načítám data...
Vyhledávat inzeráty

Trinom

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoTomáš Trýska
BydlištěBrno-město
Registracepřed 6.4 rok.
Poslední aktivitapřed 17.2 hod.
Příspěvků ve fóru204
Komentářů u článků667
Pozitivních komentářů u článků105
Negativních komentářů u článků11
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Tomáš Trýska
15. května 2020, 17:12
0
Enyaq bude první škodovácká zadokolka od dob "stodvacítky".

Mrtvej snímač na kole u škodovky = motor v nouzáku. Už se to stalo kolegovi s Fabií. To nechceš zažít.

Tomáš Trýska
13. května 2020, 16:41
-3
Nissan se stahuje z Evropy. Nové "Zetko" už tu možná oficiálně nenabídne.

Výkon a zábavnost. Vše jde na oltář nízkých flotilových emisí, jejichž limity jsou pro EU mnohem níž, než třeba v USA.

Tomáš Trýska
02. května 2020, 12:24
1
Autíčkář se ptá: Na jaké angličáky z dětství vzpomínáte?

Zas až tolik jsem těch angličáků neměl, ale tenhle si pamatuju od dětství. Pravděpodobně díky tomu, jak je bytelný, tak přežil do dnešní doby. Dvojku s ním tvořil Ford RS200.

Tomáš Trýska
01. května 2020, 14:21
1
Chevrolet Camaro Z28 1991: Už v sedmnácti jsem se nemýlil

A to byl ještě hodně přes to, kolik měly limit ostatní - většina 80's amerik má tacho do 85 MPH (cca 140 km/h).

Tomáš Trýska
26. dubna 2020, 20:38
1
Učebnice z roku 1960: Jak se učili řídit naši předci?

Není to tak dlouho, co to v těch učebnicích fakt bylo jako doporučený postup. Ostatně doložení dětmi do pohotovostní hmotnosti vozidla tam snad je dodnes. To, že musí bejt v sedačce je věc druhá :-D

Tomáš Trýska
16. dubna 2020, 16:00
0
Škoda Kamiq 1.6 TDI: Kopretinový test

S ohledem na fakt, že už ve Fabii 2G šly objednat světla s natáčením do zatáček, je tohle docela fail.

Tomáš Trýska
13. dubna 2020, 18:03
0
Bez jakého nářadí se v garáži neobejdete?

Jako úplný základ beru velkou gola sadu a velkou sadu očkoplochých klíčů, random hydraulický zvedák (klidně ten z Lidlu) a kozičky. Další věci jsou pak fajn bonus - rázový utahovák, trháky, momenťák, různé přípravky a udělátka a samozřejmě nějaké to elektrické a ruční nářadí, které se hodí na cokoliv, ne jen na auto.
Pokud se posunem dál a nebudem kutit jen někde na parkále, tak se začnou hodit větší věci, jako svářečka, zvedák, kompresor,... a skončíme u průměrně vybavené autodílny :-D

Samozřejmě nesmí chybět aspoň základní měřicí přípravky typu metr, šuplera, mikrometr, dutinoměr, atd.

Pokud člověk řeší kromě mechaniky i elektriku, tak se tam přidá pájka, různé krimpovací kleště na konektory, měřák, pípák, žárovková zkoušečka a další srandy.

Tomáš Trýska
03. dubna 2020, 11:02
0
Když chci Golfa, co není Golf

Ale to už ani jako Golf nevypadá.

Tomáš Trýska
03. dubna 2020, 11:01
0
Ford Galaxy 2.0 TDCi: Peníze kazí charakter

Když na to ale koukneš, tak to zas tak hrozný není.

Tomáš Trýska
03. dubna 2020, 10:24
3
Když chci Golfa, co není Golf

První, co mě po přečtení titulku napadlo, bylo GTI-R od Nissanu :-D

Tomáš Trýska
02. dubna 2020, 20:23
0
Ford Galaxy 2.0 TDCi: Peníze kazí charakter

Rocku, úzkej otáčkoměr je poměrně tradiční fordí věc a co si tak matně vzpomínám, tak to sahá až někam do osmdesátek. Nejviditelnější to měli asi v 90's, kdy měli veliký rychloměr a vlevo od něj úzký, avšak stejně vysoký otáčkoměr, který jako by byl pod tím rychloměrem.

Tomáš Trýska
31. března 2020, 21:40
0
Věci, které prostě musíte mít

Co jsem měl možnost řídit, tak Fordy a obecně Japonci svítí s H4 velmi obstojně. Že je xenony vždycky přesvítí je pravda. Já jen nemůžu souhlasit s tím, že se s halogenama nedá jezdit. To je prostě lež. Pokud jsou správně seřízené (a v tom je možná ten problém, protože většina lidí je má seřízený blbě), tak svítí velmi dobře.

Tomáš Trýska
31. března 2020, 21:35
0
Věci, které prostě musíte mít

Pepo. ty's tomu zase nasadil korunu :-D

Tomáš Trýska
30. března 2020, 13:50
0
Věci, které prostě musíte mít

Takže vyhrála dodávka nebo minivan? :-)

Tomáš Trýska
30. března 2020, 13:47
0
Věci, které prostě musíte mít

Věř mi, že pokud máš kvalitní světla (ne VW je opravdu většinou nemá), tak halogen umí svítit dobře taky. Na rozdíl od xenonu, je u tlumených možné využít téměř všechno světlo, které z ní jde. Xenon si bezmála půlku světla pálí do stínítka. Takže to ve výsledku není rozdíl 900 vs 3200 lm, ale jen zhruba 900 vs 1600 lm. Nesnažím se tvrdit, že jsou halogeny lepší, jen chci vysvětlit, že nejsou až tak zlý, jak se občas říká, ale opravdu je rozhodující design paraboly.

Tomáš Trýska
30. března 2020, 13:36
0
Věci, které prostě musíte mít

Nebyl spíš problém v tom, že jsi tam měl dálniční koncový převod?

Tomáš Trýska
30. března 2020, 13:35
0
Věci, které prostě musíte mít

Zatím ne, ale pokud to bude moc klouzat, tak je asi vytáhnu.

Tomáš Trýska
30. března 2020, 13:33
1
Věci, které prostě musíte mít

Pokud jsou světla kvalitní, tak i H4 může být dobrá.

Tomáš Trýska
29. března 2020, 15:51
9
Jak jsem si místo Volva C70 koupil Volvo C70

co se nám tou RZ snaží někdo naznačit?

Tomáš Trýska
29. března 2020, 15:40
0
Věci, které prostě musíte mít

Dřevák je parádní, naprosto souhlasím!

Tomáš Trýska
28. března 2020, 19:41
2
Věci, které prostě musíte mít

Všechny tyhle automatismy funguje jakž takž na dálnici. Na horské cestě je to naprosto zmatený, furt to chce brzdit, protože to netuší, že ty před tou překážkou dávno zatočíš volantem, protože cesta vede kolem skal a podobně.

Tomáš Trýska
28. března 2020, 19:30
1
Věci, které prostě musíte mít

"Koně utopené v měniči" jsou neexistující problém, zhruba od půlky osmdesátých let minulého století. Takhle stará auto většinou nedailí ani ti nezarputilejší staromilové.
Se zbytkem souhlasím, jen by ty moderní světla nemusely oslňovat protijedoucí, jak je dnes bohužel u LED světel standardem.
Takové věci, jako okna a dveře v elektrice, centrál a spol už beru za samozřejmost.

...takže se ve výsledku dostáváme na auto, které se v nějaké podobě už vyrábí posledních asi 40 let :-D

Tomáš Trýska
26. března 2020, 21:35
1
Ptejte se: Jak brzdit motorem při běžné jízdě?

Možná by stálo za to doplnit, že režimy "2" a "1", respektive "S" a "L" u starších automatů jsou zpravidla přímá volba stupně (u některých výrobců jen omezení), které slouží pro dlouhé sjezdy z kopce, tahání vleků, případně zimní použití, kdy to omezí prokluz kol.

Tomáš Trýska
25. března 2020, 17:34
0
Utopie na téma věčné auto

Je fakt, že dailit to asi nebudou. Uvidíme :-D

Tomáš Trýska
24. března 2020, 20:30
0
Utopie na téma věčné auto

Na YT sleduju kluky, jak do Civicu 5. generace naroubovali motor a podvozek z Nissanu 240SX. Obojí jsou už dneska pomalu 30 let starý pekáče a přesto to dělají. Jestli chceš kouknout, tak hledej "Nissonda" (snad to píšu dobře).

Tomáš Trýska
22. března 2020, 21:59
0
Utopie na téma věčné auto

Pokud vím, tak posledních několik málo roků (2? 3?) to už zase možné je, jen lidi nemaj moc prachy.

Tomáš Trýska
22. března 2020, 21:32
2
Utopie na téma věčné auto

Daily driver asi nebude auto na věčné časy, ale ty ostatní hračky klidně můžou být :-)

Tomáš Trýska
20. března 2020, 20:33
1
Apple Car Play je za volantem dvaapůlkrát nebezpečnější, než marihuana, dokazuje studie.

To nemá cenu se hádat. Pokud se na něco soustředíš, tak ten čas prostě bude kratší, stejně jako v případě když se něčemu věnuješ a upadne ti to. To je normálka.
Problém je za situace, kdy jsi vyklidněnej a jsi myšlenkama někde jinde, což je při šourání městem naprosto běžná situace. Fakt mi netvrď, že se při řízení ve městě na 100% věnuješ řízení, nemluvíš se spolujezdcem, předvídáš kdejakou zakutálenou mičudu a děcko zpoza dodávky. Za sebe ti můžu říct, že to nikdo, koho znám, nedělá. Prostě to tempo je tak pomalé, že prostě řešíš milion dalších věcí, čumíš po kočkách, atd a tu a tam koukneš i před sebe, jestli jsi stále v tom samém pruhu, ve kterém jsi byl před chvílí, když tě zaujala ta koc na zastávce. To je prostě normální.
Opačná situace je, když člověk jede někde na okresce pilu - tehdy počítá s tím, že mu to může uklouznout, nechává si rezervu a myslí dopředu. Za téhle situace ta reakční doba bude podstatně kratší, protože na to je člověk připraven. To samé platí pro sport, letadla, atd. Rozhodující je pozornost.

Tomáš Trýska
20. března 2020, 14:26
2
Apple Car Play je za volantem dvaapůlkrát nebezpečnější, než marihuana, dokazuje studie.

Ta cca 1s je naprosto normální realita, protože musíš vjem vyhodnostit a následně udělat nějaký manévr. V okamžik, kdy s tím nepočítáš (to je to důležité) je to odhad navíc docela konzervativní.

BTW, ty 4 mm vzorku vzešly předpokládám taky z nějakého testování, kde guma s mizerným vzorkem měla blbou trakci, nebo blbě brzdila. Pochybuju, že to někdo vymyslel jen tak od stolu.

Tomáš Trýska
20. března 2020, 12:26
2
Apple Car Play je za volantem dvaapůlkrát nebezpečnější, než marihuana, dokazuje studie.

Ta vteřina se obvykle počítá od okamžiku vzniku děje po začátek zpomalení vozu, který počítá s přešlápnutím pedálu. Obrovský rozdíl v tom hraje taky fakt, že když čekáš na tón, tak víš, co přijde a na co se máš soustředit (pravděpodobně už s prstem na tlačítku). V autě obvykle jedeš, najednou se něco stane a ty musíš reagovat.

Tomáš Trýska
15. března 2020, 20:06
0
Ventilový rozvod s plynule variabilní dobou otevření ventilů: Mechanická elegance

Jeníku, holt ten link na EE sem budu muset dát za tebe...

Tomáš Trýska
14. března 2020, 12:45
0
Karosa řady 700: Kvádr na lidi

Výhra byla buď sedět vepředu, okdud se dalo čučet ven, nebo vzadu na pětce, kde už to nebylo tak hrozné. Varianta "někde uprostřed" byla většinou záruka na fiasko.

Tomáš Trýska
13. března 2020, 13:46
0
Potřebujete vůbec auto?

Tak to máš v tom případě špatný kámoše. Tady to nikoho nepobuřuje :-)

Tomáš Trýska
11. března 2020, 09:11
0
Ptejte se: Levná zadokolka, co není BMW

Udělá, pokud na ní uděláš pár úprav.
-
Komentář upraven 11. 3. 2020, 09:14:23

Tomáš Trýska
11. března 2020, 06:50
1
Potřebujete vůbec auto?

Občas je rozumný nákup skútru. Jezdí to za levno, nestojí v koloně a zaparkuješ ho skoro kamkoliv.

Tomáš Trýska
10. března 2020, 09:09
-1
Ptejte se: Levná zadokolka, co není BMW

BOB nechceš ani zadarmo. Protože rozvody. Musí se měnit často a už je nikdo nedělá.

Tomáš Trýska
10. března 2020, 08:04
0
Ptejte se: Levná zadokolka, co není BMW

Je fakt, že v cenovém limitu by jich mohl mít zhruba 5 z UK :-D

Tomáš Trýska
10. března 2020, 08:03
0
Ptejte se: Levná zadokolka, co není BMW

Klauni jsou fajn, bohužel už jich většina zrezla nebo skončila na vrakovišti. Krom toho od roku tuším 97 jich byla většina s 2,3 a automatem. To taky není úplně ideální na blbnutí dveřmi napřed, nemluvě o absenci samosvoru.

Tomáš Trýska
05. března 2020, 09:11
1
Mercedes Sprinter 211 CDI Worker+: Jak si najít kamarády

Je fakt, že když jedu v Daihatsu, tak mi lidi dělají prasárny, zatímco když jedu Transitem, tak ne. Ale jezdit do práce 7m dodávkou jen proto, že lidi k ní mají větší respekt, mi přijde trošku overkill.

Tomáš Trýska
04. března 2020, 10:59
2
Bazarový snílek: Obnova vozového parku

Ona celkově se cena hraček z počátku 90s posunula do nehezkých úrovní....

Tomáš Trýska
03. března 2020, 10:39
2
Ptejte se: Který sedan střední třídy vybrat?

Něco jako Lincoln Continental, případně MKZ by požadavkům nevyhovělo?

Tomáš Trýska
01. března 2020, 09:23
0
O ohleduplnosti, rozhledu a informovanosti

Pár let nazpět bych ti dal za pravdu, ale po opravě to už je docela OK.

Tomáš Trýska
23. února 2020, 20:21
1
Tomáš Trýska
23. února 2020, 20:06
1
O ohleduplnosti, rozhledu a informovanosti

To je přesně ono. Takhle vzniká naprosto zbytečné napětí na cestách. Místo aby si každý hleděl svého, tak se snaží vychovávat ostatní.

Tomáš Trýska
23. února 2020, 19:57
1
O ohleduplnosti, rozhledu a informovanosti

Taky se snažím ostatní neprudit, zejména když vím, že budu pomalejší, než zbytek (to je zpravidla buď na skútru, nebo když táhnu vlek), tak se snažím bliknout, že můžou předjet. Většina lidí předjede, blikne na poděkovanou a jedou si po svých. Když ale jedu něčím, co nebrzdí provoz, tak mi tohle prakticky nikdo neudělá. Je to škoda. Tyhle maličkosti dokážou potěšit.
Jinak klaxon se snažím používat až když to jinak nejde, když mě někdo zavře, nebo tak. Prostě na odvrácení průseru. Bohužel ne vždy to pomáhá. A většinou to bývají řidiči SUV, kteří člověka někde zavřou při odbočování nebo tak. Nevěřím tomu, že jsem vždy ve slepém úhlu.

Tomáš Trýska
16. února 2020, 10:21
0
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

Já vím, že to jde nechat vyrobit, ale rozhodně to nekoupíš v autodílech a rozhodně to není levný (s ohledem na celkový limit plechcupu).

Tomáš Trýska
16. února 2020, 09:03
0
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

Vavrisi, vždyť na ty plečky nikdo z jmenovaných výrobců desky nedělá. Možná na tu Alfu něco bude, ale pokud ti většina pleček bude jezdit na kotoučích o průměru 240-280 mm, tak můžeš být klidný, že závodní desky prostě mít nebude. Ano, vím že některé firmy dělají zakázkové desky, ale je to drahota.

Tomáš Trýska
16. února 2020, 08:59
0
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

Kluci, teď mi ukažte, na kterou z plechcupových kar jdou zmiňované desky sehnat. Skromně si tipnu, že jen na nějaké BMW, zbytek pojede nanejvýš na dražší sérii. Ostatně tam mířila i moje poznámka výše. Na plečky nikdo fakt ostré desky nedělá.

Tomáš Trýska
16. února 2020, 08:38
0
PlechCup v roce 2020: Nová pravidla závodu levných speciálů

Saage, o jakém obcházení pravidel mluvíš? Rozprodej dílů za účelem snížení ceny byl v pravidlech od prvního dne a s výjimkou MR2, která vznikla ze 2 aut si nevzpomínám, že by tuhle možnost někdo nějak zneužil. Kromě Krtkova dortu, kde je trh s díly obrovský, to většinou skončilo u prodeje litých disků a rádia. Co je na to nefér? Obzvlášť u kol je nefér současný stav. Dám příklad z FTO - auto jsme koupili za 15 a ty 18" kola včetně gum jsme prodali za něco v rozmezí 5-8 kKč (už si přesně nevzpomínám). Za utržené peníze jsme koupili 16" disky, gumy a ještě něco málo zbylo. Podle původních pravidel to bylo OK, podle těch nových už není? C'mon!

Filtr výsledků

Přidat značku
Zobrazit inzeráty


Vložit inzerát na vůzRegistrovat
Přihlášení
© 2018 • BazarAmerik.cz • design & code by expectum.cz