načítám data...
Vyhledávat inzeráty

rock

JménoPavel Pospíšil
BydlištěVyškov
Registracepřed 2.4 rok.
Poslední aktivitapřed 7.9 hod.
Příspěvků ve fóru1
Komentářů u článků636
Pozitivních komentářů u článků189
Negativních komentářů u článků9
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

ro
rock
17. ledna 2020, 19:42
0
Alfa Romeo 156: Znovuzrození značky

Alfa měla pověst auta, co potřebuje nadstandardní péči (na tenhle eufemismus jsem vyloženě pyšnej) už v době 33 a 75. A to bez ohledu na to, že se prodávaly slušně.
Možná to platilo i dřív, ale to už nepamatuju. Navíc jich u nás jezdilo, co by se na prstech dalo spočítat.

ro
rock
16. ledna 2020, 16:22
1
Peugeot 208 GT-Line: Stylový přepravník pro neřidiče

Mně teda boubelka 208 moc za srdce nechytila. Víc se mi líbí, jak se se stejným zadáním vypořádali u Opelu s Corsou.

Btw francouzská konkurence od Renaultů se mi taky líbí víc. 208 mi zkrátka nesedlo.

ro
rock
14. ledna 2020, 13:05
0
Ptejte se: Jaký elektromobil vybrat?

Zdražily, ta varianta, cos vypsal (V8, automat, kabrio), je od 1,45 M. Základ je od 1,3.

Ale jak psal krab. Je to sice jenom sranda příklad, ale k zamyšlení to donutí. Teda alespoň někoho :-)...

ro
rock
14. ledna 2020, 12:19
1
Bazarový snílek: Elektromobilistou z druhé ruky

"...klidně koupíš..."
Moc klidně ne, to je docela ojedinělá nabídka. Pětistovky pod 300 se dají na CZ inzertních serverech spočítat na prstech zasloužilýho truhláře a nákup auta z úplného dna cenové nabídky je vždycky docela ruská ruleta.

Ale každý ať si pořídí, co uzná za vhodný.

ro
rock
14. ledna 2020, 10:34
0
Bazarový snílek: Elektromobilistou z druhé ruky

Ty Citroeny a Peugeoty podle mne ani ne :-), ale Zoe, to je 4m hatchback, takže ekvivalent Clia. To už se snad za auto považovat dá.
A na tipcars.cz je aktuálně jeden údajně pojízdný s 22 kWh akumulátorem a v cenovém limitu.

ro
rock
13. ledna 2020, 20:08
1
Ptejte se: Jaký elektromobil vybrat?

Moc pěkně vyjádřeno. Koupit si teď něco z omezené nabídky, když skoro všechny automobilky světa slibují záplavu nových modelů v dohledné době, jenom z touhy po změne, to je nerozum...

ro
rock
13. ledna 2020, 20:06
0
Ptejte se: Jaký elektromobil vybrat?

to krab:
"...zkusit si vyjednat víkendovou zápůjčku. Třeba té Kony nebo ten E-soul.
A pak oslovte dealerství Fordu a zkuste se svézt v předváděcím Mustangu..."

Tímhle jsi mne rozsekal. Ono to málokdy docvakne, že budget mega a čtvrt už posune možnosti výběru do úplně jiné kategorie, ba co dím, do jiného světa... ve srovnání se stejně drahým EV, který je na úrovni spalováku za 500...

ro
rock
13. ledna 2020, 12:27
0
Překvapivě slabé sporťáky

Jj, mám na mysli ty první verze, prvních 5 let to byly jenom 1,1 / 1,2 / 1,3 l.
Kdysi jsem narazil na zmínečku, že o tom srovnání s Mercedesy na dálnici opravdu tehdy nějaký vtípek koloval a nějak mi to uvízlo v hlavě.

ro
rock
13. ledna 2020, 11:43
0
Překvapivě slabé sporťáky

ad vnímání rychlosti: když jsem kdysi coby mladý muž rozpálil naši rodinnou 120L na (tachometrových) 140 km/h a sebemenší poryv větru mne házel z jedné strany pruhu na druhou, tak jsem si připadal jak Gary Gabelich...
Dneska? Škoda mluvit...

Btw, k věci: první verze Porsche 356, jakkoliv byly asi schopné v zatáčkách a založily legendu, musely vyžít se 40 a později 55 k. Na rovném autobahnu si je byznysmani v Mercedesech mazali na chleba...

ro
rock
13. ledna 2020, 11:13
0
Překvapivě slabé sporťáky

No jo, s těma anglánama máš recht. Třeba docela sportovně vyhlížející Triumphy Spitfire by od soudobýho Melkuse dostaly jak ve výkonu, tak v maximální rychlosti nebo i ve zrychlení.

ro
rock
13. ledna 2020, 11:01
0
Překvapivě slabé sporťáky

Nikdy mi nedošlo, že ta Bagheera byl takový beránek v rouše vlčím. 90 k na tunový auto na konci 70. let, to je fakt nic moc.

btw nástupce Murena taky nebyla úplně raketa, ale
1. přeci jenom byla o polovinu výkonnější
2. jako první sériovka na světě měla kompletní pozink skeletu
3. je dodnes nádherná

ro
rock
13. ledna 2020, 10:52
0
Překvapivě slabé sporťáky

V tom Melkuse je asi chybička. Měl 70 k (někdy se udává jenom 68), t.j. "jen" o 20 k víc než tehdejší Wartburg 353.
Výkonnější byla auta z limitované série z let 2006-2008 (ale to sem asi nepatří, to byly v podstatě tovární repliky) s výkonem 75-95k a pak taky závoďák skupiny B6 s 90 k, ale ten měl převrtanej motor, takže ten nárůst výkonu nebyl jen díky "pečlivému odladění".

ro
rock
13. ledna 2020, 06:29
0
Překvapivě slabé sporťáky

Klidně bych zařadil spoustu amerik z přelomu 70. a 80. let.
Vydolovat z 5 l Mustangu celých 120 hp, to už chce nějaký kumšt.

ro
rock
11. ledna 2020, 17:32
1
Autíčkářův výměnný pobyt: Volvo C70

To auto je nádherný.
Všechno ostatní může být klidne na pikaču, ale že se kluci švédští po stránce designu ztopořili k mimořádnýmu výkonu, to bych teda neupřel ani někomu, kdo mi poplul caddyho (kterej se mi teda líbí taky).

ro
rock
09. ledna 2020, 14:04
1
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

No a není v principu jedno, když na mne ten bič použije stát nebo jestli to bude místní starosta? Pořád je to bič, pořád je to regulace.
Ten starosta dokáže svůj bič zaměřit přesněji a konkrétněji, stát (nebo nadstát) neumí regulovat jinak než plošně. Ovšem starostovo individuální konání přímo nahrává korupci a protekcionismu. Já fakt nevím, co z toho je menší zlo.
A pořád platí, že člověk bez zábran regulován být musí, jinak souseda se zábranami zašlape do země.

ro
rock
09. ledna 2020, 13:23
4
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

to krab:
"Ale to není jen díky nějakým nařízením, tyhle věci by přicházeli i bez nějakých "EU norem". Když se naučíme být kultivovanější společností, mít respekt jeden k druhýmu ( tedy, že chemická továrna ví, že má odpovědnost v regionu za svůj odpad a životní prostřední v okolí a na vedení města a obcí v okolí sedí lidi, co jim na regionu záleží, tak ti se zkrátka domluví na rozumným řešení). To že jim přijde nějaký nařízení shora odněkud a vodí je za ručičku a říká co se má dělat, je podle mě špatně."

Promiň, ale tohle je utopie jak sviňa (dámy prominou). Běžné chemičce je úplně ukradený, jestli a jakou má odpovědnost k regionu a k životnímu prostředí. Běžná chemička udělá se skřípěním zubů právě tolik, k čemu ji dotlačí úřady bombardovaný místními nespokojenci nebo nařízeními shora. Možná -možná- udělá něco sama, pokud je v regionu nedostatek pracovních sil a chemička chce mít dobrou image, aby nasála dělníky. Ale ani to není žádná věc odpovědnosti, to je jen okolnostmi vynucený chování.
Tohle bez biče -bez velkýho biče- nefunguje.

ro
rock
08. ledna 2020, 20:47
0
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

Baterka stojí 400 tisíc? No ale to je tím, že jsou automobilky nenažraný a lidi jim to kupují.
Zdroje z VW tvrdí, že koncern nakupuje akumulátory pro ID.3 za míň než 100 USD za kWh. Ostatní na tom nebudou o moc hůř, ale i kdyby to měl Renault za 150 USD, tak je to 52 kWh x 150 USD x 23 Kč = 180 000 Kč. 100% marže? To je dobrej kšeft, ne?

ro
rock
08. ledna 2020, 15:52
0
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

to krab:
Tu lodní dopravu potvrzuji, sám jsem si to před nějakou dobou ze zvědavosti počítal. Něco se dá dohledat na wiki (tonáž, spotřeba), něco jsem našel snad v nějaké tiskové zprávě Maersku (přepravený náklad, najetý míle) a vyšly mi ve srovnání s kamióny dost příznivá čísla na emise CO2 na tunokilometr. Problém je se sírou...

ro
rock
08. ledna 2020, 15:35
0
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

V tom, že by se automobilky musely shodnout na standardu.
Ještě pořád máme v Evropě -teď nevím, pět koncernů (VW, FIAT-PSA-Opel, Renault, Mercedes,BMW), což je o 4 víc, než je k přijetí jednotného standardu třeba. A to ještě nepočítám číňany a japonce.

ro
rock
07. ledna 2020, 15:38
0
Deset let v kostce

Díky omezení spotřeby paliva máme v F1 údajně pohonné jednotky s účinností nad 50 %. Praktická využitelnost veškerá žádná (dokonce ani na ten hypersport to nakonec Mercedes nedokáže použít, byť to slibovali), ale hodnota je to zajímavá.

ro
rock
07. ledna 2020, 13:23
2
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

"Pro mě nejatraktivnější segment zábavných a relativně dostupných aut (řekněme do 1,5 mega) nejspíše značně prořídne, možná bude přímo bojovat o přežití."

Kdyby ta třída existovala sama o sobě, tak bych se toho nebál. Alespoň ne s limitem 95 g/km. Namátkou jsem teď koukal na BMW 4er. Cena 1-1,5 mega, spotřeba 6,0-7,5 l/100 km. To je příplatek 107-191 t. Upřímně řečeno - lidi, co si vyberou v cenové kategorii 1,0-1,5 mega si vyberou i v cenové kategorii 1,1-1,7 mega. Ne že by 150 litrů běžně leželo na chodníku, ale pořád mluvíme o příplatku 10 %.

V levných autech to bude větší průšvih. Jestliže ti auto, co stálo 350 t zdraží o 70 t (např Hyundai i30 fastback 1.0 T-GDI -emise 125g/km- by tomu odpovídalo dost přesně), tak je to 20% nahoru, navíc tahaných z kapes těch nízkopříjmových. To je, jak píšeš, likvidační.

ro
rock
07. ledna 2020, 12:52
0
Deset let v kostce

Něco takovýho by určitě vzniklo, vždycky něco vznikne. Teď jde o to, jaké procento (nebo promile) lidí by se k aplikaci něčeho podobného odhodlalo. Možná by jich bylo stejně, jako je dneska soukromníků, kteří si před prodejem auta nechají v servisu stočit tachometr.

ro
rock
06. ledna 2020, 19:18
0
Deset let v kostce

to beastar:
Souhlasím skoro se vším s výjimkou "A že to bude někam automaticky posílat přestupky a tak."
To mi přijde tak úžasně snadno proveditelný a tak lákavý, že reálný pokudy o zprovoznění čekám v časovým horizontu do 10 let. Mám na mysli stálý monitoring rychlosti v kombinaci s gps a databází rychlostních omezení. To není žádná kvantová fyzika, tohle jsou věci, co jsou proveditelný už dneska. A vlastně by se to mohlo zkombinovat i se stálým monitoringem emisí a následným dynamickým zdaněním, případně pokutováním.

ro
rock
05. ledna 2020, 11:19
0
Semafory a šipky: Zmatek za žárovku!

Dává, nicméně je to blbě. "Světelné signály jsou nadřazeny svislým dopravním značkám upravujícím přednost." (§ 76 odst. (6) zák. 361/2000 Sb). Značka C1 Kruhový objezd sama o sobě přednost neupravuje (proto bývá osazena společně s P4 Dej přenost v jízdě), ale udává přikázaný směr jízdy. Ustanovení o znamení o změně směru jízdy (§ 30 (5)) nejsou na změnu přednosti v jízdě nijak navázána, takže platí stejně, ať je křižovatka řízená světelně nebo není.

ro
rock
04. ledna 2020, 15:45
0
Semafory a šipky: Zmatek za žárovku!

... fuj, to jsou kravský obrázky :-/

ro
rock
04. ledna 2020, 15:45
0
Semafory a šipky: Zmatek za žárovku!

Zelených šipek je několik druhů a je potřeba rozlišovat mezi
- tříbarevnou soustavou se směrovými signály S2, který fungují jak normální semafor a mají svoji žlutou,
- signálem pro opuštění křižovatky S6, který svítí v kombinaci se zelenou na obyčejným semaforu S1 a řidič s ním má při odbočování doleva přednost v podstatě univerzální (snad jen s výjimkou IZS) a
- doplňkovou zelenou šipkou S5, o které je článek a se kterou řidič naopak přednost nemá vůbec.

ro
rock
04. ledna 2020, 15:22
3
Ferrari 288 GTO vs. Porsche 959: Odložené hračky

Tý jo, 959 a 288 GTO... dvojice mých plakátových uberhrdinů...

Generace o 20-25 let mladších pak místo těchto klenotů měla Mazdu RX-7. A pak ať mi někdo tvrdí, že lidstvo nedegeneruje...

ro
rock
24. prosince 2019, 12:09
2
Renault Talisman Blue dCi 200 Initiale Paris: Ohrožený druh

U mne v designu v téhle třídě vládne Volvo S60, který teda není zrovna nejlevnější - jenže všechno jsou to dvoulitry s osmikvaltem automatem a začínají na 190 k. Pokud to bude chtít Talisman dorovnat, tak ouha, nebude o nic levnější.

Za mne Talisman dává smysl, pokud se cena zastaví na cca 850 t. Potom nepoleze do zelí prémiovkám a mezi mainstreamem může zabodovat pohodlím a designem a třeba by se daly přehlédnout chybičky, co už v cenách nad mega moc akceptovatelný nejsou.

ro
rock
21. prosince 2019, 11:55
9
Top 6 největších objevů automobilového světa

Infotainment -tak jak se dneska prosazuje v nových autech- umí skvěle dvě věci:
- pomocí něj lze složitě ovládat věci, které se dříve ovládaly jednoduše dedikovaným tlačítkem
- pomocí něj lze složitě ovládat věci, které buď v autě dřív nebyly (a auto bylo postavené tak, aby je nepotřebovalo, takže vlastně nikomu moc nechyběly) anebo tam sice byly, ale byly nastavené tak, že je ovládat nebylo potřeba.

Infotainment naopak neumí udělat z ošklivého přístrojového štítu hezký. Umí jenom udělat z jedné omalovánky jinou. Ale -jak je hezky vidět na tom Mercedesu E300 z předevčerejška- je to pořád omalovánka jak z dětského autíčka na místě, kde kdysi bývaly seriózně vypadající budíky.

ro
rock
20. prosince 2019, 14:25
0
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

to krab:
Z první desítky bych volil Capri, Celicu, XJ220, Alpine, Esprit, Rapide, F50, E-Type, 037 a asi nic, protože žádná není doopravdy krásný (pod nátlakem -možná- Enzo). S většinovým vkusem se se sešel 2x, s tebou 3x. Jsem divnej :-).

ro
rock
20. prosince 2019, 13:36
0
Jak bude vypadat automobilová budoucnost? | Autíčkář se ptá

ad palivo: podle mne se nějakého většího rozšíření automobilů na vdíkový pohon nedožijeme a budeme svědky stále větší a větší penetrace akumulátorových elektromobilů. Jakkoliv tam vidím víc nevýhod než výhod, neustálou masírkou se časem povede nastavit veřejné mínění do toho stavu, že se s dojezdem 200 km a dlouhým nabíjením spousta lidí smíří, protože spalováky jsou fuj. A stejně tak se za chvíli bude jako na vyvrhely pohlížet na uživatele spalováků. Prostě se změní společenský úzus.
Dále s investicemi do infrastruktury a do vývoje nových elektromobilů se teď dal do pohybu těžký balvan, který má a bude mít svoji setrvačnost, i kdyby se nakrásně objevilo něco použitelnějšího. LÍP UŽ BYLO.

ad autonomie: jsem docela optimista. Možná ne v r. 2020, ale při neustálém nárůstu snadno dostupného výpočetního výkonu a díky dalším a dalším krůčkům v oblasti umělých (pseudo)inteligencí to bude úplně běžné. Akorát ten rok bych střelil spíš na 2030. Než se překonají legislativní problémy.

ad třetí, nezmíněný bod: individuální doprava jako taková: podle mne bude v dohledné budoucnosti hůř dostupná. Kombinace drahých EV a perzekuovaných spalováků by taky mohla znamenat, že individuálně se budeme přepravovat jenom na venkově a jenom v nejnutnějším případě, zatímco ve městě to bude MHD, elektrokoloběžky a pár privilegovaných v EV.

ro
rock
20. prosince 2019, 11:57
0
Mercedes-Benz E300de: Pan Jedinečný

"...si koupí jen firma pro kterou to..." znamená volný vjezd do center měst. Zvlášť ten hybrid znamená volnou propustku včetně všech obvyklých výhod (parkování, užívání autobusových pruhů atp.), aniž by kdy uživatel musel vybalit nabíjecí kabely z originálního obalu. Dobrej výjeb, za který je ovšem potřeba zaplatit. Ale pro někoho je to navýšení ceny vůči získaným výhodám třeba fér deal.

ro
rock
19. prosince 2019, 20:19
0
Mercedes-Benz E300de: Pan Jedinečný

Hmm, a zas ta přístrojovka. To nikdo designérovi neřekl, že to do té jinak krásné kabiny vůbec nepasuje, že je to jak pěst na oko? Proč si nedali práci s tím, aby to nějak sladili s okolím, když už tam teda dneska ty omalovánky musí být?
Slováci mají pro popis něčeho takového dokonalý výraz, řeknou, že "je to grc". U nás nevím... "Je to sračka" by mohlo být dostatečně výstižné.

ro
rock
19. prosince 2019, 13:29
3
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Docela by mne zajímalo, jak by anketa vypadala, kdyby se neodehrávala na facebooku, ale přímo tady. Přece jenom na FB je to riziko, že výsledky zdeformují různé zájmové skupiny, docela vysoké. Tady jsou sympatie podle mne mnohem rovnoměrněji rozložené a pochybuji, že by se kvůli nějaké anketě hromadně regnul třeba klub milovníků Trabantů.

ro
rock
17. prosince 2019, 08:49
0
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Když jsem tady v článku procházel tu TOP32, tak jsem si říkal, kde je Grifo a P1800, v tomhle jsme se shodli :-) (btw DB5 vidím alespoň v té TOP32, lepší než nic)

Já bych to snad ani nehledal, co je vyřadilo; možná lepší nevědět...

ro
rock
16. prosince 2019, 13:14
8
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Ještě že nemám FB a nemusel jsem tyhle projevy selektivní slepoty sledovat průběžně a dlouhodobě. Takhle nad výsledky (celkovými i některými dílčími) jenom souhrnně zakroutím hlavou, frustraci mám odbytou za minutku a můžu se trápit něčím jiným :-)

ro
rock
15. prosince 2019, 23:05
0
Jak Cadillac postupně vymýšlel automobil

Kdy natáčel světla Caddy, to nevím, ale přinejmenším Tucker '48 byl o nějakých 8 let dřív než DS.

ro
rock
11. prosince 2019, 12:09
0
Mazda3 Sedan G122: Jsi tak krásná!

Jinak teda na ty ceny už za začínám pomaloučku zvykat, ale ještě o jednu (automobilovou) generaci zpátky se za tyhle peníze dalo přemýšlet o střední třídě. Dneska už to jde tak možná u předváděček (teď zrovna Insignia) a to ještě jenom když se člověk strefí na akci. Chjo...

ro
rock
11. prosince 2019, 12:02
4
Mazda3 Sedan G122: Jsi tak krásná!

Nas*at na vaření. S takovou vizáží si může dovolit servírovat topinky a projde jí to s potleskem...

ro
rock
10. prosince 2019, 16:17
0
Autíčkář se ptá: Bourali jste?

Hmm, Škoda 120 L, začátek zimy, oslizlá až namrzlá silnice, za volantem pilot s rok starým řidičákem.
Na horizontu při řazení ztratila zadní kola grip a v klesání mne zadek začal přebíhat. Chytil jsem to kontrem, ovšem zadek se přehoupl na druhou stranu. Opět kontra, opět kyvadlo. Ale držel jsem se na silnici :-). Po 200 m jsem doplachtil do nejnižšího bodu klesání a už už jsem začínal doufat, že se to v prostisvahu zastaví samo :-), ale... v nejnižším místě klesání byl potok a nad ním mostek s jemným esíčkem, ve kterým už mi byla silnice úzká. Na mostku byla krátká svodidla -naštestí na krajích plynule zapuštěná do země-, na to jsem najel a auto šlo na dveře. Naštěstí směrem zpátky do silnice a ne do toho potoka. A to bylo vše. Z auta jsem vylezl řidičovým okýnkem jak z tanku, pomocí projíždějících řidičů jsme to shodili zpátky na kola a po vlastní ose to auto pak dojelo domů.

No a pak teda jednou na kole, kdy jsem na úzké silnici s nulovým výhledem potkal v protisměru Golfa, který mi na míjení nenechal doslova ani centimetr. Já dobrzdil do téměř nulové rychlosti, ale paní to o nějakých 5-10 metrů nevyšlo, tak jsem jí šel přes kapotu. Ale odešel jsem po svých, mám neuvěřitelný štěstí...

ro
rock
07. prosince 2019, 14:16
0
Renault Megane Intens TCe 140 GPF: Další z rodu Rozumných.

Já si říkal, že ten středovej panel je mimořádně hnusnej. Koukám, že tys vyjádřil hodně podobný mínění poněkud květnatěji - ale výstižný je to taky...

ro
rock
07. prosince 2019, 14:13
0
Renault Megane Intens TCe 140 GPF: Další z rodu Rozumných.

Přesně tohle jsem měl na mysli, když jsem viděl ten test Clia za 485 t. Tohle stojí stejně a jsme v autě o třídu vejš, všeobecně (alespoň na mne) působící důvěryhodným dojmem.

ro
rock
05. prosince 2019, 21:58
0
Autíčkář se ptá: Jakou nejhorší poruchou vás naštvalo vaše auto?

Mondeo
Občasné (asi tak jednou za rok, v létě, v teple / horku) chcípání za jízdy. Typicky při řazení 4 -> 5 nebo 5 -> 6. Ihned se to dalo znova nastartovat a po prvních dvou epizodách jsem už kvůli tomu ani nezastavoval. Naždímnul jsem to za jízdy a měl jsem na další rok pokoj. Nikdy neodhalena příčina :-)

ro
rock
05. prosince 2019, 21:52
0
Autíčkář se ptá: Jakou nejhorší poruchou vás naštvalo vaše auto?

Audi 80
- nějakej tučňák mi načnul kabel k imobilizéru. Starovalo to dobře, ale čas od času to nešlo chcípnout. Ten šok, když jsem poprvé vytáhnul klíčky ze zapalování a ono si to klapalo dál, byl hroznej. Vyřešila to demontáž imobolizéru. Co tam není, nezlobí.
- v poslední etapě mého soužití s tímhle milým vozítkem mi do ní zatékalo. Dost, ale nepravidelně. Klidně se mohlo stát, že jsem ráno přišel k autu a na místě spolujezdce jsem měl 5 čísel vody a další v kufru. Tohle se odstranit nepovedlo a byl to nejhlavnější důvod, proč šlo auto pryč. Ale v té době mělo najeto > půl mega, takže to byl odchod docela se ctí.

ro
rock
04. prosince 2019, 12:56
0
Dacia Dokker Stepway 1.5 dCi: Levná, upřímná a hlavně nová

Na stránkách Dacie je to popsaný jako "Rodinný vůz pro volnočasové aktivity s asertivním stylem", což je mimochodem původní definice SUV. No, to bych asi tak úplně neviděl, ale pro dělníky / montážníky všeho druhu mně to přijde jako supr stroj.

Jenom bych teda podotkl, že zrovna teď se pod 320 t dá koupit Ford Tourneo Courier. Akorát teda s litrovým stokoňovým EcoBoostem. Ale na pocuky mezi firmou a stavbou by to mohlo stačit a na dlouhý přesuny se snad v autě téhle kategorie nikdo pouštět nehodlá (a pokud ano, dobře mu tak)...

ro
rock
03. prosince 2019, 12:18
0
Mercedes-Maybach GLS 600 vyměnil vkus za opulentní luxus

No a víte někdo o opulentním SUV, který by bylo hezký? Možná Range Rover by se dal označit jako "přijatelný"...

ro
rock
29. listopadu 2019, 19:45
0
Chceme nová auta?

Tenhle Mégane je zvenku fakt hezkej a nebýt toho ledkovýho apendixu, co visí z předních světel (to se asi štengrují s Peugeotím drápem), nemám tomu co vytknout.

Nabízí se ale otázka, jestli by za půl mega nebyl vymazlenej youngtimer o třídu výš, ze kterýho budu nadšenej vždycky, když k němu budu na parkovišti přicházet a který ten úkol daily caru splní přinejmenším stejně dobře.

ro
rock
28. listopadu 2019, 21:41
-1
Land Rover Discovery Sport S D180 AWD: Nejpřitažlivější rodinné SUV dneška

"Žádné číčoviny"

Hmm, co třeba obal alba na přístrojovým štítu? To mne berou všichni čerti, jenom to vidím - a to dokonce i když vím, že se to dá vypnout. Dráždí mne už jenom to, že se myšlenky nějakýho designéra ubíraly tímhle směrem :-)

Filtr výsledků

Přidat značku
Zobrazit inzeráty


Vložit inzerát na vůzRegistrovat
Přihlášení
© 2018 • BazarAmerik.cz • design & code by expectum.cz