načítám data...
Vyhledávat inzeráty

beastar

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoJohn J
BydlištěPraha 1
Registracepřed 3.3 rok.
Poslední aktivitapřed 5.5 hod.
WWWhttps://www.jamesedition.com
Příspěvků ve fóru202
Komentářů u článků5005
Pozitivních komentářů u článků1311
Negativních komentářů u článků121
Možnostinapsat zprávu
Informace

No Kimi, no. You will not have a drink. No, no. Pagani Zonda C12 S masterpiece - Horacio Pagani kdo je víc ať zvedne ruku :)

Poslední blogy

Prodej aut je práce snů!

17. srpna 2017, 16:28 35 komentářů

Pokud si užíváte smlouvání a to že o auta jde až v poslední řadě. Je to pro vás opravdu job snů. Pro ty normálnější z nás je to řehole jako každá jiná.

Dlouhodobý test parádních sedanů!

22. ledna 2018, 23:25 54 komentářů

V celoročním náročném testu se představí. Tlustý nenažraný kocour a nenechavá zlatokopka s naftovým zlem pod sukní. Pravidla nejsou a kdo přežije, vyhrává.

Jaguar S-Type, plebejec z West Midlands!

12. února 2018, 03:08 73 komentářů

Džeguer X200 v mém osobním testu slouží jako dělník. Pro šlechtické manýry není místo. Překvapivě se zatím činí poměrně dobře. Jsme ale teprve na začátku a na konec je to pořádně daleko.


Posledních 50 komentářů

beastar
dnes v 00:21
0
Dobré zprávy z Itálie - Maserati chystá malý osmiválcový sporťák

Jako jo vlastně s tebou docela i souhlasim. Od spodu. No řekněme že board ví evidentně piču o tom jak to vypadá třeba na výrobě Levante. A teď fakt nemyslím čísla ráno s kávou na stole. Portfolio je rozhádaný jako kdyby právě ti vybraní níž nevěděli co dělat. Kam dřív skočit. Chybí tady nějaká vize.

A to jsou věci které třeba v Opelu začli fungovat. Zeefektivnila se ale zaroveň zlevnila výroba. Viz. Astra. Tohle je přesně kúra kterou by chtěla Giulia. Dneska není doba aby mainstreamová značka hrála na cosi jako křivky a design. Jenom.

To je jak píše Krab nahoře. Porsche, Audi tam je to jasné 10 let dopředu jaký vývoj bude značka sledovat. Vykazuje to černý čísla. Portfolio asi není extra zajímavé, ale pro spotřebitele ideál. Tohle tady chybí. Ono upřímně Angličani... Ale nepaušalizujme. Proto ja věřím že v rámci fúze proběhne to, co popisuješ. Změny a předání zkušeností na nejvyšší úrovni. Zároveň dojde k lepší spolupráci jednotlivých oddělení. A třeba začne někdo sledovat i produkt. A jeho vznik.

beastar
včera v 19:32
0
Auta stříbrného plátna

Jo to musela bejt fakt hoňka. Sehnat to. Vůbec si nedovedu představit, že by to tady někdo měl...

beastar
včera v 19:07
2
Auta stříbrného plátna

Určitě bylo ve filmech různě mnohem víc zajímavějších aut. Třeba Velorex ve vrchní prchni, nebo nějaký další auta co tady kolem už lidi uvádějí. Ale jako jestli si na něco vzpomenu když se řekne auto a film... je to tudududuudu Majkl "nevergiveup" Najt neohrožený rytíř a jeho mluvící kámo kár K.I.T.T... co mlátil padouchy dveřma. A z nějakýho zvrhle divnýho důvodu je to taky naprosto neobyčejná AUDI A8 z kurýra s nekonečnou zásobou obleků v kufru a vůbec celá taková nadpřirozená..... Skáče jezdí snad akorát zapomněla mluvit.

beastar
včera v 18:58
0
Dobré zprávy z Itálie - Maserati chystá malý osmiválcový sporťák

Když tady na to jdeme takhle odborně. Já bych teda zpochybnil tu myšlenku s těma cignama z Itálie. CEO Michael Manley, Brit jak poleno. Pro NA trh je COO Mark Stewart, rodilý Američan. FIAT, Francois, frantík. Maserati spadá pod Itala, ale to bude ten nejmenší problém. Budu pokračovat a myslím, že už z jmen to bude jasný... finance Richard Palmer, John Elkann je z New Yorku, takže když vynecháme Agnelliho, Zegnu a dAddu tak těch Italů do toho zase tolik nemluví ba naopak.

Jak píše Krab ono to pomalu přestává být v lidech, na té špici. Řekl bych že je to špatně vedený odspodu. A hlavně problém bude tak trochu v tom portfoliu. To se rozvíjí takovým křečovitým stylem, že si občas říkám jestli by to čerstvý absolventi VŠE nevymysleli s nějakýma random designérama lépe. Psali jsem si to tady xkrát. Reálně není zajímavé kombi, suv přišlo pozde jak luxusní tak méně luxusní. FIAT sice jede pořád 500 která je tak nějak akceptovatelná a v rámci taktiky být levní i mimo EU se Tipo vydařilo. Užitkáče fungujou dlouhodobě si myslim dobře i u nás. Maserati má vlastně docela dobrou nabídku a dokonce to občas i lidi kupují. Jenže k čemu to takhle je když si to nevydělá na sebe. Na co se serou s QP, který nefunguje nikde... ani v Asii. Jasně chytrolíni namítnou... ale tak oni to mají spočítané. Jasně asi jako s Giulií v Číně. Na nic. Vstup do F1 Alfou byl zajímavý nápad jak oživit povědomí lidí o tom, že nějaká Alfa je. Jenže proč to neprohloubí nijak. Když vezmeme ten Nissan a Renault. Tak to by snad mohla být nakonec pro FCA spása ta jejich společná fuze. Renault si myslím svou f1 a další věci uměl vytěžit na max .... Citroen to stejný. Prostě lepší propagace a marketing, služby to všechno je na nic.

beastar
včera v 12:31
0
Suzuki Jimny: Do lesa, do města, do Podolí, do lékárny...

Jo jo obchodně dobrý tah. Časem to bude hezký elektro:D Přesně do města. Novináři chválí přitom na trase Praha, Plzeň to auto bude komfortem na úrovni Citiga. Je to malý, neuveze nic, nic to neutahne. Dává to smysl pro těch pár horalu a myslivců atd. V takových podminkach excelentní.

V Praze sem zatim nepotkal jediný. Díky bohu.

beastar
včera v 12:26
0
Dobré zprávy z Itálie - Maserati chystá malý osmiválcový sporťák

Nebudou. To bylo něco old asi. O tom se u uvažovalo před fúzí. Vše je jinak. S tim milionem to byl vtip:) Aby se to jako prodalo. Bude to stát asi tak 3. Je hezký že máš Krabe radost z každého sporťáku. Jenže každý nerentabilni sporťák posílá Maserati do ztráty... A dál. Levante nefunguje ani Ghibli jako zachránce. Šedesátky nejsou, že by někdo Maserati záplatoval prachama. Sem zvědav sám, co se bude dít.

Každopádně Kubovo scénář vypadá reálně. Otázka je jesli to bude stačit na přežití. Doufám že konečně pochopí, co od nich skutečný zákazník s milionama v karibiku čeká...

beastar
včera v 01:03
1
Bazarový snílek: Zadohrab pro šéfovou

Tyhle výběry jsou vděčný ke čtení. Reálně je to spíš k ničemu. Ale jako teorie dobrý a čteme to asi všichni. Co se tu dělo, nebo nedělo bych nechal spát:) On Franta taky už tady napsal lepší věci, než tohle. Třeba tehdá jak psal o takových těch zanovnějších věcech alá okyna rs, cooper nejakej ten mb atp. To mu šlo. Holt nikdo neni neomylný.

Krab to taky nenakouzlil dobře. V tom původním blogu. Jinak já bych di rád přečetl třeba, co si vybrat rychlého za milion. Tyhle věci jako levná zadokolka, kde už skoro není co vybírat. To je více méně dokola. A tim netvrdim že za 20k nekoupis zábavny vozejk. I Ibiza za kilo mě bavila... A to měla desetinovou hodnotu, co daily.

Každopádně raději článek o tomhle či autobusech. Než testy takových mrdin jako teď naposled byl ten citrón. To se nedá číst. Auto hnusný a ještě logicky text ... No protože nejde napsat je to mrdka ... Musí se to okecat.

beastar
včera v 00:53
0
Bazarový snílek: Zadohrab pro šéfovou

Teď si vem, že by tam bylo třeba go full fuck... Podobná výslovnost a co by na to řek Láďa Špačků...

beastar
včera v 00:51
3
Dobré zprávy z Itálie - Maserati chystá malý osmiválcový sporťák

To je když vezmeš Alfu a 10 let starou techniku. Plácneš na to trojzubec a je to tady. Surpríš avé kuá mesijé sivuple dopičé udeláš sporťák co svět neviděl. To je jak s tou jitrnicí, mňam. FCA dělá všechno proto aby Maserati dopadlo jak Lancia. Udělej v době elektrifikace malej sportovní osmivál. Petrolhead bez peněz tleská... Zákazník společně s ekonomickým oddělením pláčou...

Nemám pravdu jestli to bude stát 1mio kč... Bude?:D

beastar
včera v 00:44
0
Suzuki Jimny: Do lesa, do města, do Podolí, do lékárny...

Nedivim se:) Další nesmyslně nejen novinářsky nahypovaný krám.

beastar
předevčírem v 19:43
2
Blue Bird Conventional: Prostě školní autobus

Ja to myslim právě dobře. Tvoje články jsou zajímavý. Což se o některých kolegach říct nedá.

beastar
předevčírem v 15:53
1
Blue Bird Conventional: Prostě školní autobus

Vždycky když si tohle přečtu. Tak si říkám jestli by nebylo teď úplně nejlepší kdyby toho Autíčkáře dělal Kuba sám

beastar
22. ledna 2020, 11:43
3
Bazarový snílek: Zadohrab pro šéfovou

Jako fakt jukon džíemsí? Ještě se mě to sprosty Mobile zeptá zda jsem člověk.... Aby mi to tu zrudnost odhalilo? Kdybych byl třeba vzducholoď ani bych to nespatřil.

beastar
22. ledna 2020, 11:38
0
Bazarový snílek: Zadohrab pro šéfovou

Jo třeba e28 v tédéčku. 2.4 litru enormního výkonu na zádi. Děti do toho dáš a uviděj i ven. Volant jak v IFě. Mechanickej zážitek a i nějakej terén to dá a ten V ráda:)))

beastar
22. ledna 2020, 11:21
0
Alfa Romeo 156: Znovuzrození značky

Takovejch slepovaček ze západu tu jezdilo. Uno, Tipo, Orion, Escort, Sirka... A zajímavý že krom AR a pár dalších vyjimek, to všechno žilo léta a překvapivě fungovalo. Jak to vysvětliš Vojtěchu?:)) Že by to nebylo tak úplně o pohádce slepenych dojetin. Ale spíš o tim že 33 a 75 byl sráč....;)

beastar
22. ledna 2020, 11:16
3
Bazarový snílek: Zadohrab pro šéfovou

Ale tak jako mohlo to tam být. Krab je evidentně tady pojem skoro až kult;D Jen teda k tomu mb se moc nehodí. Jako kdyby to bylo třeba 911 gt2 rs ... Ale takto spíš go full vekslák....
-
Komentář upraven 22. 1. 2020, 11:17:07

beastar
21. ledna 2020, 11:49
1
Lexus ES300h F-Sport: Konečně správné využití elektřiny

Dejvice rulezzz. Před Matěje se auto za 1,8m hodí při těch cenách jaký tam mají:) Ba ne je to tam dobrý, doporučuju. K autu samotnýmu. Řídil sem a moc mě to nenadchlo. Přišlo mi to pomalý a gumový. Interíer typicky jpn taková malá Nagasaki. Co je ale asi u Lexusu důležitý. Je to neskutečně tichý a vcelku pohodový, pohodlný auto. Navíc teda velmi kvalitně sestavený (mnohem líp, než všechna Italská auta:) ) ale stejně bych to ani v tomhle čiči paketu nekoupil... Asi nejsem ten správnej makovec.

beastar
21. ledna 2020, 11:04
0
Citroën C3 Origins: Jako v pokojíčku

To je krásný auto. Fakt:D Jediný co je fajn. Tak cena.

beastar
20. ledna 2020, 20:10
1
Genesis představuje nové velké SUV. Chce přetáhnout zákazníky BMW a Audi.

To je divný vozítko. Trochu takový GL první generace od Mercédesu. Trochu nevim... Gl byla šupa před 10 lety. Nekoupil bych.

beastar
19. ledna 2020, 23:07
0
Ptejte se: Jaký elektromobil vybrat?

Krab: Proto je reálně jediný drahý elektromobil, co si lidi kupují Tesla obecně. Povedlo se vybudovat image jakéhosi průkopníka. Většina elektrických aut vypadá dnes již jako auta. To je plus, ale to všechno, co je v tom videu plus to, co popisuješ to jsou reálné argumenty proti. Zcela náhodou řeším s jedním klientem pro manželku podobný problém. Ona chce elektromobil kvůli modré zóně a že je to jakoby trend i do budoucna. On jí chce udělat radost. Jenže ona jede vždy 1x do měsíce někam k Ostravě. Autem. Je to asi 300 km. I krajinou, kde viděli zatím elektromobil jen v Autorevue. Narážíme na problém s nabíjením mimo Prahu. Reálně i doma, protože garáž soukromou nemají. Prostě po pravdě už mě to po týdnu sere. Jednak nás to nikoho nebaví tyhle auta řešit. A druhak nikdy sem netušil, že budu u auta řešit dojezd a problém jeho provozu někde. Snažím se doporučit plug in Prius, nebo ten Mercedes jak tady testovala zlá Violonetta. To ale už není IN že. Prostě to sme to dopracovali na starý kolena čumět u aut na produkovaný emise, Euro normu a nebo dojezdy na nabití. Poprvé sem se lekl jestli tady tazatel není onen klient, ale prý ne shoda náhod. Se s tím roztrhl pytel s těmi. E-cokoliv auty.

Mě se tady líbí myšlenka s tím, že za deset minut si nabiješ někde 100 km a zase jedeš. Ty vole ty lidi jsou úplně z jiný planety. Nejde o deset minut to strávím kolikrát i na pumpě. Jde o management a plánování. Já pojedu do Vídně budu doufat, že se nikde nekousne provoz. Raději nebudu moc topit a pojedu 120? To mi můžou v autě za dva miloše pojebat. Ještě řešit kde je která nabíječka a tak podobně. O tom zda si na té nabíječce dobiji, nebude tam fronta atd .... Tady třeba u té klientky je problém, že sebou vozí děti a fakt nechce někde mrznout u nabíječky ani DESET MINUT aby si jakože nabíjela někde v Hradci nebo kde to nezná. Nakonec se ukazuje, že třeba taková Tesla model 3 dokáže těch 450 km natočit ... To sem s tim dokázal ujet já aniž bych se musel bát, že nedojedu. Auto za 1,5 míče ale ok. Nabíjí se to rychle a fakt to v podstatě republiku přejede. (Ideálně bez nehod ucpaných silnic atd) Ne prostě v momentě kdy jedu jednu, dvě delší trasy za měsíc bych elektromobil prostě nechtěl. Není ještě ta dobrá doba. Ohledně sraní s tankováním atp bývá kolikrát problém i u CNG aut... A ty mají v nouzi ještě benzínovou nádrž:)

beastar
19. ledna 2020, 12:33
2
Ptejte se: Rodinné auto do města za 200 tisíc

Jo Mazda 5 je fakt dobrá. Snad jako jediná má švih trošku. Ale nemyslim si, že tady to je dobrá volba. Ono vlastně uplnej ideál jsou ty maličký mpv, jako Corolla Verso. Nebo dole jak píše ta Idea. To je ale zase podprůměrně bezpečný a často špatně vybaveny. Ideál by byla Tojka LC, nebo Hummer H2 to ale není za 200 000...
-
Komentář upraven 19. 1. 2020, 12:59:04

beastar
19. ledna 2020, 12:26
0
Ptejte se: Rodinné auto do města za 200 tisíc

Ja to zkusím ženskou logikou. Čerstvý řidičák. Dvě děti. Doteď se jezdilo VW koncernem. Ovladače atd. Vše naučené z Alhambry. Když to shrnu. Začátečník.

VW Touran. Benzínů je málo nikdo je nechce a tak jsou levnější. 1.4 tsi sice není úplně vzor bezúdržbového motoru. Nicméně dneska už to zvládá servisovat i Lojza na periferii Plzně. Touran je úplně naposled normální auto. Žádný výstřelky jako šoupačky atd. Přední sklo vyhrivany nebude... Půjde to koupit tak osmiletý. Osobně to auto nesnášim a nikdy bych v tom nejezdil. Pro účely vyslovené v dotazu je to ale ideální.
- na obrazku za 200k verze Cross z D. 2011, 1.4tsi
Komentář upraven 19. 1. 2020, 12:27:12
-
Komentář upraven 19. 1. 2020, 12:28:12

beastar
18. ledna 2020, 23:03
2
Alfa Romeo 156: Znovuzrození značky

Jacob13: Viz. Co píše krab. Taky mě zajímá to stejný. Naposled sem jezdil čtyřkolkou v naftě v podstatě v plný výbavě. Zvyklej na Ghibli. Zázrak to není. Jen mě ale zajímá, co je teda v daný třídě o tolik lepší. Jakože by si Giulii nikdy nechtěl ani neuvažoval o nákupu. Výkřiky typu jak to bylo hrozný.... Jako v čem? Uznávám že základ v naftě není úplně zazitkovy auto, ale co je? Okyna již od? Nebo snad Superb Active? Bílý exoperákový Bmw 320d? Fakt napiš víc...

beastar
18. ledna 2020, 14:02
2
Alfa Romeo 156: Znovuzrození značky

Dobrý dotaz. Musel sem se dost zamyslet:D Nejdřív sem chtěl Breru odsoudit jakože nikdy nebrat. Jenže ono jde o to, co od toho čekáš jestli hlavně řidičský zážitek, tak je to špatně. Udržovaná 156 s benzínem pod kapotou bude vždycky lepší auto. Obratnější, charismatičtější... paradoxně působí sportovnější, řidičtějším dojmem. Brera 1.7 Tbi líbí se mi ten motor plus jakoby pocit "lépe postaveného" auta, než nabídnou starší modely. Každopádně není to sporťák je to prostě ustřižená 159....

beastar
18. ledna 2020, 12:55
3
Alfa Romeo 156: Znovuzrození značky

FCA jako celek fakt není tak v prdeli jak si tady někteří myslí. Mimochodem poslední krok fúze s PSA znamená, že obnovení modelů bude snazší. Pokuty nebudou. PSA ty Čínský prachy a elektrotechniku má. Že Fiat nedělá dobrý auta? A on je někdy dělal? Staví na tom co jim vždy šlo 500 se prodává pořád. Klientu jsou proč by to měli rušit. Tipo se prodává všude. Ano je to lowcost, ale ne horší jak třeba Megáne, Clio, dachna, fabia atd .. Užitkový auta mají a mají i svou oblibu.

Alfě chybí citelně kombi. Nějaký crossover pod Stelvio co je dneska in. Prostě mají dobrý portfolio ale málo variabilní. Maserati Ghibli se povedlo, ale trpí jako AR na cenovou politiku. FCA nezvládá dobře udělané auto nabídnout za dobrou cenu. Sponzorovat přešlapy jako Quattroporte stojí moc peněz. Bojovat s Německou technikou nemůžou. Bohužel. Logicky je třeba bojovat cenou. Jenže tu taky neumí nabídnout níž. Uvidíme do budoucna. Stelvio je krásný ale viz. cena, dostupnost a služby kolem.

beastar
18. ledna 2020, 12:43
2
Alfa Romeo 156: Znovuzrození značky

156 je krásný auto. Před lety byla ještě krásnější. Koncem devadesátek neměla vzhledem konkurenci ani mezi dražšími auty. Interiér umí vykouzlit atmosféru sportovního auta. Jenže... Zpracování bylo špatné, technika stávkovala na drobnostech. TwinSpark byl problém z hlediska životnosti. Údržba auta byla složitá.

Jenže když vše funguje je to symfonie. Dokonce i ten selespeed podle mě řadí dobře. Dokonale simuluje manuál. Hezký jsou i kombiky... Kdo to může říct:) Na druhou stranu strašná nepraktičnost a léty viditelně slabé materiály. Věci se odlepují atd. No dneska je to starý ale ono se to dělo i 15 let zpět.

Mám to auto rád je úspěšný. Nicméně žádná super bomba to z mnoha hledisek není. Je to pro mě typický Ital. Na jednu stranu ho nenavidis na druhou nádhera. Jo a Giulia je ve všem tisíckrát lepší auto a prodává se hůř. Je to taky dobou 156 přišla na trh v době kdy vrcholil ocumlaný design s oblinama a interiéry ve tvaru odlitku šedivého plastu...

beastar
17. ledna 2020, 17:01
0
Peugeot 208 GT-Line: Stylový přepravník pro neřidiče

Stanley: Dobrá práce a pravda. A na těch malých autech je to nejvíc vidět...

beastar
16. ledna 2020, 14:22
0
Ptejte se: Jaký elektromobil vybrat?

Tak o čem? Když se mi něco líbí přečtu to. Pochvalim autora lidi co jsou na tom stejně daj palec nahoru. A vše ok. Když se mi něco nelíbí. Přitáhne vždycky zdejší tlupa eko rádoby futuristu a začnou to hájit do krve. Motat dohromady nwo a chem trails s Teslou... A je to v prdeli. Nevim proč máte jako rádoby nemainstreamocej web potřebu psát o elektronobilech? Že to lidi čtou? Tzn. Reklama což se rovná prachy. Ok já vám to přeju. Potom ze sebe na oko nedělejte punkový web. Ano tříválečky a hezká komerce jak všude... Sem tam Teslička pičo... Hybrídek a to by bylo voe ne;)

beastar
16. ledna 2020, 12:36
0
Ptejte se: Jaký elektromobil vybrat?

Jsou montérky oblečení? A viděla si je někdy na týdnech módy v Miláně? Já ne.

Btw. Lidi co to žerou maj webu o tom dost. A myslíš že tam píšou o spalováku? Ne e a když jen v kontextu o kolik je elektrokrabice lepší. Je to sekta. Tfuj... Tajxl.

beastar
16. ledna 2020, 10:42
1
Ptejte se: Jaký elektromobil vybrat?

Elektromobil sem prostě nepatří. Není to Autíčkářský téma a doufám že hodně let nebude ještě. Je to jako na webu o módě radit jaký montérky do lomu...

beastar
15. ledna 2020, 12:54
0
Ptejte se: Jaký elektromobil vybrat?

Jako opravdu každých 100km stavět a doufat, že to jako půjde. A nabíječka mimo provoz, nebo tam ještě nebude fyzicky, ale na mapách ano. Jezdim často přes Garmisch a dolu Alpama. Někdy tam bývá -8 stupňů. Musim si topit. Je to plný zatáček a kopců. Sníh v zimě. A nabít tam v podstatě není kde. A fakt se v popelnici za milana nemůžu modlit jesli to vyjde.

Teď sem trojkou Teslou jezdil pár dnů v Praze. A v Praze bomba. Parkujes jak král, lidi čumí... Nabijel sem ten krám večer u Lidlu:) Nebo různě, kde to šlo. Jak máš schůzky, kafe, oběd... Jako použitelný auto s dobrým zrychlenim. Takže pokud mám tolik vaty že si můžu dovolit auto za mega pouze jako městský postrk. Ok je to v cajku. Pro 80% lidí nepoužitelný. Jako referentsky auto skoro nepoužitelný... Prostě až bude dojezd s klimou pod parou asi tak 400 km začnu to brát vážně...

beastar
14. ledna 2020, 19:30
-1
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

Hale nechcete to ukončit už. Ok politicky jsme každej jinde. Právní stát je mimochodem i o pluralitě názoru a toleranci k odlišným směrum uvažování. Takže to že je JK evidentně levicoveji zaměřený ještě neznamená, že bych si s nim třeba já nevim o boxu nepopovídal... Nakonec skaut, sokol atd... Ty právě vznikli na ideálu rovnosti před bohem a s komunismem to nesouvisí. Naopak bolševik po nich dupal.

U nás má bohužel sociální demokracie a uvažování špatnou pověst. Problém je v době před i po revoluci. A to jak se zachovali strany reprezentujici

beastar
14. ledna 2020, 01:21
3
Ptejte se: Jaký elektromobil vybrat?

Tak to si myslím přesně taky. Pokud není profesionální beta tester, nebo fanoušek elektromobility (to těžko jako majitel supa) Nemá žádnej elektrospotřebič smysl ani kdyby stáli polovinu toho milionu. A ušetřit za servis spalováku? Taková otřepaná argumentace... Co jakože tože cože.... Když koupim za miloše spalováka, tak pokud to nebude 911 Carrera 4 ve stádiu klinické smrti, tak asi do toho nezahučím hned za tři kila ne?

Takže souhlas. Zahoď kombi a kup si něco fancy...

beastar
14. ledna 2020, 00:58
8
Ptejte se: Jaký elektromobil vybrat?

Ptejte se: Jaký elektromobil vybrat?
Spotřebitelská rada za všechny prachy. Žádný a už vůbec ne ojetý. Když už tak plug in hybrid. Novej Prius vypadá velmi nadějně. Taky škodoFka určitě v nejbližší době vytasí trumfy... Supa v hybridu jen co to spustí VW s nějakejma těma pašíkama atd.
----
Anebo ve věku kdy jsou děti z hnízda a jezdil sem v supu kombi mám konečně možnost vzít mega a koupit si KURVA (Halík) auto. Takový auto aby ty vyjebaný sousedi z vedlejších bungalovů čuměli jak vyvoraný myši. A hlavně myslim politicky.... ne jak reakcionář přece....
Takový auto abych měl z něj radost! Úsměv na tváři a bavilo mě a při každým sešlápnutí pedálu plynu sem měl pocit, že sem o dvacet let mladší o padesát kilo hubenější a i ta manželka furt vypadá jako tehdá v tom osmaosmdesátým.... Možná líp.... Na chatu dvě kila nebudu přece jezdit v něčem tak prasopsím jako je Joník, nebo S-kona... Takový věci patří jak tady správně někdo psal do Prahy na modrou zónu jakože čumte dělám emise voe pod magoš limit a parkuju! Nee na vejlety na chatu. Takže dobrá rada><

Camaro
Mustang
BMW 240
MB SLC300
430i cabrio
Audi S5
SL500
Z4 35i
nebo třeba 650i to jsou nejlepší elektromobily současnosti do milionu... akorát teda nemaj vyjímku do modrý no

beastar
13. ledna 2020, 13:14
0
Překvapivě slabé sporťáky

4,000usd až 5,500usd. Jenže to je rok 70 a peníze měli úplně odlišnou hodnotu a hodinovka v usa byla dolar pade :D

beastar
13. ledna 2020, 13:09
0
Překvapivě slabé sporťáky

Tak v obyčejný naftě sem jezdil skoro týden taky. A ono to prostě ze všeho nejvíc připomíná jak interiérem tak pocitem z jízdy právě starší BMW. Řekněme e90. Možná e46. A jako M3 je na mě moc obyčejná vzhledově. Jinak jako auto je to brutální a naprosto neotřesitelný náčiní. Na silnici to je fascinující. A to se bavíme o starém autě. Já ti nevim jak to pojmout. U té osmy strašně záleží jak se na to auto člověk kouká. Nakonec i tady bylo cejtit z toho, co se o tom psalo že jde subjektivně o to jak kdo má zkušenost a jaký auta má rád. Před třemi lety jsem jezdil Alpinou B6 GC xDrive. Ta je osmiválcová oturbená a má to 600 koní. Hrozně sem to auto chtěl zkusit už od doby co mi kamarád ukazál omylem v katalogu obrázek jakože čum, co budeme dělat za auto.

A jako to auto je vlastně tak dobré a tak strašně rychlé. Že je vlastně úplně k ničemu a po pár dnech mě strašně sralo a doma bych to prostě na ježdění nechtěl. Já se trochu bojím, že to QV bude něco podobnýho. Přitom sériová šestka gran coupé se mi líbí a dost o ní přemýšlím jestli prodám Ghibli. A jestli tomu dobře rozumím tak ty by sis to koupil jako auto na ježdění tak nějak na pohodičku. Cenově už je to dobrý a záruka v pohodě... Na ty tvoje nájezdy. Ta modrá se mi docela líbí taky.

Co sem tim chtěl říct. To jsme se omylem dostali do kategorie, kde je to hodně o pocitech a o tom co chceš od toho auta. Ono auto za 3 a půl kostky asi nikdy nebude špatný že jo. Jsou lidi který zákonitě sledujou ty výkony přestože nevyužijou zlomek třeba Švýcaři, ale je pro ně důležitý mít to tam... Protože prestiž voe. Ti potom tohle co třeba ty vůbec neřeší. Je to tak chtěl sem Giulii a tak sem si koupil tu nejdražší... A ta má 500 kobyl. Neřeší se řidičský chyby a tak dále:)

beastar
13. ledna 2020, 12:57
0
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

Oni myslí jako EU europarlament a jejich rodiny plus pár dalších politiků. S auty pro zbytek se nepočítá. My budeme využívat umění teleportace.

beastar
13. ledna 2020, 12:56
0
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

Obžaloba není vězení ani podmínka,D O starostech to není a tyhle povídačky o sebeobraně mám hrozně rád. On tě s takovou výškou a váhou někdo napadá? Těch kluků co maj 190+ a 100+ zase tolik není... Každopádně ono to zase tolik o té výšce není a ani ty zkušenosti v ringu nejsou směrodatný pokud narazíš na někoho kdo je má taky.... A dělal si to aspoň závodně, nebo si chodil bouchat do lidí a pytle jen ve volným čase :D

beastar
13. ledna 2020, 12:48
0
Překvapivě slabé sporťáky

Jakože 110 koní v nějakých 6,000 otáčkách bylo hodně? Jako dobrý bavíme se o letech třeba 70 až 75. To auto mělo pětikvalt a tunu váhy.... Takže to samozřejmě jelo. Nicméně bylo to Porsche a už tehdy se to prodávalo s takovou tou pachutí něčeho... No něco jako třeba Jaguar X-Type když to byla novinka. Většinu 914 tvořili ty slabší 1.7 s výkonem Škody Favorit:)

Countach tuna a 375 koní rok 74
240z 150 koní 69
911 Carrera RS 2.7 210 koní a rok 73
Ferrari 308 240 koní a 75 rok
i ten hnusnej Firebird v první generaci uměl až 325 koní a to je rok 68 (?)

Ona totiž 914 rozhodně nebyla levná a bylo to furt Porsche a v tom je ten HÁK. MR2 aw11 byla prostě furt jen tojka.

beastar
13. ledna 2020, 12:36
0
Překvapivě slabé sporťáky

Jo určitě já mám 356 rád. V podstatě kdybych nebyl hovado a nechtěl sem ty řídit a chtěl se jenom kochat a jet jednou ročně na sraz už bych asi nějakou měl. Všechno bych prodal jezdil oktávkou a tohle bych měl pod plachtou v garáži:D
Prvních pět let. Ano poválečný léta. Fakt je ten, že to bylo docela pomalý a neohrabaný auto i na svou dobu. Optikou dnešní doby je 356 hrozná. Pomalá, blbě ovladatelná s obrovským volantem. Nakonec proto vznikal speedster. Těch prvních verzí se vyrobilo pár oproti tomu co se vyrábělo potom dál. Od auta konstrukčně a technicky z roku 48 (spíš 39) fakt nejde čekat zázraky obvzlášť v letech dělení Evropy a počátku studený války.

beastar
13. ledna 2020, 12:30
0
Autíčkářův výměnný pobyt: Volvo C70

Joo po pravdě když sem to psal záměrně sem taky vynechal ameriky i když mě napadli jako první. K těm obyčejnějším se právě to Volvo nejvíc hodí. Já jako obecně nevidim jako nesmysl cabrio na pohodovou jízdu. Akorát od toho prostě nemůžu čekat žádnou sportovní jízdu. V tom si myslím Volvo exceluje i u normalních modelů. Tyhle plachetnice mě osobně něbaví, ale rozumim tomu proč to lidi chtějí. Když v Evropě vynechám Saab a Volvo, tak by se dalo ještě sehnat Mercedes Benz SL (129) to jde koupit kolem kila pade jasně střecha hadr. Audi A4B6 cabrio to je taky spíš kochačka 4místná. A jako když si připlatíš 996 carrera cabrio je taky pohodlná a cestovní ... plus narozdíl od tohohle poroste na ceně a umí jet i tak aby byl Jenda spokojen.... Jen nejde koupit za šest pětic

beastar
13. ledna 2020, 12:18
0
Překvapivě slabé sporťáky

Krabe jako ty voe QV zase:D Teď sem se úplně orosil. Ty jako tvrdíš že osmpade v emku je horší a míň zábavný auto, než džůlije kvátroformádži. Jako jasně BMW poslední doby jsou odlazený, tak aby s tim pozér Luong Xien Chang dokázal dojet do práce a nezbořit půlku Pekingu. Tak ale ta tradice toho řidičskýho auta tam furt je. Zvuk to má, sedí to, ale i trochu tu hravost (jakoby) to umí ukázat i když ti to nedovolí se rozsekat pokud máš mozek v hlavě. A jako AMG suv vytočí na báhnu zatáčku ve 230 jak nic když se celý to auto automaticky stabilizuje a zajistí přenos váhy tam kde cítí, že by nemusel být grip. Ve volantu ani hovno jen točíš kam chceš jet a nesmíš s tim moc cukat aby si to čidla přebrala:D

Zvykneš si na to rychle, protože ti dneska nic jinýho nezbývá. Musíš si zvyknout. Všichni to dělají stejně. Když vynechám nějaký jako pro závodnicky orientovaný supersporty. Všechno RS, AMG, M je postavený tak aby si tu rychlost ignoroval, odfiltroval. Já akorát nerozumím tomu co se ti na tom nelíbí. Trochu chápu že osmička pokud si někdy jel prostě tou původní osmou ti nepřijde jako osmička... To psal hezky Dan. Jen jako moderní placka je to postavený bezchybně a prodá se jich dost....

beastar
13. ledna 2020, 12:10
0
Překvapivě slabé sporťáky

Souhlasim s tim, že ta 2,4JTD působí v tom autě podivně a přináší ten pocit jakoby to auto ztěžklo o tunu. Přitom to parametry nemá zlý a umí se to rozjet. 1.9JTDm to je takový tdíčko po Italsku ano to fakt není cool motor spíš prostě nutnost. 3.2JTS no hale to je přesně ono v porovnání s bussem. Jenže jako po petrolheadsku je to zlý. Reálně aby 159 měla úspěch prostě nějakou COOL motorizaci nepotřebovala. Protože je to auto úplně o něčem jiném, než auta z článku ona si nehraje na sporťák je to klasický rodinný auto, služebák, stylovějšího vzhledu, než Passat třeba:) A 1750tbi je dobrá k tomu autu se hodí a je s tim docela sranda. Ano není to cool protože to není V12, ale tak jako buďme v pohodě...

Brera je jiná písnička (jasně příbuznost) ta je prdelatá a i já sem o ní psal v těch pěšácích v tom blogu. Že je to auto který se snaží působit jako rychlý a drahý sporťák, ale je to jen chabá imitace.

beastar
13. ledna 2020, 12:04
1
Překvapivě slabé sporťáky

rock: Ono zase pozor 356 se dělala asi 20 let. A ty poslední verze už nebyli na svou dobu pomalé ani nijak podmotorované. Koukám teda že ty tam správně píšeš první verze. První verze s nějakou patnáctistovkou a míň. Tam byli nějaké výkony do 70 koní. Jenže v době po válce. Stačí se podívat co jezdilo a jak to vypadalo. Šlo hlavně o design a o to, že se to prostě tim obrovským kormidlem stylově řídilo. V momentě kdy přišla ta verze A už to bylo o něčem jiném. A 356 Carrera to už je docela moderní a nadčasové auto. Carrera 2 už byla výkonná i dnešní optikou s dvoulitru s double karbcem 155 koní tunu váhy auta... Nehledě na to, že s tim přišel typický Porsche odkaz design a přesně ten typ řízení a pocitů, co ta auta ještě nedávno měla....Bohužel s poslední generací si nejsem tak jistej že to tam furt je.

beastar
13. ledna 2020, 11:42
0
Překvapivě slabé sporťáky

Stojí to za hovno? Brera na to dojela. 159 jako rodinný auto na tom spíš vydělala. Pro AR asi poslední skutečný úspěch.

beastar
13. ledna 2020, 11:36
0
Autíčkářův výměnný pobyt: Volvo C70

Jako taktika na ospaly Leden to krásně funguje:)) A hlavně volvisti. To je nejen tady fanaticka skupinka, co hájí svoje barvy stůj co stůj. Volvo není špatný ono ono je jiný atd. Musíš do něj dospět a podobný věci... Zatim se tady nevyroji všichni asi nebyl odkaz na klub. Že je to nudný cabrio pro dědky je zjevný od pohledu. Když si člověk co ho takový auta baví. Máš na výběr Volvo, nebo třeba Eos:))
-
Komentář upraven 13. 1. 2020, 11:40:52

beastar
13. ledna 2020, 11:28
0
Překvapivě slabé sporťáky

To jsme na tom podobně. 914 se mi líbila. Jenže ono to má do sporťáku daleko nejen výkonem. Každopádně jako auto na výlety krásný. S tou změnou doby souhlas. Je to vtipný že 914 pojezdi dnešní Prius Hybrid:D

beastar
13. ledna 2020, 11:21
0
Překvapivě slabé sporťáky

Krab: Rozepsal si to hezky. Ono to vnímání rychlosti a výkonu se změnilo i díky technice okolo. Odhlučnění, pneu, kabina, plasty to vše je jinak. Ve finále i ta 912 vypadá nebezpečně když tě do toho posadí někdo kdo s tim umí. Já jel takhle v NSU Prinz 4 upraveným. Z dnešního pohledu slabota 90 koní. Říkám tomu klukovy že i moje sekačka má větší motor. Nakonec to byl parádní zážitek. Drnčení plechu, cvakání spojky, kovový zvuk podvozku a hučení motoru. Věřím že vézt mě v tom kolem toho roku 65... Co tady jezdilo? Tak sem nadšenej.

U nás ty 90s byli zasaženy levným dovozem. A jinak pobavila mě hláška s těmi bavoraky. Ano táta měl BMW 3 už v roce 93 nový. Tehdy jsme si jako děti neuvědomovali jaká je to kára. Jeho kamarád co měl fabriku na limonády tak měl 7er v automatu... To sme očumovali. Stejně tak ale kombi Omegu fplny:)) Já když se vrátím hodně zpátky děda měl Fiat 124 fakticky teda Žigula... A to mi přišlo jako hrozně pohodlný a luxusní auto...

Je fakt že dneska sem na tom tak že mi 200 koní v autě co má skoro 2 tuny přijde jako nuda. Doba je jinde a dostat 300 kobyl v autě pro veřejnost je relativně snadný. Potom z naší doby okénko do doby 914 působí jinak...

beastar
13. ledna 2020, 11:02
1
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

JK: Asi první věc, co je zajímavá. V jakým ringu? A jakých pár let? :) A jako 190 a 100 kg to je sice zajímavá informace ale rekne ti to asi tolik jako když ti buchta napíše mám čtyřky.

A jestli mu tatinek koupil byt na Vinohradech raději bych létá v ringu nevyužil. Mohlo by se to změnit na léta v podmínce. Nebo na Borech... :D

beastar
12. ledna 2020, 23:58
0
Překvapivě slabé sporťáky

Ono je to těžký dneska tyhle auta hodnotit 912,14 optikou, co víme dnes a jaký je dneska Porsche. Velká pravda je to, co napsal Krab. V té době to bylo založené na hmotnosti a náskoku v ovladatelnosti ty auta od Porsche byly konstrukčně krásně vyvážený. Ona se ta 914 právě řídí s takovou lehkostí. Já sem si v tom právě vůbec nepřišel jako ve sportovním autě. To mě na tom trochu odrazuje. Rychlý to je subjektivně docela dost... Na tu dobu, ale prostě tenkrát měli nadauta už nějakých 150 koní a víc. Z dnešního pohledu je to pomalé auto:) Ve společnosti takových věcí jako je Sonett a Fiero, je to ale pořád trhač asfaltu....

Filtr výsledků

Přidat značku
Zobrazit inzeráty


Vložit inzerát na vůzRegistrovat
Přihlášení
© 2018 • BazarAmerik.cz • design & code by expectum.cz