načítám data...
Vyhledávat inzeráty

martin_100

JménoMartin Rypl
BydlištěPlzeň-město
Registracepřed 5.3 rok.
Poslední aktivitapřed 2.8 měs.
Příspěvků ve fóru26
Komentářů u článků423
Pozitivních komentářů u článků29
Negativních komentářů u článků5
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

martin_100
13. listopadu 2018, 00:57
0
Bazarový snílek: Františkovy vozy pro každý den

Jake trychtýř? Já když byl ještě chudej ... teda o něco víc chudej než jsem těď tak sem do busíka běžně přes léto friťák v nákupáku bral po balíkách. A lil sem to do nádrže rovnou z flašek. Prostě sem utrhnul víčko hrdlo vrazil do hrdla nádrže nechal téct a nakonec sem flašku zmáčknul aby vytek i zbytek. Aspoň byla rovnou komprimovaná. A za mnou u kukaní na vozejky zůstavaly mastný bedny od voleje plný zmačkaných flašek. A ty pohledy ostatních? K nezaplacení :-)

Jináč Crown Vic potřebuju už hodně let... nutně! :-D

martin_100
13. listopadu 2018, 00:16
0
Suzuki Ignis a Valašský Eko-race 2018

Tuto je asi jediný současný auto co bych snad i rád vlastnil... Samozřejmě ve 4 kolce.

martin_100
13. října 2018, 00:22
0
Autíčkář na Kubě: Koráby z ostrova svobody

Parádní článek s parádní galerkou. Tam bych se někdy rád podíval ale je jistý že se tam nikdy nepodívam.... nedá se tam nijak dojet. :-)

martin_100
12. října 2018, 23:55
1
Autíčkář se ptá: Kdy auto doopravdy umře?

jo když sem zjistil že mojí š 120 krom děr v prazích o kterých sem věděl je i díra v A sloupku tak bylo jasno. Dojezdí se stk a do lisu. Sice to auto do poslední chvíle jezdilo naprosto spolehlivě...Ostatně před lisem ho ještě hasiči rozstřihali na oslavě výročí a i roztřihaná ta škodovka jela... osobně sem jí vez přes celou vesnici k hasičárně kde na ní čekal kontejner.
Ale ta kastle už neměla smysl. Nebyl to veterán ani mazlík. Prostě to byl denní služebník kterýmu sem prodloužil život o nějaký 4 roky.

martin_100
01. října 2018, 11:27
7
Autíčkář se ptá: Kdy auto doopravdy umře?

Auto umře v momentě kdy ho necháš umřít.
Nebudeme tu probírat fatální nehody, požáry a tak. Prostě dokud tě baví ho držet při životě tak žije. A když se rozhodneš že už je to moc tak se třeba najde ještě větší blázen a dá tomu další šanci.....

martin_100
01. října 2018, 11:25
12
Autíčkář se ptá: Kdy auto doopravdy umře?

Manželka a děti nemají ani poradní hlas. Jestli mají s autem problém ať si koupí vlastní.

martin_100
16. září 2018, 22:44
0
Jak dlouho a jak daleko dojíždíte do práce?

Do práce to mám 1200 metrů daleko a jezdím na koloběžce ;-)
Autem jen když je slejvák.

martin_100
05. srpna 2018, 17:50
0
Citroën C3 1.2 PureTech ELLE: Autíčko po francouzsku

Mě se tuten novej desgn co odstartoval první kaktus dost líbí.... Od doby co sedlam malej citroen C2 se mi malý citroeny líbí čim dál tim víc... (ostatně c2 se mi líbila už v roce 03 kdy se dostala na náš trh jen sjem musel počkat než zestárne na rozumnou kupní cenu) C3 sice dost proti původní narostla ale který auto ne....
Docela by mě zajímal test nový C1 v třídvéřový verzi... jednoho potkávam a prostě se mi líbí....

martin_100
05. srpna 2018, 16:53
0
Nadšenec do aut nebo nadšený řidič? Který typ jste vy?

Vono je to složitý.... bejt bohatej jako strejda Leno tak klidně jezdim starym a utem a spotřebovávam ho.... až ho spotřebuju sahnu do prkenice a necham ho zgenerálkovat a zas můžu spotřebovávat.
Ale když je člověk obyčejnej zaměstnanec tak hol to starý auto tak nějak průběžně opravuje a po částech zkouší renovovat. Prostě si normální člověk nemůže dovolit starý auto olítat a pak ho nákladně repasovat. Tak holt s nim jezdí jen "za odměnu" a na denní poskoky má něco novějšího levnýho a hlavně na spotřebu... doslouží vezme se další.

Jinak jo řídim rád cokoli jakm můžu tak řídim... akorát že nový auta mě prostě nebaví.... jo řídim rád, jsem rád za volantem ale z toho novýhu vylezu tak nějak bez pocitu......
Je to asi tak jako když vás někdo sveze nadupanou amerikou, rallye speciálem, hravym kabrioletem tak vylezete většinou vysmátý a nadšený... přitom ste se jenom vezli. A teď se svezte tramvají ... nadšení ani nějaký důvody k rohlíku na hubě nebudou což?

martin_100
28. července 2018, 16:36
0
Mongol Rally 2018 část 1. : O prvotním nápadu, velkých přípravách a závodních speciálech

No to mi poser !
Hele a proč nejedete horem přes rusko? Přecijen mi Rusko přijde o trochu civilizovanější než ty spodní -stány ;-)

martin_100
22. července 2018, 23:59
0
Citroën Cactus 1.2 PureTech 110: Pokojíček pro mladé

První kaktus byl supr. Takovej svébytnej. Tuten už je docela nudnej. Škoda.
Stejně je to drahý ale za 15 let bych o první verzi moh uvažovat :-)

martin_100
21. července 2018, 23:54
0
Vymysleli jsme ultimátní auto pravého Autíčkáře!

Safra z miaty se dá udělat 250GTO ?!?!???!!!!!
Z toho auta mám od dětství vlhký sny.... nereálný. Ale na emiksce už by to nebylo úplně nemožný...

martin_100
09. července 2018, 14:22
0
Jaké bylo vaše první auto? | Autíčkář se ptá

První auto bylo kilo.... moc nebrzdilo, vůli ve volantu mělo úžasně velkou, ani nebylo moc hezký ale bylo moje a měl jsem ho rád. Ten pocit že vezmu doma klíčky, sednu do auta a jedu... jedu kam chci.... super. Dnes rutina, v 18ti něco neskutečnýho!
První srazy, první pokusy o tuning prostě to nemělo chybu. Na chalupu na prázdniny už nás nevozili dospělý autem... jeli jsme sami . První pocit úžasnýho mastňáství když jsem na chalupě na dvorku vytáhnul hadici a prvně si jako správnej lufťák umyl a vyleštil hundrtku do vysokýho lesku....dokud neuschla :-D V tu chvíli se chalupa a její okolí jako zázrakem vrátila o 30 let nazpátek do doby kdy auto byl majetek! :-D
Jo kilo to byl stroj kdyby ho pak kamarádka nezkrátila o strom mohlo tu bejt do dnes......

martin_100
09. července 2018, 13:37
0
O mytí aut a ježdění starými křápy

Pepa_FSI - no vono se těžko manévruje když stojíš proti zdi a po obou stranách ti stojí auta... jediná úniková cesta byla v místě kde stál ten malej zmrd.
Kdyby to byla msta tak bych ho po vytlačení ještě polaskal sekerou kterou vozim v kufru nebo bych ho rovnou zapálil.... Já mu dal šanci vyhlášením jeho spz a typu auta do sálu, dvakrát, k tomu čekačka 20 minut a pak jsem si místo udělal sám.

Pokud pácháte něco co se nemá tak musíte očekávat následky... mnohdy jsou následky neadekvátní vašemu činu ale s tim musíte počítat když čin pácháte.

Pokud se vypravíte krást taky musíte počítat s tím že se možná nevrátíte živí.

martin_100
20. května 2018, 10:30
0
O mytí aut a ježdění starými křápy

Jo se scorpiem jsem to měl přesně tak. Myl jsem ho tam maximálně jednou za rok. Byl po kroupách takže nový nerovnosti kastle jsem neřešil. Když mi slepice bouchla dveřma do dveří při vystupování tak jsem jí to s klidem oplatil. Prostě jsem se jí z okna optal jestli jí nevadí že mi praštila do dveří. Sjela mě jak malýho haranta že to je jenom auto a co vychyluji. Tak sem jí dveřma udělal do jejich zásek jak od požárnický sekery a se slovy "je to jenom auto" odjel. Její pohled k nezaplacení.
Nebo když mě na bále blokoval malej sráč ve výjezdu z parkoviště. Nechal jsem ho kapelníkem dvakrát vyhlásit, počkal 20 minut a pak ho prostě nabral a odtlačil přes půl návsi.
A ty šrámy od větví při geocachingu....... ;-)

Prostě hnusný oklepaný auto je obrovská výhoda.

martin_100
05. února 2018, 21:32
0
V F1 to vymysleli. Na startovním roštu budou stát místo sličných dívek malé děti.

No vida teď už budou mít pedofilové podívanou nejen před fodbalem......

martin_100
04. února 2018, 13:19
0
Máme rádi křápy, aneb Stará auta a nostalgie

Hele já si na spolehlivost řady 742 nemůžu stěžovat. V zimě mi všechny startovaly na brnk, v létě se nikdy žádná nepřehřála. A když jsem se naučil správně reagovat na podněty gumovýho podvozku byl jsem s ní hodně rychlej a na mokru se aj ty řízený boky daly provozovat ;-)

martin_100
31. ledna 2018, 03:18
0
O autech a o ženách zcela nesouvisle

Supr článek.
Jen k tomu civění do inzerce.
Hele moje milá má dva brouky, jednoho s motorem vzadu druhýho s motorem vepředu na zimu a do práce.
Ona sjíždí auto inzerce s dílama na brouky nový i starý, rovněž inzeráty celých aut snad denně :-) Naopak já do inzerce koukal naposled loni z jara když jsem sháněl kola na dailyrider :-) :-) :-)

martin_100
06. září 2017, 09:28
0
Srovnání cen aut v roce 2000 a nyní. Kolik stál Yaris, Octavia nebo BMW 328i?

Chi chi chi. Nový auto je stejně nedostupný jako tehdy. Tehdy sem na něj neměl, nemám na něj ani teď tak kde je ten rozdíl? :-)
Ale furt sem radši neměl na poctivou mechanickou káru z pořádnýho materiálu, než teď když nemam na mrdku vyrobenou z alobalu jejíž životnost se nepočítá na roky ale na měsíční splátky.

martin_100
19. června 2017, 14:47
0
Kulatá dokonalost aneb máme rádi kruháky

oprava
* vytížených tepnách

martin_100
19. června 2017, 14:45
0
Kulatá dokonalost aneb máme rádi kruháky

No kruháče sou dobrý ale nesmí bejt na vytážených tepnách moc blízko za sebou .... paks e stojí a stojí a stojí...
Další věc je že pokud má kruháč víc pruhu lidi je neumí používat a tak na vjedzu stojí a stojí a stojí dokud se všechny pruhy neuvolní místo aby najeli do nejkrajnějšího a pak se dle potřeby za jízdy zařadili do vnitřníchu pruhů....

martin_100
03. června 2017, 23:48
0
Kafe&Káry v Gas Townu: Klidná atmosféra, neklidné stroje

Něco víc k tý nivě? Docela mě zajímá co to je proč to je a jestli to smí na silnici...

martin_100
30. května 2017, 14:59
0
Jeep Wrangler 75th Anniversary: Poslední Mohykán

A moclipak platí boleslaf za jeden oslavnej článek o jejich paštikách? :-)

martin_100
24. května 2017, 13:46
0
Jeep Wrangler 75th Anniversary: Poslední Mohykán

Wrang jako příští rodinnej vůz Zlokočky?
To budeš ale muset hodně oktávií vychválit než vyděláš dostatečnej obulus :-)

martin_100
11. května 2017, 12:02
0
Kurví auta charakter?

Auta, umění, poštovní známky, hokejový kartičky...... v každym odvětví se najde pár lidí co se buď cíleně snaží na zálibě druhých vydělat a nebo těch kterým to jen prostě přeroste přes hlavu. Je to jako s chlastem, bednama nebo drogama.
Někdo si dá pár piv v pátek s kámošema, přitom hodí pětku do bedny aby vyhrál kilčo a to propil. Jinej chlastá denně ligu a prohází bednama barák.....
To prostě neni jen o autech.

martin_100
11. května 2017, 11:35
0
Ptejte se: Věčné auto pro domácího opraváře aneb moderní kára nafurt

Jasný škodovka má nejdostupnější díly, ameriky žerou i trávu podél silnice, tdi vyrábí naftu a dárky nosí ježíšek. Dokud je tu většina lidí co takovym kravinám věří tak náš vozovej park bude furt vypadat tak jak vypadá - škodaland forévr p*čo.

martin_100
05. května 2017, 00:01
0
Yeti je mrtev, ať žije Karoq

Q na konci? Jako Qeer komunita? Aha to by dávalo smysl ... prostě auta pro buzeranty :-)
Povedenej Yetti končí po jednom fejsliftu zako ochcávije a fóbie nás tu budou svou otravnou přítomností těšit do skonání světa.... Inu co chtít od automobilky se slepicí ve znaku která se znaží napodobit mateřskou značku VW.....

martin_100
03. května 2017, 17:23
1
Autíčkářova akademie bezpečné jízdy

BigBangu uhýbání do levýho je možná bohulibá činnost ale mušíš rozlišit zda je to ve městě nebo mimo. Mimo město zákon mluví jasně. Jezdí se v pravo, levej pruh se využívá k předjíždění. Tim pádem mimo město skutečně "tady jedu já ostatní mi polibte prdel".
Představ si situaci jedeš na dálnici předpisových 130+/- a dojíždíš nějakýho loudu co jede 100 (ani to je v pořádku může tak jet) v pravym. Nikde nic tak ho začneš předjíždět když v tom se v připojováku objeví auto a on ho chce pustit tak ti to flákne do levýho. Přecijen spíš kouká dopředu a ne tolik za sebe. On je ten "hodnej" že uvolnil a ty máš plný ruce práce.... nebo rovnou průser když ti tam skočí na poslední chvíli a ty ho trefíš na prdel.
Pouštěnej je spokojenej (třeba ani netuší že se stala nehoda), ten "hodnej" je nabouranej a ty v průseru pokud nemáš kameru (a možná ikdyž jí máš).

Ostatně na většině míst jsou připojováky dost dlouhý na to aby nějaký "pouštění" vůbec nebylo nutný. Jenže to by lidi nesměli mít v hlavách nakakáno a nesměli by se bát použít pedál plynu k tomu naco byl původně urřenej... to jest k akceleraci.
Pro spoustu lidí je problém zrychlit na úroveň jedoucího proudu vozidel a využít k tomu celou dýlku připojováku.
Takovej blbců co se zařadí v rychlosti 50km/h do průběžnýho na dálnici hned jak skončí plná čára (někdy i dřív) je spousta. Stejně tak jako oslů co těch "50" udržujou v celý dýlce připojováku aby na jeho konci buď před někoho skočili nebo naopak aby na konci zastavili a čekali až zahřmí.....

Je to problém DEneska jsou autoškoly jen výdělečnej podnik be sebereflexe. je jim fuk jakej materiál vypouští do ulic. Komisaři toho na 10 minutový jízdě městem taky moc neodhalí. Nehledě na to že některý žáci se za celou dobu autoškoly na dálnici ani nedostanou.
Další problém je že dneska si lidi myslí že získáním kartičky jsou z nich řidiči. Jo vono prd. Zdokonalovat se a přemejšlet to se dneska za volantem nenosí a podle toho to vypadá.

Měl bych chuť si otevřít vlastní autoškolu ale zkrachoval bych dřív než bych začal.... rychle by se rozkřiklo že jsem "moc přísnej" a že nikoho nepustim ke zkouškám s půlkou jízd jen v psaný formě. přecijen bych nepouštěl ke zkouškám lidi jejihž dovednostma bych si nebyl tak úplně jistej...... bohužel na tuto dneska autoškoly pečou páč čim dýl se se žákem hrabou tim míň vydělají.

martin_100
21. dubna 2017, 11:15
1
Autíčkář se ptá: Nejlepší zábava bez koní?

Velmi zábavnej byl trabant se svýma 26 koněma. Možná se ti kdo v tom nikdy nejeli budou divit ale je tu veliký ALE. To auto váží 600 kilo a má všechny kola nezávisle zavěšený. Dvoutakt je velmi svižnej takže sradny pytel. Pokud nasněžilo dalo se za správnýho používání zatáčecí páky/volantu a pedálu plynu jezdit bokem strašně daleko v minimální rychlosti. Nejeden baworskej hrdobec blednul závistí když viděl jak ladně vodim trabíka bokem po place zatím co on se po každým druhým pokusu přetočil. Ve vyšších rychlostech na suchu ale bylo taky dost zábavy. On trabík dlouho drží a pak už jede po třech kolech... najednou ale za to čitelně. Když to přeženete dostane se s přehledem i na dvě kola ale to už je trošku o textil.
Jednou jsem takle přehnal rychlost ve městě při pravym odbočení a kus cesty za křižovatkou jsem absolvoval v "motostylu" ....lidi docela koukali divně :-)

Všichni nadávají na škodovky s motorem vzadu. Nechápu proč zvláště kusy z posledních let výroby byly skvělý. Měl jsem jak 120 tak 125 s pětikvaltem (bohužel nikdy sem neměl 130 nebo rapid se suchou nápravou). Byly to spolehlivý vozy a bylo s nima dost srandy když se s nima člověk naučil jezdit. Chápu že pro člověka co autoškolu absolvoval ve fóbii je takový auto strašný. Ale to je proto že ho nezná, neumí s ním a neví jak se k němu chovat. Když namoklo většinu odbočení či výjezdů z kruháče jsem absolvoval dveřma napřed v řízenym smyku. Když byl prostor dalo se to provozovat i na suchu ale to už chtělo vyšší rychlosti. On už pak motor vzadu v roli kyvadla pomohl k dosažení výsledku.
A to tu nebudu rozvíjet popis terénních schopností škodovek s motorem vzadu.

Jen podotknu že trabanty sem měl 4 a škodovky 3 (100L, 120L a 125L)

Jinak jsem měl jednou tu čest s polskym fiatem 126 neboli maluchem ... to je už ale ultra motokára. :-)

martin_100
19. dubna 2017, 11:36
1
Dobrý sluha, ale zlý pán

Popsal si to naprosto přesně. Tuty věci dělají z řidičů totální lamy........
Jenže to v autech musí bejt ... vždyť přeci i kdyby to mělo zachránit jedinej život... že :-/
Řízení auta není žádný automatický právo pro každýho. Řízení auta vyžaduje znalosti a dovednosti a ty nahrazovat nějakou elektronikou? To je cesta do prd*le.
Stejně jako každej nemůže bejt automaticky pilot či dobrej chirurg stejně tak nemůže bejt každej automaticky řidič. Prostě buď má člověk nějaký minimální vlohy a je schopen splnit podmínky za kterých může ovládat vozidlo a nebo ty vlohy nemá a pak nemá za volantem co pohledávat.
Já se kupříkladu taky nederu na taneční parket a nedožaduju se nějakých super elektronických bot co zvládnou tango za mě. Nemám na tanec vlohy tak netančím. Ti kdo zas nemají vlohy pro ovládání tak složitýho stroje jako je auto mají jezdit mhd.

martin_100
12. dubna 2017, 15:14
0
Citroën C3 - radost na kolečkách

Pěkný!
Citroeny mě dost bavily dejme tomu tak do roku 2005 odhadem ... no a pak do příchodu kaktusu nuda šeď. Vypadá to že se citroen zase snaží dostat do formy s autama ne tak půlně v proudu. Za mě palec hore.

martin_100
06. dubna 2017, 13:37
0
Silviiny deníky 4: Sushi vs. Bratwürst

škoda 110R a škoda 1000MBX .... naduata :-D

martin_100
03. dubna 2017, 14:45
0
Kladiva, gumy a hřebíky, aneb je tu smysluplný nástupce runflatů?

Přesně tak .. kolikrát už se mi stalo že jsem vrut, hřeb nebo cokoli jinýho zaraženýho v gumě objevil buď při přezouvání nebo prostě náhodou když se ze vzorku zablesk předmět vyblejskanej dlouhou jízdou. Nebo když sem při otevřenym okýnku slyčel jak si kolo ťuká o silnici tak jsem se jal hledat kamínek ve vzorku a ono to bylo kolikrát zkrz....

martin_100
03. dubna 2017, 14:28
0
Kupte si redakční Mondeo, my si místo něj pořídíme nesmysl

Stejnej motor ve stejný kastli se stejnou barvou má kamarád... jen místo 6q to má v tramvaji a ve sporáku. Je to parádní svezení a díky plynu skoro zadarmo.
Tuten kus podle fotek navíc vypadá velmi opečovávavě. To ložisko zadního kola je sice výhled na opravu za 4-5 litrů a vypaltí se udělat obě strany takže 9-10 ale pak zas bude dlouuuuuuuhéééééj klid.

martin_100
30. března 2017, 00:29
0
Autíčkářova akademie bezpečné jízdy

No to sou blbý situace ... mě se u náklaďáku takhle za sloupek a špígl schoval celej hjundaj jedoucí po hlavní .... no jenom zadní blatník sem mu načechral ale všim sem si ho skutečně až když se mi odrazil od předku .... fuj od tý doby cvičim pořádnou "jógu" abych se kolem špíglu a sloupku pořádně podíval z vobou stran.

martin_100
30. března 2017, 00:17
0
Autíčkářova akademie bezpečné jízdy

Bohužel v našich končinách se v křižovatce předjíždět smí tudíž možná prasárna ale zcela v souladu se zákonem ;-)

martin_100
08. března 2017, 17:13
0
Proč se netěším na léto bez střechy

Pěknej a vtipnej článek ... leč dál se radši budu držet plechu nad hlavou. Pro lepší vjemy z okolí raději používám motocykl :-D

martin_100
28. února 2017, 23:04
0
Šest aut, se kterými už nikdy nebudete potřebovat hotel

Naše ideálníobytný ato vypadá takto:
ta T3 vpravo ;-)

martin_100
26. února 2017, 18:23
0
Nenápadné automobilové klenoty aneb jak být lepší než Walter White

Jestli to má bejt link tak mi nejde ... dej ho prosim tě přímo Vojto ;-)

martin_100
25. února 2017, 23:17
1
Ďábel jezdí autem

Na červenou vlnu máme na hlavních tazích odborníky i v Plzni ... když jedeš 50 pořád zastavuješ.... když jedeš 60 pořád zastavuješ o něco razantněji ....když jedeš 70 buď brzdíš všim co máš a nebo riskuješ že už to bude na červenou.... když jedeš 80 sice stíháš krásně zelenou vlnu ale zase pak platíš za krásný obrázky z radarů.... taxi vyber :-)

martin_100
21. února 2017, 15:56
1
Nápady, se kterými by auta byla lepší, ale zapomnělo se na ně

Jo ty zadní dveře u C2 mě hrozně baví ... mam ho doma necelej měsíc a dost mě baví ;-)

martin_100
21. února 2017, 15:42
0
Nápady, se kterými by auta byla lepší, ale zapomnělo se na ně

K tomu 6ti místnýmu uspořádání bych lěm takovou poznámku.
Sezení 3 lidí v první řadě rozhodně není nic příjemnýho a to ani u dodávky natož u malýho osobáku. Než jsem si předělal transportera na bydlíka měl jsem taky 3 místa vepředu. Hele je to otrava když se hned vedle tebe někdo mačká a ty máš řídit. Ono neni nic moc když mam vedle sebe mít dva lidi v iveku eurocargo a že to má přecijen širší kabinu než multipla/FR-V. Proto se od toho upustilo.

K budíkům ..... podívej se kolik lidí má na zápěstí digitálky a kolik ručičkový hodinky ..... podívej se kolik stojí digitálky a kolik analogový hodinky... hmmmm tak a je jasno proč se ručičky (v jakýkoli podobě) furt v autech drží.

martin_100
10. února 2017, 11:45
1
Octavia 2017: Není to jen o světlech

No nevim jestli si zvyknu až jich uvidim denně desítky.... při venčení psa vidim denně desítky hov.... exkrementů ale že bych si na nějak zvyk nebo že by se mi dokonce začaly líbit? Hmmm to asi ne.

martin_100
09. února 2017, 15:24
0
Jaká by byla auta, kdyby se vyvíjela jako autobusy

Na tom se shodneme ... je to jak nějakej stodolní tuning. Svýho času slováci dělali celej set "tuningových dílů na sedmičkový karosy .... velkej laminátovej nárazník místo ocelovýho, maska mezi světla s hustou "mřížkou" chladiče dekl pod čelní okno s podivnýma nasávačema ...... a tuto je dost podobný akorát že rovnou z fabriky....

martin_100
09. února 2017, 11:09
0
Asi potřebuju osmiválcovou ameriku

Crown Vic je moje srdcovka ....

martin_100
09. února 2017, 11:07
0
Jaká by byla auta, kdyby se vyvíjela jako autobusy

No kupodivu se na zájezdy líp jezdlo starýma karosama LC 735 a 736 než tima moderníma srajdama.
Ano zvukovej komfort, dynamika jízdy a klimatizace je u nových někde jinde. Ale co ej to platný když se do toho člověk na 160cm nevejde? Já měřím 178 čili žádnej dlouhán ale cestování do zahraničí například takovou Bovou bylo utrpení. Mezi kolena narvaný opěradlo sedadla předemnou zadek zabořenej do svý sedačky skoro kolmý opěradlo ... no hlavně že se tam vejde hodně platících cestujících. Jak rád vzpomínam na cestu po evropě ještě někdy v roce 2003 se starou dobrou karosou kde jsem měl kam dát hohy a kam si sklopit opěradlo.

martin_100
09. února 2017, 11:02
0
Jaká by byla auta, kdyby se vyvíjela jako autobusy

Omyl kolego ... nikdo nevzal "starou karosu" nýbrž ten "prostředek" jak říkáš je v podstatě furt starej dobrej Renault Agora kterej se začal vyrábět někdy v roce 95. Od tý doby se na ten "prostředek" jen lepí nový "konce" a jmenovky ;-)

martin_100
06. února 2017, 14:44
0
Jaká by byla auta, kdyby se vyvíjela jako autobusy

No takže kdyby se auta vyráběla dle receptu autobusovýho já bych byl spokojenej. Taky nepotřebuju elektronický a softwarový sračičky a každý dva roky fejslift.... A kdyby mi to vydrželo 20-25let při rozumných nákladech tak bych neměl námitek.

Filtr výsledků

Přidat značku
Zobrazit inzeráty


Vložit inzerát na vůzRegistrovat
Přihlášení
© 2018 • BazarAmerik.cz • design & code by expectum.cz