jak Ohnivého Ptáka splašený kůň nahradil.

Pro mně krevety, prosím!

28. listopadu 2016, 16:32 45 komentářů

Jak se doma konečně po letech objevil "american sports car number one".


Posledních 50 komentářů

Knightrider
včera v 09:16
9
Subaru BRZ Spec-S: Je vůbec něco, co o něm nevíte?

Dobře napsaná recenze Kubo. S velmi realistickým vnímáním auta i světa kolem něj. A musím říct, že ten facelift tomu opravdu hodně prospěl. To auto vypadá ze všech úhlů mnohem líp, než ta starší verze.
Je potřeba to brát jako auto pro radost, ale nečekat od toho nějaký investiční potenciál a schovávat to kvůli tomu v garáži. To je hloupost. Tahle levná coupé musí jezdit a rozdávat radost za volantem. To je jejich smysl. Nová hračka je vždycky o nějakých očekáváních, ale člověk to prostě musí vnímat racionálně a nečekat od toho něco, co to nedokáže splnit. Potom to auto splní svůj účel dokonale. :-)

Knightrider
předevčírem v 17:36
1
Registrační značky: Pár znaků a tolik vášní

Od Mustanga máme doma původní kalifornskou RZ a tu jsme si nechali doma na památku. Jinak jsou na něm obyčejný veteránský RZ. Ani teda nevím, jestli vůbec jde dát na veterána značka na přání. Obecně proti těm značkám na přání nic nemám. Obzvlášť pokud nějak souvisí s autem samotným, popřípadě je tam název firmy, který to auto patří. Proč ne. Některý kreace ale spíš leccos napovídají o svým majiteli.
Na Corvettě mám US formát, tj. dvouřádkovou RZ, kde spodní řada má číslice 2442. Kupodivu jsem si prostě jen vystál řadu a tohle na mně vyšlo. I jsem si říkal, že bych jí vyměnil za RZ na přání, ale nějak se mi zatím nechtělo za to utrácet, tak jsem to doteď neřešil.

Knightrider
předevčírem v 15:05
0
Řidiči pozor - na Jižní spojce se tiše začalo měřit v dalším úseku.

Kubo, v tomhle úseku mezi oběma úseky se měří už minimálně dva, možná tři roky. Jen si měl možná štěstí, že ti doteď žádnej pozdrav nepřišel.

Knightrider
01. června 2020, 08:23
2
Autopůjčovna Hertz vyhlásila bankrot. Levně se zbavuje Chevroletů Corvette.

Legendární jsou hlavně Mustangy od Hertze. Verze GT-H v černozlaté kombinaci.

Knightrider
31. května 2020, 18:50
0
Knightrider
31. května 2020, 18:04
1
Mazdí trable: Konečné řešení osobní (ne)mobility

Koukám, že uzavřít debatu v klidu asi nelze, ale nevadí. O tom, čeho já jsem schopen nebo ne, tady sice můžeme polemizovat, ale to je tak všechno. :-)
P.S. Jo a ta vlečka vzadu vypadá na C4 takhle: :-)

Knightrider
31. května 2020, 15:46
0
Mazdí trable: Konečné řešení osobní (ne)mobility

Ale hele, takhle. Asi se tady nemusíme donekonečna hádat. Je zřejmý, že oba vyznáváme trošku jinou filosofii a máme rádi něco jinýho a tím bych to uzavřel. O tom, kterej přístup je dobře nebo špatně, beztak nakonec rozhodnou koncoví zákazníci a jejich spokojenost nebo nespokojenost.

Knightrider
31. května 2020, 15:20
3
Mazdí trable: Konečné řešení osobní (ne)mobility

Macyn: Bavíme se tu o motoru. A sorry jako, ale Wankel je z mýho pohledu opravdu nespolehlivej sráč. Jízdní vlastnosti nehodnotím, protože jsem s RX8 nejel, nicméně C4 je už dneska skoro 40 let starý auto a i ta C5 je o hromadu let starší, než RX8, která dobově odpovídá spíš C6, takže to srovnání je trochu mimo. A o "opracování si/zasloužení si" výkonu se tady vedou debaty od začátku Autíčkáře. to asi ani nemá smysl rozpytvávat. Pochopil jsem, že jsem ti s Mazdou šlápnul na kuří očíčko, ale kromě fandovství je potřeba některý věci brát trochu realisticky. A při tomhle pohledu prostě Wankel nemůže obstát.

Knightrider
31. května 2020, 12:49
2
Knightrider
31. května 2020, 12:16
0
Mazdí trable: Konečné řešení osobní (ne)mobility

MBMB: Hele takhle. Millera beru, byly to technologie, který měly dobrou myšlenku a svoje opodstatnění. Otázka je pak samozřejmě spolehlivost, který ve finále koncovýho uživatele bude zajímat mnohem víc, než nějaká účinnost motoru. Wankela naproti tomu beru čistě jako šlápnutí mimo. Pro nadšence je to asi zajímavý, ale jinak nějak nevidím žádný výhody oproti konvenčnímu motoru, spíš naopak.

Knightrider
31. května 2020, 11:44
2
Mazdí trable: Konečné řešení osobní (ne)mobility

Hele já tě chápu. Každej máme to svoje. Mně osobně japonský auta vůbec nesednou a z Wankelu bych byl vyloženě nešťastnej. Ale věřím, že to jiný lidi baví. 200 tisíc já považuju za běžnej nájezd. Žádný drama. Na Tahoe jsme měli 396 tisíc, když šel do světa a do motoru nebylo sáhnuto nikdy. Slovy NIKDY. Nebylo potřeba. Šlapal jako hodinky. A nikdy se pod ním neobjevila ani kapka oleje. Ale utavit se dá samozřejmě každej motor.

Knightrider
31. května 2020, 11:25
0
Mazdí trable: Konečné řešení osobní (ne)mobility

Krab: No já bych řekl, že je to hezký, že to zkusili, asi tak do chvíle, než takový auto vlastníš. :-D
Principielně samozřejmě ano, to je snad jasný.

Knightrider
31. května 2020, 10:55
-1
Mazdí trable: Konečné řešení osobní (ne)mobility

Ty si vážně myslíš, že jsou ty motory a technologie kolem nich 70 let furt stejný? Ale no tak. ;-)

Knightrider
31. května 2020, 10:17
1
Mazdí trable: Konečné řešení osobní (ne)mobility

Macyn: Spíš 70 let. ;-) Ale proč kurvit něco, co funguje, že? Obzvlášť, když to pořád splňuje všechny standardy. ;-)

Knightrider
30. května 2020, 17:47
12
Mazdí trable: Konečné řešení osobní (ne)mobility

Asi chápu, proč se vám ta Mazda tak líbí. Miller, Wankel....To je takovej punkovej průkopník technologií na hovno. :-D

Knightrider
28. května 2020, 13:15
0
Chevrolet Monte Carlo 1972: Veterán nemusí být investice

Franto, ve světě divných aut (ty naše krámy z USA) máš hromadu známých. Nějakou pecku určitě zase přitáhneš. O tebe strach nemám. :-)

Knightrider
28. května 2020, 11:43
3
Chevrolet Monte Carlo 1972: Veterán nemusí být investice

Až mně mrzí, kam se ta diskuze rozvinula díky mýmu komentáři. Nějak nevidím důvod, proč Autíčkáře srovnávat s jinýma periodikama, i když ta Garáž se logicky nabízí. Co se tý slavný Garáže týče, já osobně jí teda za žádnej zázrak nepovažuju. Za mně je to čistokrevnej mainstream, kterej zapadá do šedi ostatních mainstreamů. Navíc polovina testů je tam s identickýma autama jako tady. Je evidentní, že si půjčujete to samý na testovačky. Jenže kromě toho je tam taky hromada balastu s nulovou úrovní, jako třeba teď totální hovadina o tom, proč je vejfuk vlevo nebo vpravo. Příště tam může být diskuze třeba o tom, proč má člověk díru do prdele uprostřed. O kvalitě komentujících je lepší se nevyjadřovat vůbec. Je evidentní, že tam většinou píšou lidi, kteří o autech neví vůbec nic. Ať se na mně nikdo nezlobí, ale v tomhle směru je pro mně Autíčkář úplně jiná liga a nějaká Garáž mu nesahá ani po kotníky. Mně sice mrzí, kam se Autíčkář posouvá, ale pořád mu nelze upřít, že jak autoři, tak komentující, jsou na jiný úrovni, než celá slavná Garáž. I když se tu už dneska píše o autech, který mně vesměs vůbec nezajímají, tak jsou ty články napsaný dobře a diskutující mají nejen úroveň a základní slušnost, ale i o autech něco ví.

Knightrider
27. května 2020, 22:03
1
Chevrolet Monte Carlo 1972: Veterán nemusí být investice

Jo, to Ranchero je pěkný. Ale když už tyhle ročníky, tak Torino/ Gran Torino. ;-)

Ono ani tak nejde o to, z jaky casti planety to auto pochazi, ale spis, jestli ma co nabidnout. Sportovni jízdu, zabavu za volantem, nenucenou volnost a svobodu nebo treba plavnost, charisma, atd. Proste neco z toho, cim zaujme. Jestli stary nebo novy, to je jedno. Ve firemnich autech jsem si s elektronickyma hovadinama hral prvnich par jizd. Pak mne to omrzelo a uz jsem se venoval zase jen rizeni. A tak to mam s kazdym autem.

Knightrider
27. května 2020, 20:04
1
Chevrolet Monte Carlo 1972: Veterán nemusí být investice

P.S. To Monte je fakt boží. Já se nemůžu vynadívat na ty fotky. :-) Já teď v poslední době hodně ujíždím na Mustangu fastback z let 69-70 a na Plymouthu Cuda/Dodge Challengeru z podobných let. Jako infotainment (zábavní systém) je tam jen volant, ale já bych to nutně potřeboval. :-D

Knightrider
27. května 2020, 19:40
1
Ford Puma 1.7 VCT (1997-2002): Taková auta už se nedělají

Já nikdy moc nebyl na mrňavý auta, ale ta Puma se mi kupodivu vzhledově vždycky líbila. Před pár lety jsem měl možnost jí taky vyzkoušet. Interiér je úplně obyčejnej, posaz za volantem moc sportovní není, ale to autíčko to vynahradí svojí agilností a hravostí na okreskách. Jízdně mně velmi mile překvapilo. :-)

Knightrider
27. května 2020, 19:19
2
Chevrolet Monte Carlo 1972: Veterán nemusí být investice

Zkusme to uzavřít. Já se vrátím zpátky k tomu Monte Carlu. Takovýhle a jim podobný auta jsou nesmysly, který mně baví a za který jsem ochotnej utratit i větší peníze. A čím jsem starší, tím víc zjišťuju, že je život moc krátkej na to, abych ho strávil v autech, kde infotainment umí svítit podle teploty vzduchu z klimy a kde na motoru nezáleží. Já vím, že dnešní mladá generace to má jinak. Ostatně taky jezdím v práci v úplně nových autech. Mají hromadu věcí, o kterých si ty starý můžou nechat jenom zdát. Oproti nim jsou to vesmírný lodě. Jenže já jsem v první řadě řidič. A tak dám za všech okolností přednost zážitku z řízení zajímavýho auta, ať už je to něco sportovního nebo třeba pohodovýho exota jako je tohle Monte Carlo, než abych si hrál s nastavením infotainmentů. Tahák šel do světa a já přemýšlím, čím bych ho nahradil. Taky by se mi líbilo jako DD nový auto s hromadou blbostí a i by na něj bylo. Jenže jsem zjistil, že by mi nezbylo na budoucí ultra nesmysl na víkendy a na hovno. Takže to bude něco obyčejnějšího. Sorry. Jinej už nebudu. Jsem prostě řidič, ne pasažér.

Knightrider
27. května 2020, 08:23
0
Chevrolet Monte Carlo 1972: Veterán nemusí být investice

Kubo, nevděk vládne světem. Co ti mám na to říct. Co je revolučního na oranžový dodávce, to fakt nevím, protože jsem to ani nečetl, ostatně jako 95% článků tady. Ale věřím, že ses na to těšil a že sis to s tou věcí možná i užil. Každýho baví něco jinýho. A nepochybuju o tom, že sepsat to, dalo taky dost práce. Upřímně, taky bych se s tím asi vyblbnul, kdyby mi to někdo na odpoledne půjčil, ale že by to byl objekt mýho zájmu, to ani omylem. My chlapi jsme děti celej život a radost nám udělá kdejaká kravina. Mně spíš mrzí, když vidím, kam se ten Autíčkář sune, ale chápu, že mainstream vás uživí, narozdíl od aut nahovno. Narozdíl od Krba tu nejsem denně a čtu tak max těch 5% věcí. Ale chápu, že o mně a o podobný pošuky nejde. Z diskuzí je celkem zřejmý, co táhne nejvíc. Jen z toho nejsem úplně rád.

Knightrider
26. května 2020, 19:48
2
Chevrolet Monte Carlo 1972: Veterán nemusí být investice

Nebude to číst nikdo, protože staří čtenáři už tu dávno nejsou. Ale ti noví si můžou přečíst třeba něco o fleetu o Scháde a spol. od jistýho Beastára. Tam je komentářů. O čem to tak asi může být? Já to nečetl. :-D

Knightrider
26. května 2020, 10:47
6
Chevrolet Monte Carlo 1972: Veterán nemusí být investice

Díky za tenhle článek Franto. A na to dvojkový Camaro v pozadí se budu těšit na příště. :-)

Zrovna včera jsem tak přemýšlel nad Dodávkářem (dříve Autíčkář) a říkal si, že to byly vlastně zlatý časy, kdy jsme tady debatovali nad tím malým japonským zázrakem pro dva lidi, kterej do kopce neujede ani Fabii. Byly tu dva nesmiřitelný tábory, ale ty se alespoň handrkovaly o autech pro zábavu. Dneska jsou články i diskutující pod nima úplně jiní a řeší se, jestli Transporter není moc drahej nebo SUV od Citroenu moc přeplácaný. O to větší mám pak radost, když se tu čas od času přeci jen objeví něco ze starý školy. :-)
Ještě jednou díky. P.S. Ty fotky jsou opět fenomenální. :-)

Knightrider
23. května 2020, 19:16
2
Kafe&Káry Praha vol. 34 budou 7. června

(Vin) Diesel je teď levnej, tak by mohli přijet i ti tuningáři s Golfama. :-D
Fru Fru battle by Autíčkář. :-D

Knightrider
23. května 2020, 07:58
4
Kafe&Káry Praha vol. 34 budou 7. června

Zlo Čiči: Trošku to zavání vzájemnou rivalitou mezi K&K a Krabovým výletem. A to by asi nebylo úplně dobré. ;-)
Krab: Co takhle upravit plán tak, aby byly cílem cesty K&K? Než drobit Autíčkaře na několik táborů, tak by bylo fajn je naopak spojit. Přijedou na K&K tvoji výletníci a bude zase dál o čem debatovat, i s těmi, co nejeli. Myslím, že by se tím atraktivita obou akcí mohla zvednout. ;-)

Knightrider
17. května 2020, 08:17
9
Mini Cooper SE S: Do Prčic s elektromobilitou.

MBMB: "U auta s takhle malou baterií, obzvlášť s polovybitou, člověk buď musí předem vědět, kde bude nabíjet, nebo jet striktně podle navigace. Pokud neudělá ani jedno a jede naslepo, tak se nikdo nemůže divit, že to může dopadnout takhle."

A teď mi řekni, k čemu takovej krám je. Auto pro mně představuje symbol svobody a nezávislosti pohybu a ne, že budu muset každou cestu pečlivě plánovat nebo jezdit striktně podle navigace. To naprosto postrádá svojí základní myšlenku.
Když budu potřebovat tankovat, tak NĚKDE zastavím. Je mi jedno kde. Když budu chtít NĚKDE odbočit z trasy a ještě si někam zajet, tak prostě odbočím. Když budu chtít NĚKDE zastavit, tak prostě zastavím. O tom auto je. Ty můžeš jet rovnou vlakem. To ti vyjde nastejno jako tyhle přibližovadla.

Knightrider
15. května 2020, 19:35
0
To nejdůležitější v každém autě

Myslím, že my jsme spokojení. :-)

Knightrider
14. května 2020, 18:12
4
Knightrider
11. května 2020, 21:40
1
Nakupujeme koně, aneb: Co jsem si měl koupit místo Camara?

Protože i staří čtenáři Autíčkáře už jsou dávno v hajzlu a chodí sem jiní lidi. ;-)

Knightrider
05. května 2020, 16:31
0
4 auta z devatesátých let, která by František chtěl mít v garáži

To je nádhera. TVR z devadesátek se mi taky vždycky líbily. :-)

Knightrider
05. května 2020, 06:48
0
VW Caravelle 6.1CL TDI 4MOT DSG DR: Nenasyta

V podstatě popisuješ to, co jsem napsal já. Že je to krám. Jen ty sis na to zvyknul a považuješ to za vlastnost. :-)

Knightrider
04. května 2020, 16:32
3
4 auta z devatesátých let, která by František chtěl mít v garáži

On ten motor LT5 ve Vette ZR-1 vypadá sám o sobě neuvěřitelně. Obzvlášť, když to člověk vidí naživo. A na svojí dobu je to mistrovský dílo.

Knightrider
03. května 2020, 21:58
1
VW Caravelle 6.1CL TDI 4MOT DSG DR: Nenasyta

Ten náš obchodní partner to měl ještě v záruce, když jsme v tom s ním jeli a taky na to docela nadával. A to měl ještě líp vybavenou verzi, než jsme měli my. V podstatě totéž, co jsem říkal já. Hlučný, rozvrzaný, dokonce už mu tam upadaly i nějaký plasty uvnitř, který se řešily na záruku. Říkal, že už by si to podruhý nekoupil. A to je cca rok a půl zpátky.

Knightrider
03. května 2020, 20:10
2
VW Caravelle 6.1CL TDI 4MOT DSG DR: Nenasyta

Já nějak nevím, no. Nikdy jsem z těch Caravell moc unesenej nebyl. V práci jsme jich pár měli a i jeden z obchodních partnerů to měl. Všechno úplně nový auta. Loni na podzim jsme v tom dokonce jeli pracovně do Itálie. Mně to vždycky přišlo jen jako nafintěná dodávka za nesmyslný prachy. Na první pohled to sice vypadá celkem hezky, ale po poměrně krátký době v tom všechno vrže, skřípe a motory rozežraný. U benzínu to člověk čeká, ale ani ten diesel mi nepřišel jako nějakej zázrak. A že by to bylo uvnitř nějak extra tichý, to se taky říct nedá. Domu bych si to určitě nekoupil. Ale třeba tahle generace nebude taková bída.

Knightrider
03. května 2020, 13:46
0
Autíčkář se ptá: Na jaké angličáky z dětství vzpomínáte?

To je super. Jsem u toho vydržel až do konce. :-D

Knightrider
03. května 2020, 13:26
0
Autíčkář se ptá: Na jaké angličáky z dětství vzpomínáte?

Je to možný, ale my hledali vyloženě 1/18. :-)

Knightrider
03. května 2020, 10:52
2
Autíčkář se ptá: Na jaké angličáky z dětství vzpomínáte?

A když jsme u těch modelů, úplně bych zapomněl na naše současná auta, taky v měřítku 1/18. Dalo práci najít je ve stejném barevném provedení a karosářské verzi, ale povedlo se. :-)

Knightrider
03. května 2020, 10:45
0
Autíčkář se ptá: Na jaké angličáky z dětství vzpomínáte?

Já toho měl kdysi hromady, ale bohužel za ty roky to nějak zmizelo v nenávratnu, takže fotky už jsou jen z netu. Ale ve stejným barevným provedení a od stejnýho výrobce. Namátkou třeba Tatra 613 s ovládáním bowdenem, totéž autobus. Pak to byla expediční Tatra 815 kolem světa. Ta byla plechová. To auto se mi líbí dodneška. Měl jsem kdysi i model De Loreana, ale kde skončil, netuším. Kromě aut jsem ale měl třeba i klasickej stavební vysutej jeřáb, s funkčním otáčením a rolováním háku. :-)

Později přišlo období modelů v měřítku 1/18. Ty zůstaly u našich dodneška. Je tam Vette C5 coupe i cabrio, Callaway C12 coupe, původní Viper jako RT/10 roadster i jako GTS coupe, Hummer H1, Lincoln Navigator 1. gen., Pontiac Firebird Trans Am convertible, ale i třeba Diablo a Murcielago, Aston DB7 V12 Vantage, Jaguar XK-8 cabrio, ale i třeba Krabova 911 996 ve stejné stříbrné a pár dalších aut. Dodge Viper RT/10 mám dodneška u našich kromě 1/18 i v měřítku 1/12 a to už je pořádnej kus auta. :-)

Knightrider
29. dubna 2020, 07:19
0
Honda Civic 4D 1.5 VTEC TURBO: Překvapivě dospělý

Japonský auta jdou naprosto mimo mně, ale musím říct, že to vypadá docela zajímavě. Že by to bylo hezký, to ani náhodou, ale ty základní proporce sedanu/liftbacku jsou zajímavý.

Knightrider
29. dubna 2020, 07:13
0
Chevrolet Camaro Z28 1991: Už v sedmnácti jsem se nemýlil

Giuseppe: Mají toho víc. Oni jsou celkem známí ve světě US aut. :-)

Knightrider
29. dubna 2020, 07:11
1
Chevrolet Camaro Z28 1991: Už v sedmnácti jsem se nemýlil

Franta: Si normálně uprdneš do igeliťáku a rozešleš to pak na adresy. :-D

Knightrider
28. dubna 2020, 15:01
2
Uniklé fotografie ukazují podobu nového BMW 2 kupé.

Nevím no. Moc čistý a elegantní linie to nemá. Spíš to vypadá proporčně jako nakopnutej brambor, ale uvidíme, jak to bude vypadat naživo.

Knightrider
28. dubna 2020, 14:58
0
Chevrolet Camaro Z28 1991: Už v sedmnácti jsem se nemýlil

Ransom: Je to otázka tehdejší legislativy.

Knightrider
28. dubna 2020, 14:49
5
Chevrolet Camaro Z28 1991: Už v sedmnácti jsem se nemýlil

Ty fotky jsou fakt geniální. Myslel jsem, že jsou stažený z netu, než mi došlo, že opravdu koukám na Ondrovo Camaro. Nádhera. Víc takových aut tady. Zase jsem měl jednou pocit, že vidím starýho dobrýho Autíčkáře, jak jsem ho měl kdysi rád. :-)

Knightrider
11. dubna 2020, 08:57
0
Ideální Porsche pro roadtrip

Jednou bych chtěl ale Vette C3 a s ní potom vyrazit na roadtrip. Na YouTube je pár videí z roadtripů jak po Americe, tak po Evropě právě v C3 a je to nádhera. :-)

Knightrider
11. dubna 2020, 08:52
0
Ideální Porsche pro roadtrip

Jo, máš pravdu, Mustang je taky fajn. V tom našem jsme toho projeli taky dost. :-)

Knightrider
10. dubna 2020, 12:41
1
Ideální Porsche pro roadtrip

Z italskýho pobřeží.

Knightrider
10. dubna 2020, 12:34
0
Ideální Porsche pro roadtrip

Road tripy jsou to, co já mám nejradši. Sám sice jezdím jen starým křápem, ale i tak musím říct, že projet se v tý otevřený Corvettě napříč Rakouskem, přes italský Benátky, Modenu, Veronu, až po Monaco, Nice, Saint Tropez a zpátky přes Švýcarsko, byl ten nejlepší zážitek, jakej jsem kdy měl. :-)
Když se sejde pěkná krajina, dobrá silnice a jakýkoliv zajímavý auto pro radost, tak je z toho pro mně ta nejlepší autařská nirvána. :-)

Knightrider
10. dubna 2020, 09:58
0
Ideální Porsche pro roadtrip

Nejlepší Porsche na roadtrip je jakákoliv Corvette. :-D

Filtr výsledků

Přidat značku
Zobrazit inzeráty


Vložit inzerát na vůzRegistrovat
Přihlášení
© 2018 • BazarAmerik.cz • design & code by expectum.cz