načítám data...
Vyhledávat inzeráty

beastar

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoMichael S
BydlištěPraha 1
Registracepřed 3.8 rok.
Poslední aktivitapřed 6.5 hod.
WWWhttps://www.instagram.com/beastar_official/
Příspěvků ve fóru204
Komentářů u článků5861
Pozitivních komentářů u článků1735
Negativních komentářů u článků139
Možnostinapsat zprávu
Informace

No Kimi, no. You will not have a drink. No, no. ------- Pagani Zonda C12 S H.P.

Poslední blogy

Prodej aut je práce snů!

17. srpna 2017, 16:28 35 komentářů

Pokud si užíváte smlouvání a to že o auta jde až v poslední řadě. Je to pro vás opravdu job snů. Pro ty normálnější z nás je to řehole jako každá jiná.

Dlouhodobý test parádních sedanů!

22. ledna 2018, 23:25 54 komentářů

V celoročním náročném testu se představí. Tlustý nenažraný kocour a nenechavá zlatokopka s naftovým zlem pod sukní. Pravidla nejsou a kdo přežije, vyhrává.

Jaguar S-Type, plebejec z West Midlands!

12. února 2018, 03:08 74 komentářů

Džeguer X200 v mém osobním testu slouží jako dělník. Pro šlechtické manýry není místo. Překvapivě se zatím činí poměrně dobře. Jsme ale teprve na začátku a na konec je to pořádně daleko.


Posledních 50 komentářů

beastar
dnes v 13:56
0
Nekupujte si kabriolet, je to blbost a budete toho litovat

Tak trochu jine Volvo bez strechy. Jedno z mala, co mam sex appeal:))

beastar
dnes v 13:55
1
Nekupujte si kabriolet, je to blbost a budete toho litovat

Bude to znit zase jak ja, ale ja se nezamknu rovnou taky vystupuju. Vozim jen teleskop kterej sem za svou dvacetiletou karieru nikdy nemusel pouzit:D Cece on do toho stretu jde malokdo pamatuju i borce, co byl o hlavu vetsi a 50 kg tezsi jak ja. A nedoslo vubec na nic krom vysvetleni, ze mu je hovno do toho, ze stavim v odbocovaku na parkoviste kdyz jde kolem me jet.

Jinak kabria mam rad. I takovy hovadiny jako Punto a spol. Mel sem mesic Ftype nez sem si ho znicil a radeji odprodal v ramci dobrych vztahu jednomu z ods. Jezdi s tim obcas v Pze machrovat bez cepice a opalovaku... hero.

beastar
včera v 15:36
2
Ptejte se: Třídveřový hatchback nevšedního vzhledu

Jooo tak tenhle motor s 311000 to je presne to, co doma nutne potrebujes:)) Proto asi top angebot pani vi co ma za klenot..

beastar
včera v 10:54
2
Zásadní verdikt německého soudu: Padl trest za nastavování stěračů skrz dotykový displej

Nest odpovednost a priznat chybu je fajn na fotbalovem hristi. Pred zakonem to funguje trochu jinak. A pokud si chcete psat o tom konkretnim rozsudku v Nemecku. Tak by bylo dobre si zjistit vic informaci. Co vam garantuju, ze to ze si prelozite jeden zakon opravdu nic neznamena. Pokud cloveka policajt nechyti za rucicku pri cinu patri mezi jeho zakladni prava mlcet... Otazkou je co se deje pak dal a o jaky cin jde.

beastar
předevčírem v 23:15
0
beastar
předevčírem v 23:13
1
Ptejte se: Třídveřový hatchback nevšedního vzhledu

No to je tak, ze velka cast lidi tady ma pocit ze originalita se rovna picovina:) Nebo ze musis defakto trpet. Nejhorsi mozna varianta C3 Pluriel nahore to me dorazilo. Auto bez strechy ktere fakticky musi jezdit furt se strechou a jezdi mnohem hur jak jeho obycejny ekvivalent. Navic samotna zenska tu strechu nikdy nesunda. Jakakoliv stara Alfa, vrtosivy pelech s hromadou problemu. Jako hobby auto asi dobry, ale pro manzelku? To uz snad radeji tridvirko Stilo. K Mini se radeji nevyjadrovat....

beastar
předevčírem v 19:25
0
Ptejte se: Třídveřový hatchback nevšedního vzhledu

To me nepresvedcuj. Mel sem 156 pred asi 12 lety ja uz presne nevim. Interier fórový poskladany italiano na poho. Zvenci se mi to docela libi. Dneska uz ne tak jak driv. Nicmene za nic extra hodneho obdivu to neshledavam. Jo je to hezci jak 4ka Golf:))

A na jezdeni po Brne no to nevim to uz je mesto. Je to sympaticka volba srdce tj cele...

beastar
předevčírem v 19:21
0
Světlo do tmy

Jo 3200gt je daleko cistsi design s podobnou myslenkou.

beastar
předevčírem v 18:36
5
Ptejte se: Třídveřový hatchback nevšedního vzhledu

Jako fakt je ten, že když Fiata 500, tak jedině toho po tom slavném novináři z auto branže... jak on se to.. . myslím že Matěj Podhorský. Prý po něm Fiat možná pojmenuje i poslední edici. Edizione Mille ore di volo: "Podhorský" stile 500. Proslýchá se že to bude dostupné je ve šmoulové modři s interiérem v barvách města Brna. ...ale pšt je to tajná věc zatim... Až se to stane tak mít i ten původní kus po něm to bude šleha!

beastar
předevčírem v 18:31
0
Ptejte se: Třídveřový hatchback nevšedního vzhledu

Sato: Tak já bych třeba dost pravděpodobně svojí ženě nic jako je Alfa (možná snad Stelvio) nekoupil. Už jenom proto že taková věc jako je 147 je i při městském střetu s nějakým SUV bez šance. Takže leda na vesnici. A zcela neútočně... co je na 147 originální? To že jich jezdí málo jinak designem to fakt neoslní. Pravda je že Clio v naftě taky není žádná bomba, ale jak sem psal bude to rok 015, moderní auto a furt to má glanc ve srovnání s klasikou Polo, Fabia... A pokud Kuba zmiňoval Lancii Y (design je divný tj celé) nebo Nóje Bítla (design je stokrát okopírovaná klasika) tak to Clio když má kola a trochu výbavy je docela fresh. I když OK uznal sem, že to Twingo se jeví jako lepší trefa.
-
Komentář upraven 3. 8. 2020, 18:31:39

beastar
předevčírem v 15:50
0
Ptejte se: Třídveřový hatchback nevšedního vzhledu

Jo Twingo by mohlo byt pro tohle jezdeni taky dobry. Ta 0,9 obecne na to moc chvalitebnych reakci neslycham. Osobne si myslim, ze v tom primestskem provozu to bude dobry. Pry to strasne drnci a je to hlucny nevim no. Ta 1,5 je sice slaba ale umi se nadechnout nahore a pomoci kdyz to ridic dojebe. Clio bych rekl bude bezpecnejsi a pohodlnejsi. Sem si vedomej toho,ze to neni uplne stylovka, ale urban warrior je to dobry...

beastar
předevčírem v 15:42
2
Ptejte se: Třídveřový hatchback nevšedního vzhledu

Kdyz to ma byt daily nevymyslel bych hovna. Bud se mi libi doporuceni Kuby aneb jedine Volvo co mam skutecne rad. C30. Kdyby se sehnala Ypsilonka ok fakt to nejsou spatny auta. Ja bych osobne neresil 3dv a nadelil bych panmame 1.5dci pod kapotou Clia po leasingu:) Jezdi to za malo, vykon do mesta super, ma to kufr kam se vejde nakup pripadne svicky a prostirani Ikea... Podle me designove pusobi dobre, bude nerozvrzane a pohodlne protoze mu bude max 5 a ne 10 a vic...

beastar
předevčírem v 01:31
0
BMW X5 xDrive45e: Zpracování nad zadáním

Me se moderni Bmw od Bengla vejs nelibi. Jako obchodni artikl je to zlaty. Makovcu co to chtej je moc. A ok M5, M2, M4 make b m w great again. Tohle auto z testu je zrudnost, ale napsal o tom Jean pekne ja to cetl u jidla a kde jinde si prectes nazor punkace na stodolu za 3 milany.

beastar
02. srpna 2020, 16:07
1
BMW X5 xDrive45e: Zpracování nad zadáním

Honzo povedeny clanek. A myslim ze nejlepsi, co jsem cetl k tomuhle autu. Presne vystihuje to, co pripadny kupec bude chtit delat a vedet. U auta za 3 ty lidi stejne nezajima jak to funguje. Zajima je to, co tam pises ta podstata te stodoly... Myslim ze je to win/win ty si auto pochvalil.

Na Nedeli idealne nacasovany vydani tohoto testu. Zlepsujete se v tom menedžmentu:)) Nova rubrika na Nedeli SUV Jendy Machace...

beastar
02. srpna 2020, 16:00
0
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI: Máte kontrolu kvality? A mohl bych ji vidět?

V podstate nemam co dodat v dulezitych vecech se shodneme. Co se tyka Cecha je to spis takove zbozne prani lidu, nez predsednictva. Maier do Porsche by byl logicky krok. Jenze on mozna skonci uplne. Tezko rict. Kazdopadne neshody s Diessem mel Maier pry dlouhodobe po celou karieru nejen kdyz delal Skodu.

Otazka je jesti Schafer se zkusenosti z exotiky typu Subsaharska Afrika dokaze udelat Skodu uspesnou tak jinak jak ji VW chce mit. Pro nas jako CR naposledy kopal Kulhanek a taky si zazil sve zlate obdobi. Jako clovek i jako manazer ma muj obdiv.

beastar
02. srpna 2020, 13:47
0
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI: Máte kontrolu kvality? A mohl bych ji vidět?

Ono to vypadá tak, že Maier se stal v podstatě obětí úspěchu značky. Vzhledem k tomu, že si prožil rekordní tržby a v podstatě nejúspěšnější oktávii všech dob. Naprosto dokonalý přerod a prodeje Superbu. Tak mi spíš přijde, že je to v tom o čem se mluví už dlouho. Škodovka by prostě neměla být tak úspěšná a vysoko vnímaná v rámci VW. Dělal pro ně 20 let a údajně si s hodně lidma nerozuměl.

Schäfer je v podstatě v Evropě momentálně nikdo. A vzhledem k tomu v jakém regionu působil je důvod se obávat, co se bude v bolce dít. VW v JAR funguje na Africké poměry velmi dobře v celosvětovém měřítku je to děsivé. Ono bude maximálně záležet spíše na okolí a dalším vývoji, než na něm samotném. Logicky by bylo hrozně fajn kdyby tam seděl Čech. Martin Jahn by byl podle mě přesně ten člověk který by dal škodovce tu tvář která by byla snesitelná pro všechny Čechy.... Bohužel na tom dneska záleží už pramálo.

beastar
02. srpna 2020, 13:30
1
Alfa Romeo 156: Comeback

Víš že já občas těmahle obyčejnýma autama z téhle doby taky jezdil. Více méně právě pro pár vzpomínek. Ať už to byl SType, nebo 166 a nakonec ono i TTéčko první rezonuje spíš duchem konce devadesátek, než modernou. W202 je auto, které i dneska lidi uvyklí cestovat věcma jako je Sandero, Fabia, nebo C3 dokáže nadchnout komfortem, kvalitou a celkovým pojetím. U mě je to třeba o tom, že obdivuju tu trvanlivost (až na korozi) a nadčasové tvary MB té doby. A i to, že základní verze je opravdu použitelné a velmi příjemné auto mám zkušenost s kombíkem, ale je to parádní. A jak píšeš za ty čtyři pětky je to dobrá investice. Což se obávám, že prostě 156 skoro s čímkoliv čtyřválcovým pod kapotou není. Navíc prostě ta auta se nepěkně serou od nových... To že u pár kusů se to dá svádět na špatný servis je možná pravda, ale bohužel. Takže buď za to dáš nesmysl a máš klid. Nebo koupíš vraždu a sám si to postupně o víkendech a ve volném čase dáš do kupy.

Bazoš a vyhledávání to je úlet no. Já teda dlouho nic nehledal v těchto vodách. No jak to není přímo jen pro auta je to katastrofální. Spíš občas když takhle jedu, tak koukám co mají v těch malých plácek bazarech. A pěknou w201 v základu a hnědé metalíze měl na Kutnohorský vystavenou i před bazarem. Samozřejmě základ ale za nějakých 28,000,- což je za pojízdný auto s stk myslím dobrý deal. E34 je dneska taky pořád super, ale já už bych asi šel pro e39. Omegu sem nikdy neměl:D Ani po ní teda nijak zvlášť netoužím. Přemýšlel sem proč a já nemám prostě moc rád tyhle pokusy obyčejných značek o to proniknout do TOP segmentu. Přijde mi to jako takový ty náhody když ti jednu sezónu vyhraje ligu tým kterej běžně hraje střed. Prostě si to sedlo a už se to nikdy nebude opakovat. I když jak nemám rád Korejce obecně. Tak nedávno jsem koukal na perfektně zachovalou Kiu Opirus v černé metalíze a tím mega nevýkonným šestiválcem 3,5. To auto je tak hnusný až je vlastně docela pěkný.

beastar
01. srpna 2020, 21:14
1
Alfa Romeo 156: Comeback

Podobnou jsem mival akorat tmavsi modrou a sedou kuzi. Displej obcas nefungoval i u zanovniho auta,sem tam neco upadlo atp. Na pocit to hraje uzasne... Vsechno co pise Honza funguje. Tubusy, napisy, sedadla, rizeni imituje to sportak lip, nez nektera auta ktera by to skutecne mela delat.

Dnes sehnat funkcni zachovalou, neshnilou za normalni, odpovidajici cenu spise utopie.

beastar
31. července 2020, 22:06
0
Světlo do tmy

Jdi za svetlem. Vyvede te z temnoty. Zadni lampy jsou pomerne zasadni prvek. Ja mam rad jednoduchost. A hlavne funkcnost. Linka svetel Porsche se mi taky libi...

beastar
30. července 2020, 20:29
0
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI: Máte kontrolu kvality? A mohl bych ji vidět?

Od oktavky jsme pravda trochu odbocili. Vice mene ono v kazdym state jsou ty regiony trochu jiny jak hlavni mesto. Staci se podivat na ty velky staty Moskva, Pariz, ale i treba tady hned vedle Viden. Tam vubec funguje to zemsky usporadani dokonale... Ja obecne proti tomu Vychodu nic nemam jen fakt cas maji uplne jiny. A ono i co se s temi lidmi bavim. Te to formuje to prostredi. Rano jedu do Olomóca. Moc se tesim hlavne na cestu. Tam jsou zrovna lidi dobry a hromada krasnejch holek, kam se v tomto smeru hrabe Praha:)

Jinak k poznatku ze zena ma mit vlastni byt sem taky dosel. Trvalo mi to asi 6 let. Dneska uz dobry. Romantika je fajn, ale kdyz te sere neni vo cem. Svatba dobry, rozvod taky pokud nemas deti a mas predmanzelskou smlouvu, nebo supr pravniky.

A Ghibli pusobi hrozive tj fakt kor v cerny. Automaticky se radis do jiste sorty:D Ne dik uz znovu nepotrebuju.

beastar
30. července 2020, 20:05
0
Ptejte se: Velký motor, malý rozpočet

Za 250 bude problém sehnat cokoliv v dobrém stavu. Ti co mají zkušenost už to pochopili z dotazu:D Kdyby totiž nebyl už dávno něco koupil. Možností je dost, ale jsou to za ty prachy polovraky.

beastar
30. července 2020, 12:45
1
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI: Máte kontrolu kvality? A mohl bych ji vidět?

Junior: Pozor já sem to nepsal kvůli tomu abych si dělal srandu z vesnice, nebo z lidí tam. Ono totiž ty Středočeský vesnice, městečka jsou stejný jako Praha tady ti nikdo domů z práce až na naprosto ojedinělý případy nechodí. Mě šlo o to jak se pracuje prostě východně od Prahy, kde nejčastěji slýchám ty kecy jak na tu Prahu musejí dělat a jak v Praze nikdo nemaká a všici si žijó (nebo tak nějak) A vono hovno pak sem dostaneš borce co je z těhle krajin a najednou pochopí, že tady se kurva maká a domů ve dvě z fachy neexistuje. On vůbec ten náš východ České Republiky je taková malá Itálie, víno, slivka, půl hoďka na oběd, siestička, cigárko pičo... práce počká. Omlouvám se těm, co to máte jinak bohužel píšu ze zkušeností:)

A jako jestli vstáváš takhle brzo to tě lituju. To já vstávám tak po devátý. Fitko mám doma. Nekouřim takže cigárka mě nezdržujou. Kafe piju jenom odpoledne. Kocoviny nemám protože alkohol nepiju. A někdy makám klidně do půlnoci když to prostě je potřeba třeba celej den. Přejezdy a tak dále neplacený, žádný diety od zaměstnavatele a tak podobně. Sem takhle zvyklej potom mi dělá potíže chápat, že někdo není v práci po obědě. Jinak reálně rozumím tomu, že mají prostě výplatu a fakt je ten, že někteří pak vydělají měsíčně to co já obvykle za týden. Do výše svého platu samozřejmě platí.

beastar
30. července 2020, 02:30
2
Ptejte se: Velký motor, malý rozpočet

Jako jo racionálně máš samozřejmě pravdu. Je to reálně naprostý nesmysl a vskutku bych řekl, že z kdejakého modernějšího hot hatche vyjdeš i se zajímavějším jízdním zážitkem. Ono z toho dotazu není moc jasný jak ten člověk na tom je a co s tím skutečně bude chtít dělat. Víkendovka a výlety a hračky to je strašný klišé. Jasně no mít motor, tankovat 98 a jezdit za 15 a klepat se aby se něco neposralo aby to nestálo jak celý auto asi není úplně cesta. Leda tak jak tady píšou dole fakt to zavřít do garáže a tak nějak si vyhrát. S tím AMG souhlasim .... a to znám několik lidí kterým sem právě prodej AMG nedávno rozmlouval. Sice šlo o jiné modely.... ale prostě... Hale už tady bývali i horší dotazy asi tak

beastar
30. července 2020, 02:25
2
Ptejte se: Velký motor, malý rozpočet

Sedrik: To samozřejmě uznávám, že jsou tady dobrý lidi a samozřejmě lidi, co těm autům fakt rozumí. A hlavně baví je hledat řešení na ty starší auta a složitější věci jako jsou právě ty dvanáctiválce. Já znám právě několik lidí (znal jsem, nevyhledávám je) z Bmw klubu a z pár dalších podobných sdružení a jako když nic tak to fakt nejsou lidi s kterejma chci kamarádit. Půlka byla buď zavřená, nebo se na to chystá a druhá půlka takový ti šmelaři, machýrci lidi co jsou v životě takový slabší, tak se aspoň upnuli ke komunitě kolem BMW a driftu třeba. A pak samozřejmě i normální lidi, co jsou fajn z mé zkušenosti menšina. Jenže to je prostě věc zkušeností a názoru na lidi obecně. Takže si myslím, že se asi shodnem jenom asi já mám větší štěstí na namachrovaný dementy.

Ohledně toho Mercedesu vnímám, že to auto jako celek má taky svoje problémy. Ten motor je taky náročný na provoz takže jak tady někdo psal je třeba se připravit, že když to za dvě kila pořídím chce to stejně kilo mít ještě v portmónce. I kdyby to mělo najet 5000 ročně. Každopádně zvuk to má naprosto parádní, projev taky a v té CL se to ještě i docela dobře řídí a má to stylíček.

Ohledně W12. No je to takový sporný. Obecně i to jak to vlastně zmastili ten motor je takový divný. Pravdou ale je že to pro někoho kouzlo mít může.

beastar
29. července 2020, 16:47
0
Ptejte se: Velký motor, malý rozpočet

Pravda. Treba v10 s6 je kktina na entou:)

beastar
29. července 2020, 16:46
0
Ptejte se: Velký motor, malý rozpočet

Otazka je jestli mu to neni uplne u prdele nejakych 250 000 v aute. Nejsem zadnej miliardar, ale takovy penize bych neresil ani ja. Proboha jsou to drobny dneska. A vyrok o sporeni pro deti je doufam nadsazka. To zlaty auto. I kdyz s tema koprivama nebudes daleko od pravdy:))

beastar
29. července 2020, 13:31
0
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI: Máte kontrolu kvality? A mohl bych ji vidět?

Tech fanousku Hjonde to pise v pripade O4 nejak moc. Ja v tom jel zatim jen 5km tak tezko soudit osobne. Vychazim z hromady spatnych recenzi. To o te debilni ventilaci dole je ale pravda:)

beastar
29. července 2020, 13:15
1
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI: Máte kontrolu kvality? A mohl bych ji vidět?

Kubo ty si z toho delas srandu. Ja ale cokoliv resim nekde vic jak 50km za Prahou vychodne. Tak to je on tam dorazi v pul treti odpoledne... Chvili ticho. A pak se ozve no to my uz tady asi nebudeme ale jsme tu od 6 rano. Ty vole kdo vstava v 6? Teda kdo dela od 6? Je 21.stoleti... Jak na to ale narazis slipky, kralici:)) V tej Prahe se vubec nemaka. Asi proto se lidi trousi po Brumlovce z kanclu i v devet vecer kolikrat. Nj proste syty hladovemu neveri, kdyz si to nezkusis nevis atd. Furt plati.

beastar
29. července 2020, 12:00
3
Hyundai Tucson Adventure 1.6 T-GDI: Dobrodružství ze staré školy

Kdo by nemel rad velky kufr je to neco jako velky kozy. Na foceni a od pohledu dobry. V praxi nic moc a boli z toho zada, ale nekdo to ma rad ze.

beastar
29. července 2020, 11:56
0
Ptejte se: Velký motor, malý rozpočet

Sedrik: Ja mel celkem 4 Bmw a v klubech se vylozene nedruzim, ale par lidi jsem poznal no. Mozna sem mel smulu... Jako v12 neni sranda od nikoho a Bmw ja sem to mel akorat teda ne e65. Je to rehole, ale krasny.

Na MB whatever600 se shodneme. Taky dole pisu cl600 jako jasnou volbu rozumu. Navic je pekna.

beastar
29. července 2020, 02:25
0
Ptejte se: Velký motor, malý rozpočet

Mercedes-Benz CL600 coupé 04 (5,8l)
VW Phaeton W12 6l 03/04
AUDI S6 V10 5.2l
M-klasse 55AMG 00/01
Jaguar XJ12 6.0
BMW 760i

nějaký ty emerický káry Durango, dojetej Charger, RAM 5,7hemi, vette c4

beastar
29. července 2020, 02:15
9
Ptejte se: Velký motor, malý rozpočet

To jo V12TDI je žolík hlavně v servisu:)) Já bych chtěl fakt vidět toho magora, co si to koupí ojetý i kdyby jako třetí auto. Jinak jako e65 je taková klasika pokud člověk nechce sponzorovat servis a občas si rád i zajezdí. Jinak lidi kolem BMW jsou vesměs banda totálních idiotů a pozérů, ale základna je to slušná to jo.

beastar
29. července 2020, 02:09
1
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI: Máte kontrolu kvality? A mohl bych ji vidět?

ratan groch: Hale já ti nevím jestli vy velkokapitalisti a vykořisťovatelé chápete, že pro peníze se musí taky občas pracovat. A já bohužel nemám pracovní dobu od 6:30 do 16:30 s pauzou na oběd za 20,- jako někteří... Takže občas se to trochu protáhne. Zdravotně sem na tom velmi dobře (zaplať bůh) jenom ty zuby by mohli být lepší. A vzhledem k tomu, že nejsem součást Autíčkáře, tak se mě teda služební škodovka ani Ghibli netýká. Navíc Ghibli už bych nechtěl ... leda že by mi Machač platil servis a naftu jo a taky pneuservis...

beastar
29. července 2020, 02:02
1
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI: Máte kontrolu kvality? A mohl bych ji vidět?

GanGreen: Tohle nemůže chválit ani zarytý příznivce VW. Tohle nemůže chválit ani fanoušek škodovky, protože to je průser který naopak na Škodu vrhá velmi špatné světlo. Je to už několikátá rána v řadě a já kdybych byl fanda škodovky raději si koupím snad ročního supa (odladěné použitelné, velké a docela rychlé auto) než tohle cosi.

beastar
28. července 2020, 11:17
0
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI: Máte kontrolu kvality? A mohl bych ji vidět?

fortress: Presne tak a to jeste idealne slo vyjednat i malou slevu treba na fleet a to uz potom byla v podstate neodolatelna nabidka.

Cartman: To maji lidi radi tyhle veci. Co sem ja jenom zaslechl od ptacku na striskach. Tak zasadni problem byl jak se pripravit na prichazejici dobu kdy je nutne mit hybrid y a full el. Oktavka je stezejni model a takova dobova skodovacka vlajkova lod. Sup je vzdy trochu ve stinu a vetsi staci se podivat jak vypada iV a dnesni verze... takovy maly fl.

Golf a Octavia jsou osobni chybou nekolika lidi na vysokych postech a podle me probehne stridani strazi. Plus bude nutne v podstate odladit mouchy za provozu ty vyrobeny auta nevratis. Cili stejne jako id3 to bude stat obrovske penize. A ty zrovna ve Skodovce ted uplne vyhledove nejsou. Staci se podivat na cenu oc to je totiz pro ne nutnost. Bude to jeste vesele sledovat.

beastar
28. července 2020, 02:09
0
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI: Máte kontrolu kvality? A mohl bych ji vidět?

Kdy budou sluzebni oktávky? Oranzovy tsicka fplny na hlinach...:D Jako za odmenu.

beastar
28. července 2020, 02:07
8
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI: Máte kontrolu kvality? A mohl bych ji vidět?

Vite jaka je nejlepsi oktavie?
Ta s logem Renaultu a jmenuje se Megane. Za ty prachy mas Grancoupe sice s 1,3tce, ale 115kw na 1300kg. Hezci design a funkcni infotaiment. Jo a jezdi to v klidu prej za 6... Skoda ze jsme v CR ze.

beastar
28. července 2020, 02:02
3
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI: Máte kontrolu kvality? A mohl bych ji vidět?

Prave ze si to pamatujes dobre... Tohle je ulet. Fl bude jiste brzo.

beastar
28. července 2020, 02:01
5
Škoda Octavia Combi 1.5 TSI: Máte kontrolu kvality? A mohl bych ji vidět?

Teda ja nejsem zadny zaryty antiskodovkar. Zcela logicky sem ridil z kazde generace okyny hned nekolik examplaru. Pricemz vzdy i L@K a RS. Za jizdne nejlepsi auto v pomeru cena vykon povazuju dodnes RSmk2. Nejpovedenejsi auto celkem RSmk3 predfl jako v pomeru, cena, vykon, vzhled, prostornost, doba vzniku. Superb 3 je sice odflaknuty co do pouzitych materialu, ale jinak se jedna o slusne auto.

Bohuzel se obavam ze zatim O4 je velky pruser. Fanda se bohuzel pro Skodu shoduje s mnoha dalsimi novinari, uzivateli atd. A vskutku ty vydechy klimaanlage jsou to nejmensi. Tohle predstavit führerovy v Berline osobne, tak zuri a minimalne necha zbourat Mladou Boleslav. V dnesni dobe takto hrube podcenit infotaiment to si muze dovolit mozna Tesla, ale mainstream Typu Skoda. Nevim ale prijde mi, ze ten matros z NL se fakt nevozi akorat do Audi, Porsche a dolu do itosky. Jinak opravdu jim v tom VW poslednich 5 let mrda v makovicich.

beastar
28. července 2020, 01:34
1
Subjektivní problémy objektivních hodnocení

Ono je to cely hlavne hodne o zkusenosteh a vnimani rizeni na bezne silnici se lisi ridic od ridice. Souhlasim s tim, ze celkove dobre slazene auto je zaklad. Napriklad kdyz to vezmu za sebe ted. Kdyby Megane nemel dobre odlazeny podvozek, respektive jizdni rezimy na co je pak 300hp? A urcite ostra predokolka rekneme s dobre resenou ergonomii odpusti vic chyb, nez treba Lotus. Ono nastaveni silnicniho auta je nakonec skoro vzdy kompromis. Takze souhlasim i s tim, ze fakticky obyc trebaze sportovni auto si na obrim okruhu typu ring stejne moc neuzijes. Teda jsou vyjimky Nissan GTR treba, ale to uz cenove letime uplne do hajzlu. Takze nakonec vsichni vime, ze na okruhy pripadny upravy nikoho neminou. A je ve vysledku jedno zda mas Mx5, Brz, Golfa gti, nebo Supru.

Co teda musim rict hranicne uridit predokolku je relativne snazsi jak zado. Vnimat rizeni podle me taky. Nejvetsi hrdinstvi je urvat awd a vedet, ze to udrzim na silnici a tam uz je potom cit v rizeni uplne jedno. Takze jo je to hlavne o pocitech... A z Brz si delam srandu spis z casti majitelu coz pise nahore Matej proc. Navic zatimco miatari jsou casto opravdu fajn kluci, co ridit umi a nekteri vyrazne lip jak ja. Ano nemyslim si ze sem nej ridic pod sluncem... jen snesu vyssi rychlosti:) Tak toyobaristi mi prijdou casto pozirci ovlivneny prave brz hypem ve stylu pico nej sportovni auto ever, pac zadokolka, jednoduchy, lehky woe. Sice i 15 let stary Audi ma vykonnejsi motor s lepsi reakci na plyn, ale tvl da best petroheada idol... Tj samo o sobe duvod proc si z toho obcas udelat prdel. A zase urcite to neplati obecne. A taky vim, ze casti lidi se ty auta libi a ridi je radi a atmo s tim vykonem jim vyhovuje. Proc ne. Kazdy auto se ridi trochu jinak i kdyz to je jeden typ... protoze gumy, povrch, technicky stav. Kdo nekdy zazil zavodni auto vi o cem je rec. Mas dve stejny auta a kazdy jede jinak. Klasicka koncepce je fajn kdyz je dobre zvladnuta viz. Porsche, nebo miaty. Stejne tak je dovra predokolka pokud je dobre zvladnuta a slazena napriklad Xedos6, AR 156, Focus, Polo Gti.. a tak dale.

beastar
27. července 2020, 13:10
0
Autíčkář se ptá: Jak vypadá ideální víkendovka?

Tak kdyz si na to nenakradl v pohode. Nakonec kazdej muze do aut vlozit nemaly kapital a doufat. Ono tady u nas Engine taky nevznikl jen tak zdarma. A verim ze hlavni byznys pana majitele stavebnictvi nemalo zasponzoroval vznik vsi te krasy tam.

beastar
27. července 2020, 13:08
0
Autíčkář se ptá: Jak vypadá ideální víkendovka?

Junior: Jo to znam na tohle jsou nejlepsi takovy ty stary dojety radoby premie typu dvojka sup, ecko, a6 sesty generace a podobne. To uz nikoho nezajima, je v tom prostor umi to jezdit s patricnym tdi,cdi za par, klimuje to... Taky sem ted prejizdel s A4 2010 ... oprava po 3 bouracce, lak na picu... snesitelna lehkost byti s takovym autem

beastar
27. července 2020, 13:04
0
Autíčkář se ptá: Jak vypadá ideální víkendovka?

Me zajima jak je stara ta RS6 a proc jste si ji do firmy brali? Kvuli sousedum asi ne ze jo:D Ja ze do firem sem jich par prodal a melo to vzdy svuj smysl.

beastar
27. července 2020, 13:01
1
Autíčkář se ptá: Jak vypadá ideální víkendovka?

:D Kdyz nad tim tak premyslim tata do toho asi taky daval srdicko. Tocili jsme Italii v 3er e36 sedan ze... a predtim. V Ritmu 2 s 1.6tkou kdyz se s tim objizdela dalnice, tak do kopce to nejelo a na sjezdech nebrzdilo. Kocar, tasky, veci na hrani do more, slunecnik, cesky piva a pastiky, autolednice... A to ta zaba byla trojdver a narval to tam bez rakvi a zahradek. To jsme meli jeste se segrou kratky nohy...

beastar
27. července 2020, 11:27
2
Subjektivní problémy objektivních hodnocení

Hale fakt se neuraz Krabe. Pro me je to co pises dobry fakt akorat pro lajckou verejnost, co nema sanci to moc posoudit:) Ja uz taky nejsem zadnej zavodnik. Porad to je ale o aute a jeho zamereni. Propustny rizeni v aute jako je Giulia chce bohuzel malokdo. A u aut co mam ted treba ja je to o tom umet pracovat s tou technikou. Jizdnimi rezimi a tak dale. Protoze takova je doba. Chapu ze kdo zavodi v Caterhamu bude na to mit jiny nazor. Kdo zavodi treba v kapotovanym GT zcasti mi da za pravdu. Ty se musis umet vyznat prave v tech grafech o kterych pise spravne Machy. A ja mam pocit, ze zkuseny ridic/novinar i u preposilovanych aut s elektrickym posilovacem pozna kdy se to hrne bokem uz nebezpecne. Tak snad vnimas naklon, vidis kam se oproti poloze rukou hrne predni cast, nebo ze zadni cast se tlaci pred tebe:))

Jako uvedeny priklad zda ma lepsi rizeni uberauto gt86, nebo Supra. To je o celkovym pojeti tech aut. Tezko objektivne rict obecne platnou pravdu. V beznem provozu je to taky jiny, nez kdyz chces zavodit nekde na ovalu. U rizeni bez posilovace se vse filtruje logicky nejmene. Elektro zalezi jak je nastaveny a jak ta technika umi byt citliva. Hydra je fajn, ale vzdycky si vzpomenu na "chcije" tomu trochu servo. Mimochodem ridil si nekdy auto s hydraulikou kde neni napln... to je koncert hucelo to jak letecky motor a slo to krasne ztuha;)

Co tim chci rict. Beru tyhle klise uz leta s nadhledem. Navic je to subjektivni. Tyhle veci vnimame jinak. Asi jako jsou lidi kteri ti reknou, ze skodovka je levna na servis a Superb pohodlny auto. Kamarad ma snizenou A4 na devatenactkach me to prijde tvrdy jak svina. A on s tim jezdi denne a tvrdi ze supr ze to je akorat. A popsany Lotus jakoze to dava furt info, co se deje to je jako hezky, ale taky musis vedet co s temi informacemi delat jinak je to cely k nicemu.
-
Komentář upraven 27. 7. 2020, 11:28:46

beastar
27. července 2020, 00:16
0
Autíčkář se ptá: Jak vypadá ideální víkendovka?

Jo ta hlaska sedi. Kdyz vidim co a za kolik zerou. V cem se vozi a kde chrapou, tak ano cast lidi se ma fakt hur. A co tak mam kolem sebe lidi se psem, tak komfort jim nechybi. Ja je mam od stenat a tim ze nemam deti, tak je to umocneny. A ano jsou rozmazleny:D I ta cena hotelu psiho je srovnatelna s lidskym. Maj tam gauc i televizi.... to sem cumel i ja kdyz sem to videl poprve... Tak je pak preci nebudes vozit v privesu jak kone...

beastar
26. července 2020, 22:22
0
Autíčkář se ptá: Jak vypadá ideální víkendovka?

Tak my mame Svycarsky ovcaky dva a do kombiku s6 se v klidu vejdou do kufru. Pravda pohodli moc nemaji a dalky s nima takto nejdou jezdit to je dam radeji do hotelu:))

beastar
26. července 2020, 12:13
1
Autíčkář se ptá: Jak vypadá ideální víkendovka?

Dane mnohem spolehlivejsi a taky velmi hezka varianta na vikend je Cayenne Turbo. Ten Range bych se bal ze se odstavi taky na 22 mesicu. Jinak neposkladat se do 7er to je hadam kvuli tomu, ze obe deti jsou maly. Tzn. vajicka, kocarky, xy dalsich veci. Az to odroste bude to hned zase volnejsi. Treba na RS4 jde dat stylove rakev na strechu... to nakonec i na Ageru;D

To s tim malym roadsterem chapu. Me to taky nechytlo a nemel bych na to cas. Nakonec sem zjistil ze nejlip mi vychazi daily jako vikendovka. Jasne oberes se o moznost mit neco hodne zajimaveho. Takze to nakonec muze byt fakt akorar hh, nebo velky rychly sedan, coupe. Nicmene ja to mam jednoduchy v tom, ze jezdim sam a deti nemam. Pejsci a devce se vtesnaji vcelku schopne do kombi je li treba. Mohl bych mit obyc tdi Audi a k tomu vikendovy turbo 911, ale taky sem od toho nakonec ustoupil.

beastar
24. července 2020, 12:42
3
Subaru Baja: Kamarád s benefity

Co mam teda ja info. Tak i tovarni lpg stalo pekne za hovno. Lepsi je koupit si BRZ taky Subaru a umi to fsecko;D
-
Komentář upraven 24. 7. 2020, 12:43:29

Filtr výsledků

Přidat značku
Zobrazit inzeráty


Vložit inzerát na vůzRegistrovat
Přihlášení
© 2018 • BazarAmerik.cz • design & code by expectum.cz