načítám data...
Vyhledávat inzeráty

krab

JménoPetr "Krab" Jeřábek
BydlištěPraha-západ
Registracepřed 3.1 rok.
Poslední aktivitapřed 4 sec.
Telefonjen registrovaným
Příspěvků ve fóru395
Komentářů u článků1672
Pozitivních komentářů u článků504
Negativních komentářů u článků12
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Stále nejezdím v Toyobaru. K sakru proč?

28. srpna 2016, 10:43 33 komentářů

Náhodou jsem kliknul na už dneska starý editorial na autíčkáři týkající se odborné čistě teoretické debaty zda má Toyota GT86 a její sestra BRZ opravdu dostatečný výkon. Blog je velkou obhajobou toho že ano, že je zbytečné chtít víc. Vybavilo se mi současně jak jsem v té době něco v podobném duchu napsal na jiný autíčkářský blog….

Hipsteři, Hejteři nebo Autíčkáři, ale moment! Kdo je vlastně kdo?

30. srpna 2016, 22:08 6 komentářů

Není tomu dlouho co jsem objevil a začal pravidelně číst tento web o autech. A přiučil jsem se něčemu novému. Už dneska díky Autíčkáři vím, že existují nějací hejteři a pak že nějací hipsteři. A kdo je teda potom Autíčkář?


Posledních 50 komentářů

krab
12. září 2019, 21:27
0
IAA Frankfurt 2019: Spalovací motory jsou na vedlejší koleji

Jo, a jsou tam i rozhovory s různými lidmi z top managementu automobilek, norská aktivistka, norský řidiči elektromobilů a další lahůdky. Já to doporučuju dokoukat, protože je to brutální výplach, ale poučný aby člověk pochopil co se fakt děje, nebo co se politicky (přes média) tlačí značnou silou.

PS: sorry, možná jsem to neměl vytahovat, není to už tak veselý téma jako řešit jestli si někdy v budoucnu koupit Ferrari 348 TB nebo Lambo Diablo :-D ( ale je asi důležitý i tyhle věci sledovat, aby člověk věděl)

krab
12. září 2019, 21:05
0
IAA Frankfurt 2019: Spalovací motory jsou na vedlejší koleji

Defender se mi moc líbí...

K tomu tématu nadpisu, podívejte se na tenhle dokument od DW. Deutsche Welle tady představuje mistrnou ukázku manipulace a propagandy směru, který v naší hyperkorektní společnosti dostává hodně prostoru, i když je okruh podporovatelů malý. Já jsem to dokoukal včera až do konce a docela mě svitlo v hlavě proč se některé věci dějí v politice tak jak se dějí. Bohužel se "ekologie" stala nedotknutelným zaklínadlem, něco jako v Číně "Podpora vlády jedné strany" a nikdo si bohužel netroufá vystoupit z komfortní zóny a říct na bázi selského rozumu a reálných faktů jak se věci mají. Je to smůla, protože v následujících letech budeme přeorientovávat celý rozsáhlý Automotive business na změnu k elektromobilům a na oko věřit, že tohle je budoucnost. Nejspíš to skončí velkým ekonomickým průserem...

krab
11. září 2019, 08:01
0
Rover 75: Bitva o Británii

Gratulace Skippere! Na blog se moc těším. Jeden můj kamarád co ho znám přes MG v nich jednu dobu jezdil pořád. A když měl jednoho, přikoupil pak druhýho a nakonec ještě MG ZS 180 :-D Je to sranda s náma...

krab
09. září 2019, 12:17
0
Rychlé dojmy: Toyota GR Supra na okruhu v Sosnové

Hezký! Mě se líbí. Včera jsem viděl náhodou jednu zaparkovanou, šedou metalizu. Ale ta žlutá nebo červená, ty k autu sednou. Snad se taky někdy svezu a uvidím sám jak se mi bude libit. Motor bude parádní. To už bylo evidentní na BMW M240i

krab
07. září 2019, 22:05
0
6 technologií, díky kterým mám rád nová auta

Já jsem kluci slyšel takovou chytrou věc : nejlíp prostě bylo právě teď.

Bych se tim tak netrápil. Nějak to bude... Ale chápu čeho se děsíte, já toho stejnýho, ale zůstávám optimista.

krab
07. září 2019, 09:45
2
6 technologií, díky kterým mám rád nová auta

Mě přijde fajn hlídání mrtvýho úhlu. Mercedes to měl už dávno a do nových levnějších aut se tahle relativně jednoduchá výbava pořád úplně běžně nenabízí.

Temoomat nepoužívám vůbec, výhřev volantu nebo sedaček taky jen málokdy, nakonec když to jde, radši si otevírám střechu nebo střešní okno než abych zapínal klimatizaci. I když ta je fakt dobrej pomocník v zimě, aby se nemlžily okna.

Headup displej jsem zkoušel nedávno v testovacím bmw 750i a je to k něčemu relativně fajn, ale stejně jsem to nakonec vypnul. Vadí mi to v zorným poli.

No když na to přijde stačí mi fakt málo výbavy v autě. Většinou mám v autě který koupím mnoho prvků co prostě jen nepoužívám. Vyjimka je Lotus, tam neni nic a je to tak ideál...

Na druhou stranu, teď třeba v tom Fiatu 124 Spider, tam jsem rád za Bose stereo, za šikovně vymyšlené handsfree, nejspíš budu rád i za navigaci která tam je a za klimatizaci, možná i výhřev sedaček pro chladný dny. Co ale určitě používat nebudu ne tempomat. Je to divný, ale v žádným autě si ho nezapínám. Maximálně na chvíli u testovacího abych věděl jak to funguje a pak to zas vypnu. Rád auto ovládám pedálem plynu sám i na dlouhý trase.

A co je ještě fajn pomocník ne couvací kamera. Není to něco co bych v autě vyloženě chtěl, ale když už to tam je, je to šikovná věc

krab
06. září 2019, 21:26
1
Rover 75: Bitva o Británii

Je to dovezený z Německa...
A oni jsou prostě svý... když si dají na zahradu trpaslíky, tak koberečky z tržnice v Aši už by mě asi z rovnováhy nevyváděla :)

krab
06. září 2019, 13:10
0
Rover 75: Bitva o Británii

Mě se před lety povedlo chvíli řídit verzi MG ZT 260. Chtěl jsem ho i koupit, ale cena byla docela vysoká, ale hlavně to auto bylo tak nějak ne úplně perfektně spravený po ráně zezadu. No dneska by stálo ještě víc... je to rarita.

Ale tahle verze se mi na svezení fakt líbila. V8 4.6 Ford, pohon na zadni kola (angláni to prostě překopali) manuál getrag nebo tremec, už přesně nevim. Zvuk to mělo parádní i charakter. Vyrobilo se jich pár set jenom mám pocit...

krab
05. září 2019, 19:15
1
BMW 735i E32: Jako pan ředitel

Ty 924 to jsou neskutečný nezmary. Ale jsou mezi nima taky ročníky, kdy se v Porsche experimentovalo s jinými laky a antikoro ochranku a nepovedlo se...

Nakonec i ty bavoráky na tom nejsou zle, jen většina prostě měla těžkej život. Já měl kdysi extra zachovalou e39 z roku 97 a ani pak u kamaráda, který jí provozoval až do nedávna nerezla. Ale to je spíš vyjímka...

krab
05. září 2019, 15:04
0
BMW 735i E32: Jako pan ředitel

Zajímavý, že třeba takový Porsche 944 z těch let nebo 928 nerezlo a bylo kvalitně pozinkovaný.

krab
05. září 2019, 10:21
0
BMW 735i E32: Jako pan ředitel

Je to moc pěkný. Tyhle auta znám a vlastně každej podobnej článek mě pak "nutí" kontrolovat inzerci...
Ve skutečnosti jsem vždycky toužil po E34 a to se mi nikdy nepovedlo koupit. A vsadim se, že možná, jednou to stejně přijde :)

Hezký text Kubajzi a jsem rád, že se ti starý bavorák líbil. To cenový srovnání je pro rok 90 a Československo trochu extrém. Ale i v porovnání reálných německých platů tehdy a dnes vs. cena nové 7er tehdy a teď to asi vyjde, že je ta dnešní jakoby na poměry kupní síly o dost levnější. Zkráta a dobře, Rian má bezva vkus, gratulace!

krab
04. září 2019, 13:48
0
Fiat 124 spider zůstane bez nástupce

Tohle já respektuju ten názor. Ale je mi z něj trochu smutno. Respektive udělám příležitostně jednu věc - půjčím si na pár dní nějakou základnější Giulii ať už s naftovým nebo tím 200k benzínovým dvoulitrem. Protože moje zkušenosti a radost z Giulie se opírá hlavně ze zkušeností s top modely řady Giulia.

Každopádně Arteon a argumentace proč si nekoupit Giulii mi přijde jakoby kopírovala dnešní divnou automobilovou dobu. Já bych si žádný produkt VW A.G. v současný době nekoupil hned z několika důvodů. Ta auta jsou sice objektivně velmi dobrá, ale neřídí se mi dobře, mám k nim výhrady. A je jedno jestli po městě, dálnici nebo na okreskách. Každý řidič/motorista by podle mě měl mít zájem o techniku, mělo ho zajímat jak se mu auto řídí, co vnímá zkrz pedály, volant, sedačku. Na infotainment, ať už je jakýkoli si přece zvykneš. Já střídám často různá auta, různé značky a jsou systémy co mi nevyhovují hned, ale naučíš se s nimi a zvykneš si. U Giulie jsem nezaznamenal problém. Navigace a menu se tam ovládá dost podobně jako např. ve starších Audi. Teď jsem jezdil min. týden s šestiletou A5 a způsob ovládání tam mi přišel podobný tomu v Giulii. A OK, možná jsou dneska v nových Audi lepší, ale nevím, nevnímám to jako něco zásadního. Zásadní vnímám to, jak má auto odladěný podvozek, jaké je řízení, jak moc nebo málo mám pocit, že auto skutečně ovládám. A to u aut typu Arteon, Superb, Passat, A4, A5 atd... prostě postrádám. Umí všechno v zásadě dobře, ale na jejich řízení bych se netěšil. Vždycky to tak je, když má nějaké z aut těchto značek půjčené. U Alfy to mám obráceně.

Zkrátka a dobře, ten tvůj názor je ve výsledku i reprezentativním vzorkem podle čeho si většina řidičů auta vybírá. Chce dobré věci okolo, řízení mu stačí vágnější, usedlejší, motor chce naopak dostatečně silný, aby se mu dobře předjíždělo. (Což je dobře a třeba 2.0 TSI to jsou velmi dobrý motory). Nakonec tenhle trend i chytají u BMW, kde si myslím, taky už neplatí, že každý z modelové řady byl "Freude am Fahren" , dneska to nepochybně platí už jen u některých konfigurací a u jiných ne. Ještě bych chápal si půjčit Giulii a skončit v C-klasse Mercedesu. Tam asi vnímám, že se najdou pádné argumenty proč vybrat "Céčko" oproti Alfě. C Klasse má pořád pohon zadních kol a provozní věci okolo ( výbava, infotainment atd) má přeci jen lepší. Ale zas je potřeba se smířit s daleko usedlejším jízdním projevem a ne tak příjemně strmým, přesným řízením.

Zkrátka je to divná doba a řidičů co mají opravdu rádi řízení je relativně málo. Už mi to tak přijde delší dobu.

krab
03. září 2019, 23:31
2
Fiat 124 spider zůstane bez nástupce

Toho D-fense jsem si přečetl, ale nevím, nějak z něj cítím divnou frustraci. Souhlasím s tím, že FCA to businesově příliš nejde. Nesouhlasím s argumenty "proč si nekoupím Giulii" jakožto teda dlouholetý majitel Giulietty. Když na to dívám já osobně realisticky vidím, že právě ať už naše MiTo nebo Giulietta neumí reálně obstát u normálního člověka před konkurencí typu Fiesta, Polo, Golf... MiTo se dělalo moc dlouuho, Giulietta taky, dneska už jsou prostě zastaralý. Vysvobození jsem vždycky viděl s příchodem Giulie. Já mám Giulie obecně nepokrytě rád, protože nabízejí svezení ve střední třídě jako nikdo další. Příchod RWD koncepce si myslím byl klíčový, kdyby uměli přijít s novou Giuliettou na platformě, která oživí transaxle budu tomu fandit, protože to ty auta jízdně odliší od konkurence. Problém jsou jako obvykle ty investice do toho.

Souhlasím s tím, že Alfa naprosto projela čas, kdy měla mít vyvinutou novou Giuliettu a nové MiTo. Tyhle 2 modely tu už měli cca 3 roky být a nejsou. A Giulia je nespasí, Stelvio taky ne.

U Fiatu 124 Spider to vidím tak, že došlo k podcenění trhu. Italy asi nenapadlo, že sláva starého 124 Spider Pininfarina či závodní úspěchy Abarthu jsou něco o čem mladší kluci a holky vlastně už nic nevědí. Věková kategorie 30-40 což jsem pořád i já to má tak půl napůl, ti co měli táty autaře vědí, ty co ne naopak mají pocit, že ta klasika je právě MX5. A tak si kupují Mazdu MX5. Ale většinou si roadstery nekupují vůbec. Úpadek roadsteru přišel v roce 1974 s Golfem GTI a ta móda rychlých hatchbacků dodnes nezmizela. Dokonce už dneska máme hot hatche s výkony tak oslnivými, že kradou prodeje sportovním modelům od BMW.

Každopádně místo keců bych přál D-fensovi ať si Giulii (nějakou s tím automatem) vyzkouší a uvidí, že se mu to nakonec bude moc líbít.

krab
02. září 2019, 21:58
0
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid Selection: Opravdu už nepotřebujeme diesel?

jo, aktivní, to jsem myslel, napsal jsem to obráceně... :)

krab
02. září 2019, 17:56
1
Toyota Corolla TS 1.8 Hybrid Selection: Opravdu už nepotřebujeme diesel?

Když bych reagoval na tu řečnickou otázku z nadpisu, tak nějak pomalu přicházím k názoru, že moderní diesel v efektivitě reálnýho provozu není lehké porazit. Dokonce i výkonné benzínové turbomotory umí jet s překvapivou ekonomikou provozu.

Minulý týden jsem projezdil zase v "cizích" autech. První bylo asi na 3 dny Octavia RS (2019) z půjčovny ( Avis má světe div se tyto vozy ve fleetu a i bez příplatku třídy - teda asi pro nás jako firemní stálé zákazníky) a takové to běžné cestování to auto zvládlo s průměrem Praha / mimo Praha : 7.3 litrů. Schválně jsem to měřil, protože mě na tom autě zaujaly 2 věci. Jedna byla reálný výkon 180kw motoru TSI a druhá jeho úspornost. Jako celek k tomu autu mám několik výhrad, ale čistě pasivní bezpečnost - prostě spolehnutí se na to, že auto zrychlí víc než svižně když je nutno, ta byla výborná. A pokud jde takový kombík koupit za cenu ne nepodobnou téhle Corolle TS, je asi víc než jasné co si většina lidí vybere.

A pak jsem měl kvůli recenzi ojetiny do dneška 5 leté Audi A5 Sportback TDI 130kw. A bylo to po delší době zase nějakých pár set km s klasickým koncernovým turbodieselem. Čert vem dieselgate... Ať je to jak je to, tak ačkoli ta A5 zrovna jako vzpomínaná škodovka nejsou etalonem jízdních vlastností a k ideálu mají hodně daleko, ty motory mají prostě efektivní. V Audi je čtyřválec relativně tichý a reálně jezdí tak úsporně, že jsem si až myslel, že tu naftu snad spíš vyrábí než spotřebovává. :)

krab
28. srpna 2019, 11:44
0
Autíčkář na megalovu: Průlet inzercí od A do Z

Jo, přesně, to je výbornej postřeh.

krab
28. srpna 2019, 11:20
0
Autíčkář na megalovu: Průlet inzercí od A do Z

Core mě odhalil :-D Tak jasně, že bych si toho bílýho poršáka milerád přidal do sbírky, pokud je postavený kvalitně, svezení bude fantastický. A podpis Waltera to už jen dokresluje....

PS: já jsem stejně zvědavej co budou tyhle korporáty říkat, až začne být zjevné, že ta elektroauta jsou totálně slepá vývojová větev momentálně jen hnaná politicky motivovanou rétorikou

krab
27. srpna 2019, 14:27
0
Autíčkář na megalovu: Průlet inzercí od A do Z

Já už nic... leda, že by mi někdo chtěl financovat kanál "Krab on wheels" a v tomto případě bych šel koupit to žluté Mini

krab
27. srpna 2019, 14:23
0
Autíčkář na megalovu: Průlet inzercí od A do Z

Vojta má nejspíš pravdu, tak taky příběhy US youtubera jsou tak udělaný více méně schválně, aby měl o čem natáčet :)
Ale to co říká Bíst, že ta za 350 je nejspíš dobrá jako na náhradní díly, to mi taky přijde realistický. Já jsem zjistil, že by mi to už radost neudělalo. I kdyby byla funkční a pěkná za 700 ... stejně bych někam jel a pořád měl v hlavě takový ten blbý pocit, že mě to někde nechá u krajnice. Ten kus co jsem viděl v zimě, ten se po nastartování oklepal jak ratlík, zněl jak kýbl plnej hřebíků a kontrolek na přístrojovce bylo jak kolekce na vánočním stromečku. Ale tím neříkám, že by se to nedalo do pořádku, spíš říkám to, že vlastnictví toho auta bude o tom, že budeš trávit hodně času řešením různých oprav po zanedbaný údržbě. Ve skutečnosti věřím, že 90% poruch starších aut vzniká ze zanedbaný údržby. Autorizáky se o auta příliš nestarají, první majitel téměř nikdy pod kapotu nekouká, druhý majitel už je daleko chudší na to, aby to auto jakkoli rozmazloval, třetí už je třeba nějakej šéfik dealerů na václaváku, ten nevymění ani olej a pak se teprv takový QP dostane k nám bláznům do autíček za úplně zbytkovou cenu ... A práce na tom bývá jako na kostele.

Mě by se asi líbilo se starat o nějaké staré Maserati, poslední verzi třeba Coupe co se dala koupit s manuálem. S tím bych si hrál. Ale křísit nejlacinější QP na trhu asi "děkuji nechci".

Z toho výběru je zajímavá ta E39 M5. Cena nad půl mega je bohužel už dneska běžná věc, levnější asi nebudou. Ale krásný pětilitr V8 a manuál, krásná barevná kombinace, jo, to je hezký...

krab
27. srpna 2019, 11:27
1
Autíčkář na megalovu: Průlet inzercí od A do Z

Vavris se toho nebojí koukám....
Na férovku, Quattroporte ( po nějakém manažerovi z Imofy bylo) v šedé metalíze jsem hrozně chtěl v zimě. Vycházelo asi na 450 jestli se nepletu a byl jsem se na to podívat. Bylo to Duoselect. Dost jsem si o nich načítal informace atd...

Dospěl jsem k závěru, že ne...

A pak můj oblíbenej Hoover Tyler ( Hoovies garage) jedno koupil a dodnes to auto nefunguje. A ten snad koupil už verzi se ZF automatem s nějakou vadou. A byla špatná mechatronika převodovky a nikdo to neuměl dát do pořádku, ani ten jeho úžasný Wizzard ( mechanik s dlouhou bradkou všech vědomostí). Jestli neznáte, na Hoovies garage se občas mrkněte, je to zábavný, občas i poučný.

Kdepak ... je to krásný, ale člověk by to do těch aut cpal jen a jen peníze a pak se bál, co se vysere zase za tejden. Tohle v mírné podobě platí i pro tu M3, i tu krásnou M5 a vůbec cokoli starýho, původně drahýho a složitějšího. Z toho výběru se mi líbí ten Miník, ten vypadá fakt že by mohl být suprová koupě. U Fiatu Coupe těžko říct, to chce vyloženě najít fanouška, který se nadchne a chce to zkusit.

GT86 se 170 t km. Jako ona může být paradoxně v lepším stavu než nějaká s polovinou km... Hrozně záleží jak se k tomu kdo choval. Ale už to chce počítat s tím, že se peníze do oprav utrácet budou. To je nejspíš ideální stav ta červená pro někoho, kdo chce stavět svojí custom GT86 a bude měnit hromadu dílů. Tak ho nemusí trápit, že vyhodí dost sériových dílů, už budou beztak trochu opotřebený.

No nic ... ale to Quattroporte je stejně sakra pěkný. Ale ještě že jsem tomu v zimě odolal... plakal bych jinak.

Co se mi aktuálně zdá velmi OK, je tahle bílá 964 v RS styl úpravě. Nikdo jí delší dobu nekoupil, otázka pak je reálnýho provedení a svezení, ale myslim si, že +- okolo té ceny by to tu hodnotu mít mohlo: https://www.sauto.cz/osobni/detail/porsche/911/18047215?goFrom=list

Na ní se tak občas zadívám a pak tu inzerci zase radši rychle zavřu :)

krab
26. srpna 2019, 23:57
2
Test ojetiny: Poslední rozloučení s Hyundai i40

Já myslím, že Dan takový typ recenze napíše vždycky poctivě, ze zkušeností a o těch autech taky i něco ví. V tomhle mu věřím....

Spíš, když vidím tohle auto (nakonec vidím ho i na příjezdovce u sousedů) si říkám, že to je přesně ten typ auta, kterým bych nikdy jezdit dobrovolně vážně nechtěl. Hyundai je zkrátka spotřebič. Možná snad až na to "enko" hatchback a americky vypadající kupé Genesis. Možná i ty limuzíny Genesis jsou celkem fajn. Ty si najdou svoje autíčkáře a kdo si je koupí, posmívat se jim nebudu...

Ale řada začínající na "i" je prostě stroj pro lidi, co jim auta neříkají vůbec nic. To i daleko víc chápu člověka co jde a koupí si hezky vybavený Golf a má z něj radost. Dovedu to pochopit. Tyhle Hyundaie ne...

krab
26. srpna 2019, 20:36
1
Fiat 124 spider zůstane bez nástupce

Kubo, vybral jsi hezký fotky. V tý stříbrný s těma doplňkama je ten Abarth fakt parádní. I když Abarth by měl bejt asi bílej s černýma kapotama.

Je to škoda no...

Náklady na výrobu aut budou dražší, pravidla na to jaké budou moct mít motory furt šílenější. No jo no... Tak si ten svůj Fiat užiju teď hned, ať bude v důchodu na co vzpomínat :-D

krab
24. srpna 2019, 21:13
0
Nevada: Kde nic se kříží se svobodou a kameny

Parádní čtení taky... Cestopisy mě fakt taky baví. Já jel z Las Vegas buď do Arizony anebo pak do Kalifornie a tahle místa jsem neviděl. Podle těch fotek, krásný zákoutí. Na týhle krajině je úžasný, že je to fakt úplně jiný než tady ta naše malá Evropa :)

krab
23. srpna 2019, 10:25
2
Násilí na silnici - už jste ho zažili?

Já vim, na tý motorce se mi to párkrát povedlo taky. Pomohlo mi absolvovat pár kurzů s člověkem co učí na motorce lidi jezdit. Hodně mi to pomohlo. Takže to já se těm lidem neposmívám nebo tak... není to sranda jet správně na motorce hlavně úsek co neznáš. Ale občas vidím, že ti motorkáři (někteří) si to neuvědomujou a střihají takhle špatně jednu zatáčku za druhou.... Ono to je o odhadu, použití plynu, pochopení, že se zatáčka musí jet pod plynem atd... člověk se to upřímně řečeno sám nenaučí

krab
23. srpna 2019, 10:01
0
Násilí na silnici - už jste ho zažili?

Já jsem to možná u podobnýho tématu už kdysi psal .... v zásadě se mi nestalo nikdy nic a ani na ostatní nenadávám, spíš furt sleduju co se děje a kdo se mě zrovna chystá zabít... Třeba včera koukám jak puk, když na dvouproudovce směrem k Mostu jede protisměrem černý X5, předjíždí něco co jelo pravým, ale on se v té své krabici poněkud ani neuměl vejít do svýho levýho pruhu a přečuhoval. A to je vůbec nectnost ... už s tím leta intuitivně počítám, ale lidi obecně jezdí uprostřed silnice. Čím menší silnice a čím víc zatáček, tím větší šance potkat auto v protisměru co si to zkracuje zatáčku prostředkem, i když nejede zdaleka tak rychle, aby musel. To jsou ty situace, kdy jede po okresce 70, bojí se že to nevytočí ( přitom by mohl jet třeba i 90, ale nemá ten odhad) , špatně zvolí brzký apex (vždycky by měl pozdní) a končí na druhé straně za středovou čárou.... A stává se to bohužel i motorkářům.

Jinak jeden stresující incident se mi stal před lety, kdy mě regulerně na R7 bezdůvodně vybržďoval policajt v civilu (ukazoval pak placku) a pak si zastavení rozmyslel a ujel dál... To byl jedinej zatím naštěstí případ střetu s vyšinutým jedincem. To ve mě tehdy hrklo tedy, protože jsem netušil co jsou některý lidi zač.

A pak taky mě asi 2x zachránilo od nehody to, že se ještě radši rozhlídnu než vjedu do křižovatky jakmile padne zelená. Občas prostě jede střelec na hodně červenou a je to pak na hraně...

krab
22. srpna 2019, 08:18
0
Kia Sorento 2.2 CRDi GT Line: K ideálu chybí dva válce

On ten Vavris v tom blogu "1000 věcí co mě serou" věděl co přijde za test :-D
Dělám si pochopitelně jen srandu... Jen ta cena Sorrenta mě přijde hooodně vysoká. Záleží asi na šikovnosti dealerů / financování a individuální nabídce.

krab
21. srpna 2019, 11:22
0
Auta, která se stala skvělá v disciplínách, pro které nikdy nebyla vyrobena

Přesně : ten poslední příspěvej, to je trefený přímo na hlavičku... :-D

Nedávno jsem viděl hezký videjko s teslou:

krab
20. srpna 2019, 12:42
4
Auta, která se stala skvělá v disciplínách, pro které nikdy nebyla vyrobena

Hezká úvaha... skoro by se mi chtělo dodat : motor TDI. Vzniknul jako pokus o dostatečně výkonný úsporný motor pro masy a stal se z něj nejvíc upravovaný, v lidových báchorkách skoro supersportovní motor. A je jedno jestli čtyřválec VW nebo šestiválec BMW....

krab
18. srpna 2019, 19:08
0
Lexus UX 250h: Rozmazlovat se je správné

Na Šumavě na tom bavorským srazu sporťáků byl Cayman 718 (verze T) a to jsem okukoval hodně. Ty károvaný sedačky jsou parádní, provedení interéru je pecka. Jen ten čtyřválec... Já věřím, že to jezdí dobře a je nesmírně efektivní. Ale když to slyšíš nastartovaný a rozjet se, tak se nedá skrýt zklamání. Možná je to jen věc zvyku... určitě to tak je. Levnější Poršáky bývaly kdysi taky čtyřválcové 924-968 a nikdo si na to nestěžuje. Jenže, když člověk zná ten předchozí Cayman s flat six, tak zkrátka nad čtyřválcem trošku zapláče. Ale možná jsem to jen já, většina cílovky to třeba už dneska tolik neřeší a nepočítá válce :-D

krab
18. srpna 2019, 18:02
0
Lexus UX 250h: Rozmazlovat se je správné

Pravda, že v reálu jsem tohle auto myslím ještě neviděl. Je fakt, že to tak je u víc aut - buď na fotkách pěkné a v reálu horší anebo taky i obráceně

krab
16. srpna 2019, 00:30
1
Lexus UX 250h: Rozmazlovat se je správné

Teď přemejšlím jestli ten komentář napsat nebo radši ne... Zkrátka a dobře, tohle je snad jedno z nejošklivějších aut co jsem kdy viděl ( na obrázku). Horší design snad už může mít jedině Kia Stonic nebo Dacia Logan MCV :-D

Je to Lexus, tak věřím, že je to vychytané do detailů. Ale tedy, když si představím jaká auta jdou koupit za 1.455 tisíc, tak se musim smát. Ale pochopitelně nejsem žádná cílovka, čili i komentář je silně off topic :-D

krab
14. srpna 2019, 14:02
0
11 nejdražších aut v historii aukcí, která nejsou Ferrari

Moc hezký téma! Jsou to šílené cifry. Těžko říct, co by člověk udělal, kdyby ty peníze měl, jestli by to za auto dal nebo nakonec ne. Fakt upřímně nevim. Nejdražší auto, který mi kdy bylo dovoleno řídit samostatně byl na jaře Jaguar XKSS (recreation by Lynx), to auto zákazníka vyjde na nějakých 300 tisíc liber. To už je pořádná suma... Nebál jsem se ho ale kvůli tomu projet, přestože rozbít to už by byl vážně opravdickej průser....

Dal bych 10x tolik za McLaren F1, byť je to taky můj sen? Vůbec netušim... Za ten Jaguar bych ty prachy dal. Ale v mý situaci je to neřešitelný. Jenže 300 tisíc liber není zas až tolik v porovnáním s těmito legendami. Co by mě ovšem mohlo těšit je fakt, že s takovým autem bych doopravdy jezdil. S těmi z výběru netuším. Tam záleží na přístupu majitele, jestli má zájem se i projet nebo auto jen sbírá. Bohužel většina jen sbírá, něco jako ti co si koupí drahou sadu vín, kterou nikdy nevypijí...

Jinak nejspíš nejdražší auto prodaný na aukci co není Ferrari je asi Bugatti Type 57 SC Atlantic z roku 1936. Přesnou cenu aukční síň nezveřejnila, ale nějak se tehdy odhadovalo 30-40 milionů dolarů. A to v roce 2010. Ve skutečnosti by bylo zajímavý jaká je její hodnota dneska. Jiný Atlantic má snad ve sbírce myslím Ralph Lauren..
https://www.motor1.com/news/21519/1936-bugatti-type-57sc-atlantic-fetches-a-record-30-million-at-auction-worlds-most-valuable-car/

krab
14. srpna 2019, 10:02
0
Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

Já bych si asi nový auto jednou v životě klidně i koupil. Ale muselo by to být fakt něco, co chytí za srdce. Třeba si objednat nový Morgan. Nebo koupit zbrusu nový Lotus. Svým způsobem bych (mít na to) neměl ani větší problém koupit novou Alpine A110 a užívat si to. Protože to auto jezdí fakt hezky a líbí se mi i vizuelně a asi by mě neomrzelo.

Jenže v reálu je těch možností tolik a rád různá auta přeci jen vystřídám, vyzkouším, jsem na to zvědavej, takže zůstávám u těch ojetin...

krab
13. srpna 2019, 17:44
3
Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

Hoši, za půl mega seženu Maserati Quattroporte a ještě mi zbyde na zmrzlinu :-D

krab
13. srpna 2019, 11:54
2
Ptejte se: Luxusní GT za 750 tisíc

Já vim, pochopitelně ta racionální volba s sebou nese míň "wow" faktoru. Poslední generace Mustangu mi ale přijde povedená. Spíš než, že by poutalo moc pozornosti u něj chybí evropská kvalita zpracování. Spáry karoserie, materiály uvnitř, všechno je to prostě příliš "laciný". Ale řidičsky ty Mustangy působí tak nějak pro nás autíčkáře správňácky. Velkej silnej motor, podvozek co v klidu dá i rozbitou okresku, můžeš si i vybrat manuál, když chceš... Hodně muziky za málo peněz.

Otázka jestli bývalý majitel 6er BMW chce jít tímhle směrem. Jenže kolikrát je lepší si sebekriticky přiznat, že na auto jako S klasse kupé nebo Maserati prostě nemám a jít si koupit něco, co v reálu v klidu a vesele finančně utáhnu.

PS: V Maserati GranTurismo se možná někdy v budoucnu objevím sám, když koukám na ty ceny... Ale určitě to není brzo na pořadu dne...:)

krab
13. srpna 2019, 09:43
3
Ptejte se: Luxusní GT za 750 tisíc

Bíst docela teď překvapuje...
Maserati jako já nevim. Já to nezpochybňuju, jen jsem ho jakoby vyloučil pro nedostatek toho rozpočtu na auto. Koukal jsem schválně do inzercí ať na Mobile nebo v český a zkrátka vidím, že opravdu pěkné GranTurismo 4.7 vyjde tak někde na 1.2 milionu. Dejme tomu, že půjde sehnat i nějaké malinko starší kolem hranice 900 tisíc, pořád je to víc než : "utratil bych maximálně 700-750".

Já to vidim přeci jen asi na toho Mustanga 5.0 , co nejnovějšího EU specifikace.

krab
13. srpna 2019, 09:35
0
Ptejte se: Luxusní GT za 750 tisíc

Souhlasím. To je taky docela zajímavej tip. Já jsem jeden týden jezdil pro recenzi s první M6 z roku 2005 (ještě měla klasický starý typ spínačky) a to auto bylo s malým nájezdem, fakt velice pěkně zachovalý, skoro jako nový. Před asi rokem a půl to prodávali za 550 myslím nebo tak nějak. Zajímavá nabídka. To SMG II. je v tom zoufalství. Po Praze se s tím dalo jezdit jen s obtížema, ale jinak to bylo boží. Ono se u toho dá myslím aktualizovat software a dá se s tím dál ladit. Trošku jsem si na to auto brousil zuby, ale pak jsem si řekl, že vím, že bych to přehnal. Bylo to tak na hranici peněz co jsem na to měl volné v cash a bez slušný rezervy jsem se to bál koupit. A taky jsem si uvědomil, že bych s tím v podstatě neměl moc ani kam jezdit. Tak jsem to nechal být... Ale ten motor je naprosto úžasnej a celkově to auto funguje hrozně dobře, přestože je těžký.

Pak jsem si půjčil po pár měsících na to zajímavou 650i E63, tak nějak ten jeden z posledních ročníků, kabriolet, Individuál, Azzurit Blau metalic, nádherný auto. A bylo navíc s manuálem, což byla taková vtipná a zajímavá volba. Ten motor je daleko jemnější než v M6, ale síla i zvuk tam jsou. To je taky krásný auto a N62 není žádná zásadní past, kromě těch typických neduhů co tam Zdan píše.

krab
12. srpna 2019, 21:32
1
Ptejte se: Luxusní GT za 750 tisíc

Kuře, samozřejmě, že by šlo za 30 tis euro koupit Maserati GranTurismo 4.2 automatic. Ale nemyslím si, že je to reálně zvládnutelný na najetí 25 tis km ročně. Kusy s rozumnou historií jsou spíš za 40 tis euro a víc. Hrozně rád bych se s takovým autem taky svezl a souhlasím s Roninem, že to je jednoznačně nejzážitkovější gétéčko z myslitelnýho výběru.

Teoreticky by se tu dalo ještě zapřemýšlet o Astonu V8 Vantage, ale to je podobná písnička, nekoupíš to za tyhle peníze. DB9 už vůbec ne.

Co se týká provozu GranTurismo: Oproti BMW, Mercedesu se může snadno stát, že přijde zapeklitější porucha se kterou si nebude nikdo dlouho vědět rady jak to opravit. Zkrátka dovolil bych si to koupit na pár tisíc km ročně a věděl, že musím mít rezervu, když se jednu sezónu prostě něco pokazí - převodovka, něco na motoru atd... Ta technika je Ferrari, není to levný.

A pravda... doporučovat BMW M6 s V10 je v tomhle ohledu taky kravina. Ale z hlediska svezení (protože jsem s tím pár dní jezdil) vím, že by to stálo za ta rizika. Ale musí se najít dobrej kus. A budoucí náklady do oprav se možná částečně "zaplatí" mírným zhodnocováním BMW M6. Protože si nemyslím, že bude vždycky "levné". U Maserati si myslím, že to spíš bude jen stát peníze. Ale zase to bude dělat radost. Je to krásnější auto.

No a Mustang? Hele to je v tomhle dotazu taková odpověď realisty. Zrovna jako nějaké to éčko kupé "pětikilo". To jsou relativně rozumný volby. I Audi S5 by nejspíš byla střízlivá dobrá volba. A s tím Jaguarem XK (X150) nějak nevím. Já myslím, že je to fajn, ale tak trochu je potřeba být fanoušek Jaguaru a odpustit tomu autu některý věci. Takže prostě záleží na vkusu...

Ještě by mohl docela zajímavě posloužit účelu nového gétéčka svérázným způsobem posloužit Cadillac CTS-V Coupe 6.2 V8 (564k) s manuální převodovkou... Jedno za 31 tis euro z roku 2013 a min. nájezdem na mobile je. A to asi za tu srandu stálo...

krab
12. srpna 2019, 18:08
1
Ptejte se: Luxusní GT za 750 tisíc

To je dobrý "ptejte se". Tohle bude těžký... hodně záleží na vkusu tazatele.
Já chtěl před časem gétéčko. Ale teda udělal jsem si to těžší a rozpočet jen do půl milionu. A zvolil jsem Infiniti G37S z roku 2012 ( 4 místnou defakto 370Z). A tahle volba se zatím "zaklepat" osvědčila velice dobře. Za těch půl roku 0 závad nebo potíží. Čili nějaké Infiniti Q60 ( to poslední kupé s 3 litrovým V6 + hybridem) by mohlo být dobrá trefa. Rozhodně i ten Lexus jak zmiňuje Dan. Jenomže to jsou auta spíš okolo milionu.

750 je taková ideální hranice, když to chceš hrát "bezpečně" s vícenáklady (asi i po zkušenosti s kupé E63) bych hledal Ford Mustang EU verzi , 5.0 Ti-VCT , ročník cca 2016. To už kolem té hranice půjde koupit prakticky v moc hezkým stavu. Provedením interiéru to je samozřejmě sešup z první třídy do normální "economy class". Ale myslim, že jsou důvody proč tenhle nejnovější Mustang mít rád.

S 6er E63 jsem jezdil 2x. Měl jsem půjčenou na pár dní velice zajímavě zachovalou M6 s famózní V10 a rozporuplným SMG řazením. A pak krásně vybavené kabrio 650Ci pro změnu s manuálem, což byla vtipná individuální konfigurace. Teoreticky bych doporučil zkusit právě BMW M6. Ale je to hazard s vícenáklady. Ten motor V10 za ten zážitek ovšem stojí, to je nenahraditelný motor a nikdy takový už asi nikdo nevyrobí, pakliže se nezmění přístup k emisním normám (že by se to náhodou někdy zase povolilo zpět do rozumnějších mezí, které splní právě i opravdové sportovní motory). Takový auto se ale musí hodně pečlivě vybírat. Ale ve výsledku to nemusí být tragedie. Špatný kus ale bude velká finanční tragedie.

Maserati je příliš drahé v souvislosti s rozpočtem a Mercedes nevím. Ten zní jako dost "bezpečná" volba ale kombinací poruch se to může taky proměnit v noční můru, těžko říct.

Jaguar mi přijde super, ale jako nástupce 645Ci možná v určitých ohledech trochu zastaralý. Takže to spíš působí jako změna pro změnu, ne změna nějakým směrem kupředu. A F-Type stojí pořád alespoň 1.3 milionu.

Kdybych se do té role vžil tak bych asi vybral buď novějšího Mustanga anebo BMW M6 E63.
S poznámkou, že BMW M6 bych si rozhodně nekoupil, pokud se předpoládá třeba víc než třetina jízd například po Praze nebo obecně po větším městě. Městský provoz, kolony, zácpy atd. to auto vyloženě nemá rádo, ta převodovka a a motor jsou naladěny tak, aby se nadechly a jely... A pak to teprv stojí za to.

krab
12. srpna 2019, 14:57
2
Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

Otázka Tipo vs. Scala je trochu ještě v něčem dalším. Scala bude asi lepším krátkodobějším fleetovým autem ( pro předpokládaný používání do 3 let, pak výměna) Kdežto Fiat Tipo bude asi spíš vhodnějším autem pro soukromé účely. Ti majitelé využijou 5 letou záruku / 100 tis km a fakt, že ušetří nějakou sumu hned při nákupu. A motor 1.4 T-Jet považuju za výhodu (pokud teda nějkdo úzkostlivě neřeší spotřebu).

Spolehlivost už je myslím lichý argument. V tomhle segmentu věřím, že je ta kvalita u všech podobná. Možná je tu argument pro 1.0 TSI v kombinaci s DSG, protože teď momentálně je tahle kombinace pohonu u VW group aut vážně povedená. Konečně se dá asi říct po různejch problémemech s původními TSI motory, že to pravděpodobně už funguje... Stejně tak Ford... Ecoboost 1.0 to byl kdysi motor roku, 1.6 Ecoboost myslím taky, má to výborný parametry, ale spolehlivost v pozáručním období je velkej otazník. A opravy nejsou záležitostí pár tisíc, ale docela značnejch nákladů.

Prostě já bych se tady Bístovi nesmál, že "propaguje" (V)Tipo, protože to může bejt fajn auto. AVIS kterej používám v práci je myslím nemá, takže s ním nejezdím, ale kdybych po tom vyloženě toužil, půjčit na svezení se dá, to problém není.

krab
12. srpna 2019, 11:10
5
Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

Reakce na Ninju :-D .... Já celou tu konverzaci včetně i celýho toho konkrétního testu beru jako, že je to vtip. Je to zkrátka nadsázka. Nikdo se tu nepovyšuje nad nikoho. Myslim, že pro všechny v konverzaci tady není ten půlmíč za novou Scalu jen tak pár drobáků. Děláme si jen legrácky...

Když jsem si na jaře půjčil na jednu dlouhou cestu litrovou oktávku, taky jsem se přistihnul v tom, že by to auto naprosto pohodlně stačilo. Škodovka nedělá už dávno špatná auta. Poslední fakt nekonkurenceschopný auto byla Felicia, pak už to začalo být naopak velice dobrý. Taky je vidět jak jsou oblíbený i jinde, kde ke značce Škoda nikdo ani žádnej patriotismus nemá ani mít nemůže. Je to dobrej poměr ceny vs. užitný hodnoty, tak to bylo už od první generace Octavie.

To, že v těch autech nejezdíme, to je prostě tím, že máme víc automobilové fantazie, baví nás trochu jiná auta. Beastar a Maserati ... jezdí hodně a chce si ten život trošku užít. Když budeš sedět v autě týdně třeba 10 hodin i víc, tak chceš aby ses s ním nějak dovedl identifikovat a měl z toho radost. To stejný já, taky by mi stačilo jedno obyčejný nový auto, ale jezdím s různými starými protože to mám prostě rád.

PS: test Scaly se asi dá pojmout takhle hezky netradičně legračně anebo pak vážně a vznikne z toho takovej suchej text o tom, že Škodovka to zase jednou trefila pro předpokládanýho zákazníka téměř ideálně. Ovšem jestli fakt takto špatně funguje infotainment, tak je to pro ně teda trošku ostuda...

PS2: Tipo je docela hozená rukavice. Nejel jsem v něm, rád příležitostně až se k tomu dostanu vyzkouším, ale minimálně technicky i cenově je to auto zajímavý. Stačil klik na stránky Fiatu a vidím, že za 397 t kč je Tipo Hatchback Edice Italia extra s motorem 1.4 T-Jet 120k. V tom motoru bych viděl velký plus. To je nepřímovstřikovej čtyřválec turbo, je to povedenej motor. To auto má ve standardu bohatou výbavu, Scala je teda najednou docela o dost dražší.

krab
11. srpna 2019, 22:02
0
Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

John Fitzgerald Kennedy nebude mít radost :-D
Ale test dobrej. Myslim, že ve srovnání s Lotusem Elise dostane Scala taky na budku...
1. Hmotnost: 860kg vs. 1324 kg a "větší bere" nehrajem...
2. Výkon: 192 koní vs 115, tady už "větší bere" hrajem, takže jasnej bod pro Lotus
3. Točivý moment : hmmm, ok tady je turbo tříválec na koni...
4. Výbava: Scala má krásný infotainment, ale nefunguje. U Lotusu mám rádio na CD od Blaupunkt a funguje výborně (do 100 km/h jde i slyšet)
5. zrychlení i maximálka - no to by byly pro škodovku podpásovky
6. jízda v dešti : tady to chce celýho chlapa, ale i tak bych tu Scalu nějak dal... ale byl by to těžkej boj :-D
7. jízda na suchu: Scala neví kam jsem za zatáčkou zmizel...

Ale jo, bude to hit autopůjčoven a firemních fleetů. Ve skutečnosti se docela těším, až jí na nějakou příští služebku použiju a uvidím sám jak se jim to povedlo. Počítám, že totiž v zásadě dobře.

krab
09. srpna 2019, 15:57
0
BMW E46 Compact 318ti: Ošklivé káčátko

Taky jsem to měl... dokonce 316ti , červená ale tehdy po jedný majitelce, mělo to úplně minimum najeto. A takhle krásně to vypadalo na zimních plecháčích :-D Náhodou to nejezdilo špatně. Docela to bylo asi rok naše oblíbený auto. O těch motorech N42 (Valvetronic) kolovaly docela takový zvěsti různě po BMW fórech a někteří s nima měly problémy. Já teda nikdy nic. Ale často popisovaná závada byla vadný myslím separátor oleje, resp. asi odvětrání klikové skříně. Prostě se u některých aut někdy stávalo, že jsi měl pod víčkem ventildeklu takovej ten majonézovitej šlem. Něco jako, když přestane těsnit hlava válců a do oleje se dostane chladící kapalina. Tak na tohle si pamatuju ...

Jinak za celou dobu (asi rok a půl) co jsme ho měli, tak jsem si furt říkal, že sehnat 325ti by bylo parádní. Jinak ta 1.8 85kw co jsme měli my jela taky celkem dobře, nebyla to hitparáda, ale výkon stačil. Ten motor má takovej silnější spíš střed a zvuk který nenadchce, ale neurazí. Prostě Golf od BMW. Plusem toho auta je dobré řízení a moc fajn podvozek. A že nerezne zdaleka tolik jako E36 kompakty...

krab
08. srpna 2019, 17:53
0
Ptejte se: Nové auto pro partnerku

Teď jsem to tady dočetl, jak říkáte... Prostě ideální ať si vybere sama. Malý SUV to je věc módy, buď tomu propadne taky anebo ne a koupí si auto typu VW Golf a bude jí to vyhovovat. Ty Corolly 1.6 jsou dobrý, i když jsou v kategorii "nenadchne/neurazí". Radostnější svezení i pocit uvnitř bývá v Mazdě 3, ale ve výsledku mi přijde, že je stejně nejlepším autem kategorie "Golf" opravdový Volkswagen Golf. Dokud je v záruce tak je to naprosto v pohodě.

PS: Vzhledem k tomu, že "Jenda" nějaký peníze na to i má, možná by neudělal vůbec špatně, pokud by si šel zkusit s manželkou BMW i3. Ono je drahý, ale nějaký deal by se vymyslet mohl. To by fungovalo, že pochopitelně nejsou v situaci, že bydlí někde v paneláku a v občas nějaký víkend jedou za rodiči někam do Liptovskýho Mikuláše třeba... :) Ten dotaz nic takovýho neobsahoval, naopak spíš naznačoval : bydlíme v domku někde za Prahou (a mají tím pádem jak dobíjet), denní rádius kolem 30km pojížďky. A velké druhé auto mají... i3 je fakt zajímavý auto, je to moderní, futuristický, prostorný uvnitř, hodnotný. A má to i takovou příjemnou neutrální image. Něco jako když jedeš někam Volvem mi přijde...

krab
08. srpna 2019, 17:32
-1
Citroën BX 4TC: Smolař každým coulem

Jsem to hledal, nějaký interview s Auriolem o Octavii WRC, ale nenašel jsem. Ale objevil jsem hezký video, kde povídá o svojí sbírce bývalejch závodních aut:

krab
08. srpna 2019, 12:25
0
Citroën BX 4TC: Smolař každým coulem

Moc pěkný téma! Dokonce snad jedno BX (zase jinak poskládaný) jelo v roce 1984 Paris-Dakar.
Úspěch přišel vyloženě až potom, si pamatuju ty ZX Rally-Raid. Tam už měli motor uprostřed. Vyhráli s tím kategorii aut někdy v 94 možná i jiný roky...

krab
07. srpna 2019, 16:21
0
Čtyři genetické experimenty

Já si pamatuju na Seat Exeo. To byla vlastně Audi A4. Ale prodávalo se to myslím docela solidně... Pak to úplně zmizelo z očí. Už jsem dlouho žádný nepotkal.

krab
07. srpna 2019, 16:11
1
Za volantem: Mini 1.3 Mark VI

Já měl předloni vybraný jedno z roku 96 myslím, british racing green, prodával starší pán, hezký origo stav, málo zrezlé za hezké peníze. Už jsem se na něj hrozně těšil a v den domluvený prohlídky mi napsal, že ho prodal někomu jinýmu... To jsem byl naštvanej. Ale on teda nějak prostě mi zapomněl v prvním hovoru říct tenkrát, že zkrátka už nejsem první zájemce, který volal...

A od tý doby jsem zas nápad na klassik Mini uložil ke spánku. Třeba někdy se povede....

krab
06. srpna 2019, 14:04
0
Za volantem: Mini 1.3 Mark VI

Největší tragédie u těch Mini je rez. Ty sváry karoserie prostě nebyly ošetřený skoro nijak a taky ta část co nese zadní nápravu, to všechno brzo hnije. Ale v tý době to tak bylo skoro u všeho...

Miníky tady u nás opravuje a renovuje nějaký Tomáš Ubl, ten by o tom asi uměl vyprávět celé legendy.

Ale nic naplat - Mini je prostě boží autíčko :)

krab
06. srpna 2019, 13:58
0
Autonomie za starých dobrých časů

Tak nějak... Navíc tady je na operátora ještě extra tlak na to se naučit jak systém funguje, tohle je jistě velká věc u výcviku pilotů dopravních letadel. Představuju si, že je to vlastně ještě náročnější, protože musí do podrobna rozumět tomu jak fungují všechny ty autopilot funkce, co s letadlem dělají, co udělat, když je něco špatně a pak ještě umět precizně ovládat letadlo manuálně.

Nakonec v malým měřítku už to máme v nových autech dneska taky. U auta vyšší třídy s nejmodernějšími asistenty to fakt chce při převzetí si nechat udělat velkou předváděčku od dealera o tom co a jak funguje, jak reaguje atd...

I tak mi třeba u nějakých aut s lane assist vadí, že se ať chci nebo ne občas přetahuju se systémem o volant. Když se chceš vyhnout díře, když nechci jet ve vyjetý koleji, když naopak potřebuju jet víc u kraje a ne striktně uprostřed průhů jak to má asistent naprogramované. Hele, stejně i kdyby to auto umělo jet samo (jakože už by to zásadní problém) byl bych beztak furt ve střehu a noviny bych si asi v klidu rozhodně nepřečetl. Bych tomu nevěřil, že to nenabourá :)

Filtr výsledků

Přidat značku
Zobrazit inzeráty


Vložit inzerát na vůzRegistrovat
Přihlášení
© 2018 • BazarAmerik.cz • design & code by expectum.cz