načítám data...
Vyhledávat inzeráty

Mrkef

JménoJakub Štěpanovský
BydlištěPraha 5
Registracepřed 17.7 měs.
Poslední aktivitapřed 14.3 hod.
Příspěvků ve fóru8
Komentářů u článků20
Pozitivních komentářů u článků6
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Mr
Mrkef
20. prosince 2019, 17:36
0
Ptejte se: Malý rychlík pro malou rodinu

Klasický jako u většiny TSI rozvody, primárně však u manuálů. DSG je ok, pokud se měnil olej dle intervalu. 1.8 132kw není reálně o moc rychlejší, než 1.4 110kw díky stejné hodnotě krouticího momentu pokud se dobře pamatuji.

Mr
Mrkef
20. prosince 2019, 17:33
0
Ptejte se: Malý rychlík pro malou rodinu

Do určitého roku se nabízeli i s manuálem, novější pak pouze s CVT

Mr
Mrkef
17. prosince 2019, 21:48
0
Ptejte se: Malý rychlík pro malou rodinu

Alfa Giullieta QV, Audi S3 - jako nákupní tašky super, s kočárkem to bude o prsa

Mr
Mrkef
18. listopadu 2019, 09:39
0
Dacia Duster TCE100: Dále, než všichni ostatní

Pochtli napiš rovnou prostě, že jsi udělal s Vitarou super kauf. Max výbava u těchto vozidel bude mít maximálně import pro novináře. Jinak spotřeba je dost individuální, já jezdím eco s 2.0 za 11l....

Mr
Mrkef
07. listopadu 2019, 20:20
1
Ptejte se: Hledáme sportovní auto, které sportovně jen vypadá

Tento je pouze pro ilustraci, jinak pěkně trefené na předek...

Mr
Mrkef
06. listopadu 2019, 22:05
0
Ptejte se: Hledáme sportovní auto, které sportovně jen vypadá

Je to Saturn Sky/ Opel GT, Pontiac Solstice má jiné nárazníky. Do Opelu dávali pouze 2.0T o výkonu cca 270 koní. V amerických verzích se vyskytuje tuším 2.4 o výkonu cca 180 koní. V Německu k sehnání tak od 240.000,- u nás občas taky k vidění (sportovní vozy), možná jeden v AAA.

Mr
Mrkef
08. září 2019, 07:03
0
6 technologií, díky kterým mám rád nová auta

Jsem aktivní řidič, ročně najedu cca 50.000km. Z aktivních prvků chovám nenávist ke všem jako Front, Line,... assist, aktivní tempomat. Nenávist ze dvou důvodu: 1) nemám rád, pokud mi něco zasahuje do řízení, Front assist, který musíte vypínat při každé jízdě, mi neustále blikal u Octavie + 3x denně aktivně brzdil. Páčka aktivního tempomatu je tak super umístěna, že jsem do ní často vrážel kolenem (byl to automat, s manuálem by to bylo neustále) 2)Velká část řidičů se díky asistentům nevěnuje řízení, ale věcem jako je telefon, čtení novin, atd.
V rámci komfortní výbavy je super, že se výbava z prémiových modelů dostává i do běžných. Za mě jsou zbytečné věci jako HUD, dešťový senzor, kombinace parkovacích čidel a kamery, v mém případě vyhřívané čelní sklo (garáž + hory max 5x v zimním období).

Mr
Mrkef
03. září 2019, 18:14
1
Volvo S90 T6 Polestar: Když máte víc, než jen peníze

Spíš je to o tom, že za ceníkové ceny nikdo reálně nekupuje. Tj. 1.9mio ceník a reálně jde do světa 1,5-1,6mio.

Mr
Mrkef
02. září 2019, 21:47
2
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid Selection: Opravdu už nepotřebujeme diesel?

K tomuto autu mé napadl příměr. Jako když potkáte krásnou, šťíhlou, pohlednou, sympatickou holku, která vypadá opravdu perfektně. Na první pohled prostě pecka. Poté, co jí oslovíte, zjistíte: vegetarián, abstinent, frigida, vášnivá šachystka.

Mr
Mrkef
23. srpna 2019, 20:39
12
Násilí na silnici - už jste ho zažili?

S kolegou projíždíme přes Letnou směrem na Hradčanskou v levém pruhu rychlostí okolo 70km/h. (Nebyla Blanka) Celou dobu na nás natlačený Passat. Pravý pruh plynul okolo 50km/h. Od půlky rovinky začal problikávat a troubit. Finále nastalo na křižovatce u Hradčanské kde padla červená a my byli v první řadě. Manager v košili v tu chvíli vyskočil z auta a šel něco vysvětlit kolegovi za volantem. Netušil, že kolega je velký psychopat, který stáhl dobrovolně okno. Po pár nadávkách od manažera a nabídce zda nechce z toho vytáhnout. Kolega se v tu chvíli již neovlád a chytil ho za kravatu, kterou následně prudce stáhl dolů. Manažer si dal tvrdě bradou o střechu vozidla. Kolega ale držel kravatu dále, zařadil 1. rychlostní stupeň, opřel se o dveře a rozjel se. Manažera pustil do světa asi tak ve 20km/h uprostřed křižovatky. Ten provedl nějakou akrobacii a dál nevím. Jak mi vždy říkal kolega: Neser lidí!

Mr
Mrkef
20. srpna 2019, 09:13
1
Kdo zabil evropské MPV?

Je to určitý kompromis, ale určitě ne rezignace na život.

Mr
Mrkef
13. srpna 2019, 17:41
0
Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

2 Beastar: můžeš být konkrétní s těmi lepšími službami a servisem?

Mr
Mrkef
12. srpna 2019, 15:53
-1
Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

Pracoval jsem ve značkovém servisu Fiat/Nissan, takže z první ruky. Bylo to před cca 12 lety. Nejspolehlivější vůz bylo Punto v základu s 1.2 atmo benzín a cca 90 kobyl. V té době jezdilo spousta Stil, Brava/o, Marea sem tam. Motorově víceméně OK, ale elektrika to byl průser. Kolikrát se mechanici modlili, když viděli přijíždět cokoli ve vyšší výbavě.

Mr
Mrkef
12. srpna 2019, 12:44
0
Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

Jasný, říct jsem chtěl to, že Fiata v plný nechceš. Motory měli Italové skoro vždycky dobrý.

Mr
Mrkef
12. srpna 2019, 10:52
-1
Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

Jinak glorifikaci Tipa nechápu. V akční edici Tipo hatchback Edition Italia Extra s 1.4T motorem vychází o 50k méně. Můj subjektivní pocit z jízdy lépe vychází pro Scalu. Faktem je, že Scala byla ve výbavě Style + něco navrch a Tipo byla Uber dročka odhadem základ. Na druhou stranu se zkušenostmi ve Fiatu je základ tou nejlepší volbou, protože co ve voze není se nemůže pos.at.

Mr
Mrkef
12. srpna 2019, 09:46
2
Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

Každý auto bude vypadat bombarďácky se super fotografem. Realita bude o 50% jinde a projet se tím vlastně ani nechceš.

Mr
Mrkef
09. února 2019, 08:48
0
Ptejte se: Rychlé auto, ve kterém se dá přespat

Opel Insignia OPC v kombajnu nebo jen klasickou 2.8 V6, případně 2.0T.

Mr
Mrkef
20. října 2018, 07:21
0
Autíčkář se ptá: Jaká je vaše oblíbená značka?

Opel :) měli jsme Astru F, pak místo ní přišlo domů Géčko, nato pár let výměna za Háčko a teď mám doma finálně G OPC II. Takže asi diagnóza.

Mr
Mrkef
25. září 2018, 06:53
0
Hrdinové za babku: Opel Astra OPC 1

Kvůli té plaketě, jedinečnost,,prvního OPC'' a atmosférický motor to pro někoho může být zajímavé. Na druhou stranu o něco dráž vyjdou Bertonky s 2.0T, která pojede lépe a údržba nebude o moc dražší, pokud netrefíš střep. A se štěstím se najde okolo 80k i OPC II.

Filtr výsledků

Přidat značku
Zobrazit inzeráty


Vložit inzerát na vůzRegistrovat
Přihlášení
© 2018 • BazarAmerik.cz • design & code by expectum.cz