načítám data...
Vyhledávat inzeráty

TheKubajs

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoJakub Pospíšil
BydlištěPraha 3
Registracepřed 3.3 rok.
Poslední aktivitapřed 6.5 hod.
Příspěvků ve fóru263
Komentářů u článků581
Pozitivních komentářů u článků211
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Zlatý věk levných ojetin je právě teď

03. srpna 2017, 08:59 23 komentářů

Dneska odbočím od popisu svých aut a pokusím se vysvětlit, proč si myslím, že žijeme v tom nejlepším věku pro milovníky levných ojetin.

Archetypy automobilových kategorií. Hledá se nejsedanovitější sedan a nejkombíkovatější kombi.

10. srpna 2017, 09:18 10 komentářů

Jaké první auto se Vám vybaví, když se řekne kupé? Kabriolet? SUV? Moje archetypy automobilových tříd si můžete prohlédnout níže. A ty Vaše mi napiště do komentářů.

Ty nejlepší úpravy pro Vaše auto podle pětiletého Kubajze

14. srpna 2017, 14:43 54 komentářů

Podle čeho jsem ve svých pěti letech hodnotil výkon a rychlost aut? Co nesmělo chybět na žádném sporťáku?


Posledních 50 komentářů

Jakub Pospíšil
17. ledna 2020, 21:15
0
Překvapivě slabé sporťáky

To je viva? Střílím od boku.
Podle obrázků - první se mi nelíbí, druhý má super patinu, ale jinak nic moc, třetí se mi líbí a čtvrtý mě trochu nudí.

Jakub Pospíšil
16. ledna 2020, 14:30
0
Ptejte se: Jaký elektromobil vybrat?

Já z elektrickejch aut moc nadšenej nejsem, dokonce je nechci ani jako testovačky, protože to fakt nemam jak nabít. Takovej ten pocit, že ti dochází baterka na telefonu a nabíječka je daleko nesnášim, u auta by to bylo ještě horší.
Občas je na nich ale něco zajímavýho. Třeba ten Rivian jak se dokáže otočit na fleku, to mi přišlo hezký bez ohledu na to, co to pohání. Nebo auto od Sony, to je vlastně taky spíš technologie interiéru, nacpaná na nějaký elektrický podvozek. A zrovna tyhle interiérový futurismy mám prostě rád a to, že to mají hlavně elektromobily spíš mě trochu štve.
V poslední době cokoli zajímavého, inovativního a futuristického šlape na baterky. Protože je to jednodušší a prodává se plug&play řešení. Takže startup si nakreslí displeje, zajímavý vzhled, práskne do toho drivetrain z ebaye (jasně, nadsázka, ale ne zas tak moc) a je vystaráno. Takže auto dneska může postavit leckdo. To se spalovákama nešlo. Díky tomu se do "oběhu" dostávají auta s fakt zajímavými technologickými nápady. Hrozně rád bych psal o tom, že nová Honda E-Legend se dělá i jako benzínová 1.6i, ale bohužel, doba tomu nepřeje. Ale jinak je to auto fakt podařený a odignorovat ho nechci.
-
Komentář upraven 16. 1. 2020, 14:34:01

Jakub Pospíšil
16. ledna 2020, 13:56
1
Peugeot 208 GT-Line: Stylový přepravník pro neřidiče

Testovací slon by byl super, jen s parkováním v centru by byl asi trochu problém.

Jakub Pospíšil
16. ledna 2020, 13:50
1
Jakub Pospíšil
16. ledna 2020, 13:44
0
Ptejte se: Jaký elektromobil vybrat?

Jo ale hele ještě jedna věc. Cokoli o elektromobilech všichni čtou jak diví a je pod tim diskuze, ale petrolheadské články o historii a kdovíčem si otevře málokdo. Jako já vim, že čísla "celosvětově" neodráží to, co čte "tvrdé jádro", ale alespoň diskutovat byste mohli i pod věcma, ke kterým nemáte jen odpor :)

Jakub Pospíšil
16. ledna 2020, 12:56
1
Ptejte se: Jaký elektromobil vybrat?

Chápu tu myšlenku, ale neodpustím si obrázek.
Jinak ale jo, teď se těch elektrickejch věcí sešlo nějak víc, vyvážíme to nějakýma tříválcema a bude zase blaze.

Jakub Pospíšil
16. ledna 2020, 09:22
4
Příběh Bullitova Mustangu začíná další kapitolu

Ten se našel asi v roce 2016 v Mexiku, ale byla to prakticky jen úplně shnilá oholená přelakovaná kastle. Jediné, co na něm má hodnotu je výrobní číslo.

Jakub Pospíšil
13. ledna 2020, 09:21
0
Překvapivě slabé sporťáky

Ale ta stokoňová 1,9 se nabízela vždy souběžně, ne?

Jakub Pospíšil
13. ledna 2020, 09:20
0
Překvapivě slabé sporťáky

Tu X 1/9 jsem měl napsanou, ale pak jsem ji smazal, protože ona vlastně není úplně nepatřičně pomalá. Fiat ji prý nabízel jako nástupce 128 SC, 124 spider byl prý "nad" ní. Takže tam to jakž takž dávalo smysl.
O miatě jsem přemýšlel, ale pak jsem si říkal, že to vlastně každý čeká a hlavně se dělala i 1,8, která sice nebyla taky nijak zvlášť silná, ale už to bylo alespoň trochu lepší.

Jakub Pospíšil
12. ledna 2020, 23:13
0
Překvapivě slabé sporťáky

Jako jo, ono to není pomalé auto, ale víš co Krabe. Prostě Porsche. To musí bejt z principu věci něco extra. To je prostě sporťák co znají tříletý kluci. A na to je 110 koní málo. Jasně, kdyby mělo 110hp třeba to poblázněný erko, tak je to sporťák pár excelence, ale od Porsche čekáš něco víc.
Zvažoval jsem, že tam dám místo něj 912, ale tohle je takové specifické i tou koncepcí. Prostě motor uprostřed, tam je potenciál udělat silné a ovladatelné auto. O tom že se slušně řídí nepochybuji, na kafe a káry jezdí takový chlapík co ho má a hodně jsem s ním povídal a podle toho co říkal to bude fakt zábavné auto.

Jakub Pospíšil
12. ledna 2020, 21:55
13
Překvapivě slabé sporťáky

Krátký předek, pak taková odula kabina, která je navíc moc dlouhá, zvlášť ta sestupujici linka kufru vlastně dělá půl auta. Navíc narozdil od toho Porsche, nebo jiných aut z té doby to pod těmi kulatými tvary má vlastně dost hranatý základ, což je na první pohled jasné a prostě meh. Klasická stovka je elegantnější. A tím nechci říct, že je hezká, spíš je min ošklivá.
Jako já jsem nikdy nepochopil, co se na tom autě komu líbí.

-
Komentář upraven 12. 1. 2020, 21:58:33

Jakub Pospíšil
12. ledna 2020, 15:09
0
Autíčkářův výměnný pobyt: Volvo C70

Caddy, zrovna ty světla společný má. Vepředu. Pak ještě kapotu a palubní desku. A to je myslim, tak nějak všechno. Pak nějaký brzdový díly, motor...Ale jak píšeš, ty pohledový věci sice vypadají stejně, ale jsou jinačí. Což je naprd, dost to prodražuje údržbu.

Jakub Pospíšil
12. ledna 2020, 15:07
0
Autíčkářův výměnný pobyt: Volvo C70

eLzyx: Tak to bude tím manuálem, tipuju. Z vlastní zkušenosti vím, že V70 D5252T se dá provozovat s dlouhodobou spotřebou kolem 4,5 litru na sto, automat se stejným motortem se pod sedm dostane jen na dlouhých cestách.

Jakub Pospíšil
11. ledna 2020, 23:29
0
Autíčkářův výměnný pobyt: Volvo C70

Ta 9-3 je taky kabriolet? Z ní jsem měl pocit, že je skvělá - krásně pevná, nekroutí se, funguje slušně. A měla hezký interiér. Sice ne tak "luxusní", ale krásně retrofuturistický se spoustou tlačítek.
-
Komentář upraven 11. 1. 2020, 23:31:08

Jakub Pospíšil
11. ledna 2020, 23:21
0
Autíčkářův výměnný pobyt: Volvo C70

eLzyx: S tím lehkým plaváním krajinou souhlasím, ale teda ačkoli jsem v redakci považován za extrémně spořivého řidiče s lehkou nohou, tak do osmi litrů jsem se s C70 2,0 LPT s automatem fakt dostal možná při nějaké naprosto ideální cestě stálých 100-110 po rovinatém povrchu. Vezme si tak těch deset, ve městě klidně 12.

Jakub Pospíšil
11. ledna 2020, 23:18
0
Autíčkářův výměnný pobyt: Cadillac CTS

Tyjo, zrovna Sávy Eskymo mi vůbec nevyhovovaly, ale dřívě jsem se vždycky snažil někde nasát Kléber Krisalp - klidně jeté rok dva. S těma mám nejlepší zkušenost, svého času jsem jezdil v zimě do práce do Bedřichova (jizerky) a tou dobou ještě býval sníh. A měl jsem vyzkoušené, že slušné Krisalpy na předku dostaly Favorit fakt hodně vysoko.

Jakub Pospíšil
10. ledna 2020, 09:34
0
Autíčkářův výměnný pobyt: Cadillac CTS

Jenik to nemeje, nestará se o to nijak extra, má to podrápané a shnilé to není.

Ale neměla být winterkára Rover? :)
-
Komentář upraven 10. 1. 2020, 09:36:01

Jakub Pospíšil
09. ledna 2020, 21:06
0
Autíčkářův výměnný pobyt: Cadillac CTS

Omega je super Opel, ale velmi diskutabilní Cadillac.
Jako auto samotné je fajn a nic proti ní nemám.

Jakub Pospíšil
09. ledna 2020, 10:38
0
Autíčkářův výměnný pobyt: Cadillac CTS

On ho má Honza nějak ohlé u trojky, tak tu jsem taktně vyřadil z hodnocení, protože to není vlastnost, ale spotřebitelský tuning pana majitele. Ale jinak to na "ameriku" nekvaltuje blbě. Třeba takový Stratus, to je teprve vařečka v kýblu.

Jakub Pospíšil
08. ledna 2020, 15:19
0
Suzuki Jimny: Do lesa, do města, do Podolí, do lékárny...

V předchozím Jimny jsem se vozil taky a musím říct, že ačkoli na fotkách vypadá hůř, tak pocit z kvality provedení toho (ač velmi obyčejného) interiéru jsem měl lepší. Tenhle je sice efektní, ale místy trochu jak vietnamské hračky.

Jakub Pospíšil
08. ledna 2020, 14:52
1
Suzuki Jimny: Do lesa, do města, do Podolí, do lékárny...

Ale to vůbec není o tom, že neumí pendlovat po dálnici. To je o tom, že plasty nemají zbroušené hrany, dotykový systém je nejlevnější čínský zgrab a podobně. Prostě šetření. A já to chápu, jen z toho prosím nedělejme výhodu.

Jakub Pospíšil
08. ledna 2020, 14:31
1
Suzuki Jimny: Do lesa, do města, do Podolí, do lékárny...

Hele ono to bude znít hnusně, ale ono to je i něco jiného (rozměj hůře zpracovaného), než klasický offroad. Protože je levný. Mě baví, jak tak nějak kolektivně hejtíme Dacii, ale Jimny, které je vlastně to samé v offroadovém kabátě, se těší nedotknutelnosti.
-
Komentář upraven 8. 1. 2020, 14:32:50

Jakub Pospíšil
08. ledna 2020, 10:08
1
Suzuki Jimny: Do lesa, do města, do Podolí, do lékárny...

NA ještě ujde, ale ND je fakt výsměch. Auto bez gloveboxu byl naposledy snad Trabant, navíc ten měl alespoň apartní poličku pod celou palubní deskou.

Jakub Pospíšil
02. ledna 2020, 10:56
0
Pět věcí, na které se těším v roce 2020

Popravdě řečeno jsem přemýšlel, že přidám i šestý bod "Že mě krab konečně svěže v MGB", ale nevím nevím. Co myslíš, dojde letos na opravu overdrivu?

Jakub Pospíšil
02. ledna 2020, 09:45
0
Auto roku 2019 podle redaktorů Autíčkáře

Já si snad nějaký to polo tričko pořídím, abych patřil do Beastarova klubu výjimečných. Mě vlastně ta moje volba překvapila taky, ale když jsem procházel systematicky fotky všech aut, která jsem letos řídil (a že to bylo dost fotek), tak mě ta sedma asociovala asi nejvíc vzpomínek. V závěsu byl Mustang, Escort, možná i Toyobaru se sjetými zadními pryžemi, nebo Lexus LS500h, ale vyhrává asi sedma.

Jakub Pospíšil
30. prosince 2019, 13:21
0
Sofiina volba redaktora, aneb Kdy se konečně za volantem zabiju.

Většina aut je pojištěná, zbytek se řeší operativně. Ona situace, že by člověk omylem vyválel testovačku a zadlužil se kvůli tomu na celý život asi nenastane. I ten Vojtěch, který si za to mohl bez diskuze sám a svou blbostí, protože driftovat předokolkou na okresce v provozu ve dvoukilu, z toho nakonec vyšel levně. Kdesi o tom snad i psal.
-
Komentář upraven 30. 12. 2019, 13:21:40

Jakub Pospíšil
29. prosince 2019, 23:12
0
Sofiina volba redaktora, aneb Kdy se konečně za volantem zabiju.

Ford žádné změny v systému pojištění aut od té doby neudělal :)

Jakub Pospíšil
26. prosince 2019, 17:28
4
Deset blogů z roku 2019, které by vám neměly utéct

Já jsem úmyslně z výběru vyřadil Kraba, Supu, Vavrise, Komína a vůbec všechny figurky, které mají nějaké užší vazby s redakcí, aby nedošlo k nějakému pocitu předpojatosi. Možná jsem to měl zmínit v nějakém dovětku, ať je to hned jasné.

-
Komentář upraven 26. 12. 2019, 17:30:31

Jakub Pospíšil
22. prosince 2019, 09:29
2
Lexus RC 300h: Vůz perspektivního bezdětného muže

Tak pozor, Radka nedáme, to je naše fotoopica.
S oblibou říkám, že když auto fotí Radek, tak už se k tomu může klidně do článku hodit jen Lorem Ipsum a nikdo si toho nevšimne.

Jakub Pospíšil
19. prosince 2019, 19:44
3
Jakub Pospíšil
18. prosince 2019, 10:06
0
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Akorát tam překáží ve výhledu nějaké modré auto...

Jakub Pospíšil
17. prosince 2019, 11:08
2
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Přesně tyhle kecy jako "...a navíc to říkal Harris, žejo." můžou za to, že vůči němu chovám naprosto iracionální odpor, stejně jako ke spoustě dalších "legend" z řad novinářů. Navíc to jsou vesměs tradicionalisti zalezlí ve svém kroužku "pravých petrolheadů", kde se poplácávají po ramenech, jak by jim nějaký blbý SUV teda nemohlo do baráku a jak "předchozí generace libovolného auta byla lepší, než ta nová".

(...a pak dostanou na pár dní do ruky novou osmu a hrozně se diví tomu, že to má lehce nadprůměrný repráky a jezdí to slušně, ba dokonce možná i líp, než ta stará, ale to se v kroužku petrolheadů neříká nahlas, žejo).
-
Komentář upraven 17. 12. 2019, 11:09:19

Jakub Pospíšil
12. prosince 2019, 10:24
0
Bazarový snílek: Když se zima zeptá

Jo, přesně. Smržovskej ZIL i toho Zetora si taky pamatuju. A ještě koncem zimy se občas v ulicích okresu Jablonec objevoval takový speciální pásový nakladač na sníh. https://d15-a.sdn.szn.cz/d_15/c_img_E_G/hNrtZj.jpeg?fl=cro,0,0,800,451%7Cres,1200,,1%7Cwebp,75

Jakub Pospíšil
08. prosince 2019, 22:04
0
Autobusy Avia: Technologie vytěžená na maximum

Díky, toho ocenění si vážím. O řidičáku v poslední době (zase - byl na spadnutí v době, kdy jsem dělal průvodce v CK a v autobuse trávil polovinu měsíce) přemýšlím, žel je to pořád nějakých 25 táců hozených do něčeho, co vlastně nepotřebuju, takže se mi to malinko příčí. Ale třeba časem...

Jakub Pospíšil
08. prosince 2019, 22:00
0
Autobusy Avia: Technologie vytěžená na maximum

Tak to je hustý. Myslím, že to bude nějaká domácí výroba. Ta zadní stěna je bastl ze zadní stěny kabiny klasické krátké Avie.

Jakub Pospíšil
05. prosince 2019, 14:15
2
Plechcup 2019: Konečné výsledky a zhodnocení sezóny

To je právě ono - ale někteří to s klidem schovají do "běžné údržby" a jede se dál...

Jakub Pospíšil
05. prosince 2019, 14:13
0
Plechcup 2019: Konečné výsledky a zhodnocení sezóny

Brání mi v tom to, že chápu pravidla v celkovém rámci. Jasně, můžu koupit prakticky cokoli a pak z toho sundat díly, uskladnit je a tvrdit, že se prodávají za nějaké částky a tak to vychází, ale tím finanční limit úplně ztrácí smysl.

Jakub Pospíšil
05. prosince 2019, 12:02
0
Autíčkář se ptá: Jakou nejhorší poruchou vás naštvalo vaše auto?

No, jak už jsme si psali - za tu cenu by mělo být skoro jak nové :)

Jakub Pospíšil
05. prosince 2019, 11:22
2
Plechcup 2019: Konečné výsledky a zhodnocení sezóny

Snažíme se tím srovnat podmínky, to je vše. To, že můžeme něco odkoupit ještě neznamená, že to uděláme. Navíc zprávu o tom, že chceme auto odkoupit dáváme před závodem, závodník se sám může rozhodnout, zda pojede závod a pak vůz prodá, nebo raději odstoupí a vůz si nechá.
Baví mě, jak byl svého času hrozný problém s Robinovou MR2, lidé se oháněli tím, že Robin se "taháním" aut z UK živí a tak má lepší výchozí pozici, umí v tom chodit a má k dispozici spoustu dílů "inhouse". Co si budeme povídat, s těmi BMW je to úplně stejná situace.
Plechcup je (a vždycky byl) hlavně o tom, že závodění může být levné a není třeba na něj mít nějaká zvláštní silná auta. První ročníky měly dokonce pravidlo, že vůz musí mít platnou STK a dojet po ose. Představa byla taková, že člověk vezme svoje omlácené daily, vyhází sedačky, bordel z kufru, udělá pár koleček a tím samým autem zas odjede domů. Určitě není účelem z toho udělat závody pochybných vyšmelených ghetto buildů.
Ta poznámka k tomu, že lidé nadávají místo toho, aby udělali stejnou věc - pokud ji považují za něco, co je proti pravidlům, tak ji neudělají z principu, ne?
-
Komentář upraven 5. 12. 2019, 11:26:27

Jakub Pospíšil
05. prosince 2019, 11:04
0
Autíčkář se ptá: Jakou nejhorší poruchou vás naštvalo vaše auto?

Nemůžu říct, že by mě soustava nápadů, v nichž figuruje montážní pěna a staré karimatky nenapadla...

Jakub Pospíšil
05. prosince 2019, 10:56
0
Autíčkář se ptá: Jakou nejhorší poruchou vás naštvalo vaše auto?

Jo, ten bitumen je krasny, ale zas ja bych potreboval byt v sobotu pojizdny :D

Jakub Pospíšil
05. prosince 2019, 10:35
0
Autíčkář se ptá: Jakou nejhorší poruchou vás naštvalo vaše auto?

Ano, na ty styčné plochy se chystám, tam to vrže hrozně. Zatím jsem to řešil tak, že jsem si v trafice zakoupil sadu cigaretových filtrů a cpal je do spár, což trochu pomohlo, ale je to takové vidlácké řešení.

Jakub Pospíšil
05. prosince 2019, 10:28
0
Autíčkář se ptá: Jakou nejhorší poruchou vás naštvalo vaše auto?

To není blbý nápad. Mám doma pár rolí mirelonu s ALU vrstvou, které už asi nikdy na nic nevyužiji, tak je pošlu do podlahy.

Jakub Pospíšil
05. prosince 2019, 10:21
0
Autíčkář se ptá: Jakou nejhorší poruchou vás naštvalo vaše auto?

A není krizovým bodem, kudy se hluk dostává do interiéru, spíše firewall, než podlaha? Abych nevytlumil podlahu a nic z toho.

Jakub Pospíšil
05. prosince 2019, 10:20
0
Autíčkář se ptá: Jakou nejhorší poruchou vás naštvalo vaše auto?

V té době jsem byl ještě větší motolama, než teď, takže jsem funkci auta vnímal jako "tady se leje nafta -> magic happens -> tady se to otáčí a dělá věci". Dneska už bych s takovou vervou neměnil, ale tenkrát to holt bylo stylem "kluci v servisu říkali, že by se to mělo vyměnit".
-
Komentář upraven 5. 12. 2019, 10:23:09

Jakub Pospíšil
05. prosince 2019, 10:03
1
Autíčkář se ptá: Jakou nejhorší poruchou vás naštvalo vaše auto?

Jo počkat - jako odhlučňovat ještě víc, než je to odhlučněné v sérii?
-
Komentář upraven 5. 12. 2019, 10:05:17

Jakub Pospíšil
05. prosince 2019, 10:02
0
Autíčkář se ptá: Jakou nejhorší poruchou vás naštvalo vaše auto?

Budu odhlučňovat - molitany už jsou snad proschlé, tak je tam zítra naskládám nazpět. Snažil jsem se je vyřezávat systematicky a mám takovou naivní představu, že s trochou nadšení a gafy se mi to tam povede nacpat zpět ve víceméně továrním setupu.
Lybru už nemám - měl jsem ji tři roky, bylo to fajn auto, které jsem koupil vlastně omylem. Ale v redakční garáži stále jedna Lybra je - Hamster má kromě Delty ještě sedan v dvoulitrovém benzínu s automatem.

Jakub Pospíšil
04. prosince 2019, 11:31
8
Dacia Dokker Stepway 1.5 dCi: Levná, upřímná a hlavně nová

Chudák Adam si do sytosti užil zednářskou lóži... Teda zednickou Lodgy.

Jakub Pospíšil
04. prosince 2019, 10:25
3
Dacia Dokker Stepway 1.5 dCi: Levná, upřímná a hlavně nová

Protože v tomhle jezdí ti, co prodávají pravý zlato, neasi.

Jakub Pospíšil
03. prosince 2019, 09:17
2
Plechcup 2019: Konečné výsledky a zhodnocení sezóny

Přesně tak. Správný plechcup speciál poznáš podle toho, že tajně doufáš, že ho někdo fakt za tu dvacku koupí.
-
Komentář upraven 3. 12. 2019, 09:18:29

Filtr výsledků

Přidat značku
Zobrazit inzeráty


Vložit inzerát na vůzRegistrovat
Přihlášení
© 2018 • BazarAmerik.cz • design & code by expectum.cz